Raskausajan unet!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Janscu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en kyllä tiiä mitä tekisin ilman teitä<3 Ootte kyl omalla tavalla auttanu ihan sikana täs raskauden aikana vaikka ketään en tunnekkaa saatika oo nähny livenä.. Jotenki se välittämine välittyy tän puhelimen avulla ja kiitos siitä<3 Onneks löysin teijät :)<3

Näin viime yönä unta et olin mun siskolle ja sen kaverille kuskina. Yhtäkkiä se siskon kaveri ajoki tosi lujaa, kysyin mihin ollaan menossa ni se sano et "synnyttää, sulla on nii hirvee iso maha ettei sitä jaksa katella enää kukaa" :eek: :laughing021
Ai kauhee ku meinas pissat tulla naurusta housuun aamulla ku heräsin ja muistin ton unen...:laughing001 Mistä lie tuli, en oo ees nähny pitkään aikaan kyseistä ihmistä... :schoked025

Taas vauvaunia täällä! Näin unta, että synnytin vauvan kuukautta ennen laskettua-aikaa, ja ongelmana oli että en tiennyt mihin laittaa vauva hoitoon, kun äippäloma alkaisi vasta kuukauden päästä eikä sitä ollut mahdollista aikaistaa :think005 Ajattelin sitten viedä sen mummille ja vaarille hoitoon :smiley-angelic006 Sitten kun vauva oli jo parin päivän ikäinen, niin huomasin että niin joo munhan täytyisi varmaan alkaa imettää sitä, että kyllähän se tarvii ruokaakin :binkybaby Pukkaiskohan jonkinlaista stressiä...

Täältä tulis taas unta :)
Piti lähtee synnyttää ja mies sano ettei nyt jouda pitää mennä kelkkailee ja lähti kelkkailee :o minä kävin yksin synnyttää ja mies tuli sit hakee vauvan kotii KELKALLA ja mä jouduin kävelee :( (vajaa 100km matkaa)
Oisko mitää vaikutusta sillä et mua vähä ärsyttää ku se meni ja vaihto kelkan...? :o

Mä kannoin viimeyönä unissani knyttetin ja Samsaminkin vauvoja. Samoilla tuskillahan ne menee, niin saa toiset huilata välillä! Kaikki vauvat oli hygienisesti omissa mahoissaan. Kyljen kääntäminen oli tosi hankalaa ja knyttetin vauva närästi erityisen paljon. (nimim. suklaalevy iltapalaksi)

Näin unta että synnytin tyttövauvan! Poikaa meille siis lupailtu. Olin siinä unessa ihan tyrmistynyt, kun eihän mulla mitään tyttöjen vaatteita vauvalle ollut! Sai beibe hengaa pyyhkeen sisässä niin kauan ennenkun joku tuo vaaleanpunaista! Ei mitään hajuu miten lopulta kävi.. :)

Oon myös nähny tollasen unen et tuli poika vaikka tyttö luvattu.... siitä aloinki sit ressaa ku meillä on vaa tyttö tavaroita ja vaatteita, mut meni onneks ohi se vaihe :)

Mä näin viime yönä unta että ultrasin omaa mahaani ja sieltä löytyi toisesta kohdusta myös vauva joka vastas kooltaan viikkoja 12, oli niin pieni tän ison vauvan vieressä. Sit siirsin sitä ultraa vähän sivummalle ja siellä oli kolmas vauva kolmannessa kohdussa joka vastas kans viikkoja 12 eli kaksoset! Olin ihan paniikissa et en mä 4 lasta halua ja miten niiden sit käy kun tän helmikuisen pitäs syntyä jne...

Mä näin viime yönä unta hämähäkeistä ja ku heräsin ja tunsin jotain kädellä nii säikähdin ja pyyhkäsin nopeasti pois :/ Ei ollu onneks hämähäkki,mut eipä sen unen jälkee paljoo väsyttänytkään :/

Femi, mä näin kans siinä ennen rakenneultraa unta et rakenneultrassa löyty toinen sikiö joka vastas jotain viikkoja 10. Huoneeseen tuli koko ajan enemmän ja enemmän lääkäreitä ja hehkutti miten harvinaista tää on ja nyt heistä tulee kuuluisia kun saavat kirjoittaa aiheesta lääketieteellisiin julkaisuihin jne. Ja mä olin aivan paniikissa eikä kukaan kuunnellut mua.

Mun masuun ilmesty kanssa viime yönä toinen vauva.. Ultrassa vaan todettiin pari viikkoa ennen laskettua aikaa, että onki kaksoset tulossa. Toisen vauvan sukupuolta selvitettiin sitte korttipakan avulla. Nostin pakasta ruutuässän niin kätilö totes sen perusteella että toinen vauvoista on tyttö ja liitti sen kortin mun papereihin. Pataässä siellä oli jo ennestään eli tyttö&poika oli tulossa :)

Luoja mitä unta näin taas päikkäreillä! :D
Mulla on radin ja ennenaikaisuuden riskin takia ultra ä-polilla 12.1. Unessa mentiin miehen kanssa tuohon kontrolliin ja sisätutkimusta tehdessään lääkäri kysyi onko mulla jo ollut kipeitä supistuksia kun kohdunkaula on kadonnut ja kohdunsuu on jo 3cm auki! Samalla kun hän sanoi tuon lapsivedet hulahti lääkärin päälle. Mies meni aivan paniikkiin kun hän luuli että lapsi tulee ulos vesien mukana. Siinä mä sit makoilin tutkimuspöydällä ja nauroin katketakseni lääkärille joka oli vyötäröstä alaspäin märkä ja mies vieressä paniikissa huusi lisää henkilökuntaa paikalle. :D
Mies sano että nauroin ääneen nukkuessani ja hän ihmettelikin mitä unta mahdan nähdä... :D

Takaisin