Näin iltapäikkäreillä unta, että Pikku_Myy oli käynyt jossain neuvolassa tai lääkärissä ja saanut sieltä vauvan. Sitä ei laskettu varsinaisesti synnytykseksi, koska se oli joku sellainen lääkäritoimenpide. Sitä vauvaa vaan pidettiin mukana niin kuin jotain avainta tai käsilaukkua, tärkeä mut ei varsinaisesti huomioitava. Sit vaan odotettiin, että tule LA ja se vauva jotenkin muuttuu maailman tärkeimmäksi, oikeaksi vauvaksi.
Mä olin lähdössä jonnekin junalla (mulla on aika usein junallamatkustusunia) ja yhtäkkiä tajusin, että mulla on samanlainen "esivauva" ja pitää keksiä joku juttu, kassi tms., mihin saan laitettua sen, että voin ottaa sen junaan. Meidän piti vielä mennä mun kotipaikasta asemalle (20km) polkupyörällä tai veljen kyydissä.
No sit se vauva yhtäkkiä hyökkäskin tissiin kiinni ja mulle tuli hätä, että myöhästytään siitä junasta. Onneks se oli sen eka ruokailu, niin se söi tosi vähän ja nopeesti ja onneks oltiin naapurissa, niin saatiin niiltä paketillinen puklurättejä.
Heräsin siihen, kun ajattelin, että pitää junasta päivittää tänne Pikku_Myylle, että jos sitä vauvaa ruokkii, ei tarttekaan oottaa LA:an asti vaan siitä tulee heti oikee vauva.