Radihan se mullakin todettiin. Mulla ongelmana paastoarvo ruokailuja edeltävät arvot. Toki ihmettelen, miten niissä voi olla viitearvot samat, mitä aamun ensimmäisessä mittauksessa. Ohjeistettiin syömään 5-6 krt päivässä, niin eihän ne arvot ehdi laske, jos meinaa, nin usein syödä..
Itse olen huomannut, että jos syö leipää tai muuta viljatuotetta, maitoa ja perunaa samalla aterialla pitää pitkään paastoarvoja koholla. Hedelmät vaihdoin marjoihin. Myös proteiini pitoinen aamupala, eli kahden munan munakas ja sitten siihen kasviksia ja marjoja, niin pysyy hyvin kurissa noi aamupäivän sokerit. Välillä syönyt minihiilari leipää jo aamusta. Maitoa hivenen koska kahvi ei uppoo mustana. Maitotuotteet kuulemma nostaa joillakin sokereita ja niitä voi sitten iltaa kohti enemmän nauttia. Vähän kuulemma saan pääaterioilla syödä perunaa, riisiä, pastaa tms, mutta en ole nyt vieläkään ihan vakuuttunut siitä, mitä ne tekee mun sokereille. Minusta se virallinen ohjeistus, miten syödä on kyllä vähän outo. Ihan liikaa leipää, maitoa sekä hiilarilisäkkeitä. 160 g pitäisi tulla hiilareita. Sain kuitenkin neuvolasta neuvon, että voisin pitkälti nyt ottaa ne kasviksista ja marjoista ja korkeintaan yksi hedelmä per päivä. Saa kyllä aika paljon noita kasviksia nyt puputtaa, että hiilarit täyttyy. Nyt vielä siltikin ongelmana nuo ennen syöntiä olevat arvot. Niitä ei kuulemma kannata edes mittailla jos edellisestä syönnistä alle kolme tuntia, mutta eihän sitä sitten niitä välipaloja voi syödä... hmmm... Mitä neuvoja te muut ootte saanut?