Raskausajan unet!

Olin sitte unissani 70-luvun Helsingissä ja Uuno Turhapuron vaimo. :wtf Vauva oli tulossa ja olin tilannu äitiyspakkauksen eikä Uuno tienny siitä mitään. Meillä ei ollu mitään vauvantarvikkeita vaikka olin viimesilläni raskaana ja mun piti päästä salaa hakemaan sitä pakettia ettei Uuno myy niitä tarvikkeita. Ongelmana oli se. että Uuno ja Sörsselssön oli laittanu mut kotiarestiin :help niin mun piti ensin karata kotoota että pääsen sitä pakettia hakemaan. Siellä ne sitte jahtas mua pitkin Helsingin katuja kun mä juoksin karkuun äitiyspakkausesitteen kanssa. Kovin oli samanlaisia vaatteita ku nykypäivänä, ainoana erotuksena se, että siinä paketissa ei ollu yksiäkään housuja, pelkät kestovaippavermeet... :bootyshake

Soitin miehelle ja kerroin unesta. Se kyllä auliisti myönsi eräänlainen Uuno Turhapuro olevansa (Kerranki!) :smiley-bounce012
 
Voi hyvänen aika :D
Minun mies muuten myös omaa muutaman uunomaisen piirteen... Ja tuleekos se nyt tänä viikonloppuna se Uuno menettää muistinsa? Sehän luulee siinä olevansa raskaana ja syö banaania kuorineen. Auttaa kuulemma maidonnousuun :wink Niitä tuo mies mullekin tyrkyttää. Muutenkin minun rintojen hyvinvointi tuntuu olevan sille sydämen asia. Hirveesti niitä olis hierottava koko ajan :rolleyes:
 
Mä kanssa hytkyn täällä. Vauvakin tais herätä...

Mä en oo nähny mitään erityisiä unia, mutta mies kuulemma näkee nykyään paljon enemmän unia kuin ennen. Joudun sitä tökkimään hereille välillä kun se hytkyy ja huitoo unissaan jatkuvasti ja sitten kun lopettaa sen, niin alkaa narisuttamaan ja kalisuttamaan hampaitaan. Hiukanko rasittavaa! Mutta ehkä tää on joku miehen raskausoire :rolleyes:
 
Pihlajanmarja, taitaa isukkia vähän jännittää :) mä nimittäin narskuttelen hampaita just stressaantuneena! Pitää olla ihan sellaiset kiskot yöllä, ettei mee hampaat pilalle.
 
Oi kauheeta, nyt kun te puhutte hampaiden narskuttelusta yöllä mä muistin mitä unta näin viime yönä! Mä näin unta että narskuttelin hampaita ja hampaista irtos palasia ja mä vaan jatkoin narskuttelua ja vaan poimin niitä palasia pois suusta...
 
Mäki näin kerran unta,et mun hampaat lohkeili suussa ja loppujen lopuks mulle jäi vaan ikenet :/
 
^ mä nään aika usein tuommosta unta, yleensä syön unessa purkkaa ja sitä kun otan suusta niin murenee hampaatki.
 
Tällä kertaa miehen uni. :)
Mies kerto nähneensä viime yönä unta että hän oli menossa tietokone-messuille messukeskukseen. Kun hän pääsi perille hänelle selvis että ohjelmistoa oli muutettu eikä tietokone-messuja ollutkaan sinä päivänä. Siellä olikin kolme eri messua mistä hänen piti valita yks: vauva-messut, sikari-messut tai strippari-messut! :D hänen oli kuulemma vaikea valita mutta valitsi sit vauva-messut. :) :Heartred Hän lopetti tupakoinnin reilu vuosi sitten ja on nyt miettinyt pitkään uskaltaako polttaa sikarin tytön synnyttyä vai ei... Ja seksin määrä on kyllä vähentynyt viime aikoina.
Mutta hyvän valinnan teki siis kuitenkin. :Heartred
 
Mä näin unta et olin synnyttämäs,mut kaikes rauhas laitoin faces viel viestii ja sit totesin "hei palataan mä ponnistan nyt,nii laitan sulle viestii ku tyttö on sylissä :D Sit heräsin ja menin vessaan ja nukahdin uudelleen näin unta et olin aivan kännissä! ? En oo iha varma olinko siinä unessa raskaana vaiko en,mut puhuttiin just ennen ku menin nukkumaan ku kaveri sano nähneensä uutena vuotena raskaana olevan ihan sekasin! :sad001
 
Mun ensimmäinen vauva uneni. Oltiin päästy laitokselta kotiin jo, mutta en tienny kumpi tää on ja tais puuttua muutama varvas vauvalta. Minäpä näppäränä äitinä menin autojen varaosa liikkeeseen ostaan niitä varpaita ja kattoon olisko siellä sukupuoliakin myytävänä :D
 
Nyt kun muistan vielä: Olin juuri jäännyt äitiyslomalle, ja jostain syystä tarvitsin lisätuloja. Päädyin ruokakauppaan töihin, mutta hetken siinä kassalla ollessa tajusin etten jaksa tälläistä työtä. Tilalleni palkattiin joku muu, joka tarvitsi kipeästi rahaa, mutta oli just synnyttänyt. Ja tää henkilö ei sitten pystynyt hoitaa vauvaansa, joten mut palkattiin siihen hommaan. Ja sehän tarkoitti sitä että mä imetin sitä vauvaa itse siis viimesilläni! Se vauva oli niin iso, että hotkas mun koko tissin suuhunsa kun alkoi imee. Jaiks! Ton unen jälkeen tissit herutti koko seuraavan päivän :)
 
Olipaha uni viimeyönä!

Olin esikoisen kaa huvipuistossa ja olin menossa tän mahan kans pojan perään laskemaan umpinaisesta putkiliukumäestä.

Ku mun vuoro tuli pojan jälkeen ja aloin laskeen, jäin ekassa mutkassa mahasta jumiin enkä päässyt irti. Iski kamala paniikki sinne jäämisestä, 3v esikoisen hukkaamisesta ja sit alko supistella kipeesti kauheena. Jotenki pääsin kiikkumaan putkesta takas ylös jossain vaiheessa ja lähin supistusten saattelemana etsiin poitsua ihmisjoukosta, mut tuloksetta.

Etin sitä paniikin ja tuskan sekaisena pari tuntia väen paljoudessa ja ilta-alko hämärtää. Sit näin pojan jossain kauempana yksin taaraamaas ja huusin sitä nimeltä.

Heräsin sit siihe, ku huusin poikaani oikeesti.. Niin myös poikanikin. Hän tuli unisena tyyny kainalos sängyn viereen seisoon "Mitä, mitä nyt äiti?"

Nappasin hänet syliin viel unen sekavis tunteis ja jatkettiin sit unia yhdessä.
 
Haahahaa, näin unta että liityin paikalliseen kilpauintiseuraan, tässä tilassa! Änkäydyin heidän treeneihin enkä tehnyt muuta kuin kelluin ja liu'uin altaan päästä päähän, sukeltelin vaan ja pärskin vettä suustani kuin mikäkin valaskala. Hölmöintä unessa oli se, että minua nolotti nähdä semmoista unta! Näin siis ikään kuin hallin katosta itseni altaassa ja huomasin myös miten pitkillä muut uimarit minua tuijotti. Itse en vaan älynnyt sitä, maha kellui kuin ongenkoho!
 
Mä olen huomannut viettäväni öisin paljon aikaa menneisyydessä, paikoissa joissa oon joskus asunu ja siellä on ihmisiä joita oon sillon tavannut. Naapureita ja lapsia joiden kanssa oon leikkiny. Oon näissä unissa ihan vaan kävelly vanhoilla tutuilla kaduilla ja pysähdelly juttelemaan ihmisten kanssa joita silloin tunsin. Huomaa että mulla on edessä aivan uudenlaisen elämän alku kun teen näitä "viimeisiä retkiä" menneeseen harva se yö. Onko muilla ollu mitään tämmösiä?
 
Mä en oo nähny nyt oikeen mitään unta mutta aamulla kun olin viel hereillä kun mies heräs hän kertoi nähneensä jotain omituista unta (mutta näillä raskausaivoilla en muista mitä se oli) mutta näin meillä :D
 
Takaisin
Top