Raskausajan unet!

Mä näin viime yönä kans ihme seksiunta! Ajeltiin autolla ja mä hoitelin miestä käsin ja olin ite alasti autossa! Ja miehen kalu oli sellanen noin puol-metrinen... Sit mä suutuin miehen ajotavalle ja heitin kalun hänelle takas. :D
Hämmentävää tästä tekee vielä se että oltiin anopilla yötä...
 
Mä näin unta et harrastin seksiä ja se ei mahtunu ees sisää ja sit se mies joutu hoidella ittensä käsin ja yritin auttaa,mut tönäs mut vaan pois ;D
 
Mä näin yks yö unta appiukosta harrastamassa ryhmäseksiä MIESJOUKON kanssa, se oli todella todella hämmentävää ja haluaisin vaan äkkiä unohtaa sen unen, jaiks!!!
 
Ai kamala tuota unta appiukosta :eek: En ehkä uskoltais enää mennä nukkumaan...

Itelle kävi taas viime yönnä niin, että laitoin unissani käteni tuohon ylävatsan päälle ja hämmästyin ihan todella tota mahaa! Minä ihmettelin, että mikä se on ja miks se on noin suuri! Vähän aikaa meni aikaa kelata, että ai niin..siellä on se vauva...
 
Mulla ei oo mitään vauva unia, tai ainakaan muista niitä. Ei sen puoleen et olis kyllä muitakaan unia ollu viime aikoina. Kai mä vaan oon vähän outo :wink
 
Hienoo! Näin tosi friikkiä unta.. Siinä oli Elastinen ja Vesku, minä ja TIADA :oops: Sitten ihan joitain random tyyppejä noin 4. Oli kesä ja me oltiin ulkona jotain peliä. Piti istua ringissä nurmella ja jokaisen edessä oli vesiastia jossa kellu pallo. Omaan suuhun piti laittaa pilli, pillillä piti saada imuote pallosta ja siirtää se vieressä istuvan astiaan. Minä en päässyt sinne nurmikolle istumaan, maha vaan tokotti edessä. Muut jo istui ja odotti, että päästään pelaamaan. Tiadakin siinä istui niin ketterän näköisenä ja hoputti minua :eek: Minä ajattelin, että jumankauta toi on itekin raskaana...

Joo, tämmösiä tällä kertaa...
 
Mä kiipesin viime yönä kerrostalon 7. kerrokseen kaverin kämppään ja änkesin itteeni ikkunasta sisään samalla ku talo kasvo korkeutta. Olin jo puoliksi sisällä ku totesin kaverille et muuten mahtuisin mut mahasta ottaa kiinni. Hää totes vaan et niinpä näyttää :D
 
Näin unta et lapsivedet meni yöllä sängylle ja mies ihan toffona lakanaa puristelemalla halus kaiken lasipurkkiin talteen. Laitto purkin takan päälle ja sano et sitä ei saa hävittää, lapselle kiva muisto :eek: ja mulla ainoana huolena oli et on loppiainen ja joulukuusi ja joulutavarat pitää sillon laittaa pois... :rolleyes:

Hohhoijaa :laughing001 yöllä Ku heräsin vessaan oli vähä säikky olo... Piti pariin kertaan kokeilla ettei lakana oo märkä ku tajusin et nythän on loppiainen... :shy:
 
Muokattu viimeksi:
Multa ne on aina menneet vähän kerrallaan lirahdellen eli oon kerennyt suojata istuimen. Äitille kävi kerran niin, että kaikki hulahti kerralla. Näytti kuin sankollinen ois kaadettu kerralla lattialle. Sillä kerralla sitä olikin ollut runsaasti koko raskauden ajan, liekö sillä vaikutusta asiaan :confused:
 
No apua :D Mulla on melkee kaikki huone kalut uutta ja kiva jos sit menee pilalle plus parketti lattia :D
 
Mulla meni ekalla kerralla vessassa pytyllä istuen (siistiä!) ja toisella kerralla sohvalla istuen. Tunsin että nyt tulee ja valutin äkkiä pepun sohvan reunan yli ja kaikki tuli sit lattialle. Onneks ei ollut mattoa siinä kohtaa.
 
Hyi kamala mikä painajainen! Äitiysloma loppu ja mä olin menossa takas töihin ekaan työvuoroon aamukuudeks. Olin myöhästymässä ku aamutoimet suju niin hitaasti ja ku pääsin pihalle, että mun mies heittäis mut töihin niin se vaan poltteli rauhassa tupakkaa autossa. Mulle kyllä ilmotti että autossa ei saa SYÖDÄ ku olin hyppäämässä kyytiin hampurilainen kädessä. Tuli ilmiriita asiasta ja yritin selittää sille että mun on pakko syödä aamupalaa vauvan takia. Sen takia olin niin hidas ja myöhässä ku olin aina vaan raskaana. Äitiysloma loppui vaikka vauva ei ollu koskaan edes syntyny, vaan kölli edelleen mun mahassa mutta kelan lääkärit oli ollu sitä mieltä että mun on parasta vaan mennä töihin....
 
Mä näin unta siitä ku asiakas tuli kysyy multa,et myydäänkö meillä mintun värisiä geishoja :D Sanoin,että ei myydä,et ihan perus vaaleenpunasia ja hän väitti,että jossain myytäisiin jä lähdin ottaman selvää ja löysin kaupan,missä myytiin mintun värisiä geishoja,mutta en ostanut niitä,koska siinä samalla olisi tullut cosmopolitan lehti mukaan :D
 
Mä näin just niiiiin weird unta pitkillä päikkäreillä!
Unessa mä ajoin kotipihaan ja mun edellä ajo joku toinen auto ja pysäköi meidän asunnon eteen. Samassa tajusin et ei hitto nyt mä tulen liian aikaisin kotiin - miehelle piti tulla joku vieras (nainen) käymään (meillä oli jonkinlainen avoin suhde!). Mä menin sisään tän naisen perässä, pyysin anteeks et tulin liian aikasin, mä meen lmaan huoneeseen pois jaloista. Mut mies pyysikin mua auttamaan kun hän oli just saanut diabetes-diagnoosin mutta ei halunnut pistää insuliinia ite. No, mä menin auttamaan mut tuli totaalinen blackout, en muistanut miten insuliini lasketaan ja miten se annostellaan neulaan. Samalla kun selailin ohjekirjoja sisään tuli yks mun päiväkodin hoidokeista, jolla on diabetes, mun piti olla lapsenvahti hänelle. Mä pyysin hänen äitiä auttamaan mua miehen insuliinin kanssa. Sit mä heräsin siihen kun mies toi mulle kupin teetä sänkyyn. :Heartred
Kerroin miehelle unesta ja hän oli heti huolissaan että epäilenkö mä jotenkin hänen rakkauttaan mua kohtaan kun nään unta avoimesta suhteesta. Voi raukkaa. Mä vakuutin kyllä hänelle etten epäile häntä mitenkään, ei pienintäkään hajua mistä tommonen juttu edes tuli uneen.
 
Huh huh, mitä unia teillä taas on ollu... räkätin ihan vääränä noita kukiessani (onneks mies ei oo kotona). Mutta mitöhän toi masukki meinaa kun äiti vaan hytkyy ja ääntelehtii kummallisesti :)
 
Takaisin
Top