Raskausajan unet!

Ja onneks sun raskausaivot muisti miehen nähneen unta, kyllähän sekin kannattaa rapsata :D
 
Mä en oo nähny nyt pitkään aikaan unia, mies taas senki eestä. Äsken piti herättääkki se ku ynisi, säpsi ja potki kauheasti. Näki vissii painajaisia :eek: ikinä se ei muista mitä unta on nähny, nytki kysyin näkikö pahaa unta ni sano ettei tiiä... Liekö sit ettei haluu kertoo vai eikö oikeesti muista :rolleyes:
 
Haha heti näin unta ku pääsin sanomasta :) vaa oli taas sellanen uni et oksat pois johtuen varmasti eilisistä kirjotuksista ja lukemisista täällä....

-Lähettiin synnäriltä kotiin ja miehen laittaessa kaukaloa autoon kysyy missä rinseli on. Minä osotin takakonttiin ja sanoin et se matkustaa tuolla ja kaukalossa oli jalkaproteesi.... :eek: Ajettiin kotii miehen mulkoillessa mua ja mä vaan hyräilen ja silittelen sitä proteesia.
Päästiin kotia ja mä kannoin kaukalon sisään miehen jäädessä ulos monttu auki. Sano et tuo lapsi on tuolla kontissa, totesin vaan ettei se oo mun ja et kyllä se siellä pärjää. :schoked025
Menin proteesin kans sisälle ja laitoin sen pinnikseen.-

:wtf Heräsin äsken ja mun jalka on kipee... :eek: Siis oikeesti voiko tollasia unia ees nähä....? Eka meinas vähä naurattaa, mut enää mua ei naurata yhtää o_O Tuli huono äiti fiilis ja tosi paska olo ku ees nään tollasia unia :violent001
 
No sun jalka on ollu kipee jo yöllä, ei voi mitään. Vauvalla on ollut kaikki hyvin, vaikkakin siellä takakontissa, joten oot voinut keskittyä jalanhoitoon. Tee nytkin niin :)
 
pikku myy, en naura sun pahalle mielelle, mut olihan toi aika hulvaton uni :D älä ylianalysoi, kyllä mäkin unissani teen vaikka mitä.. :wink
 
Joo oli se munki mielestä hassu uni ja nyt ku oon kunnolla heränny ni tajuan et se oikeesti oli vaa unta :grin mun unet vaa on joskus nii päättömiä et saa miettiä tosissaan oliko se unta vai ei :p
Piti miehellekki soittaa ja kertoo tosta ni nauro vaan ja lupas et se kyl pitää huolen jos alkaa jalkaproteesit menee vauvan edelle :joyful: naurettiin et mistä se proteesi ees tuli ku ei kummankaan tutulla tai perheessä oo semmosta :laughing002
 
PikkuMyy, satuitko kattomaan Grand Designes-ohjelmaa telkkarista eilen vai edellispäivänä? Siinä oli sellanen jakso missä miehellä oli molemmat jalat ja toinen käsi proteeseja. :D
 
Mä haluaisin myös jättää unien katsomiset alitajuttomille ihmisille ihan suosiolla.. Aamuyöllä jouduin siivoamaan kylppärin lattialta kissan oksentaman karvapallopötkylän joka muistutti unirähmäsillä silmillä katsottuna lähinnä hiiren raatoa. Sitte meniki aamu-unet katellessa unia joissa vilisi rottia joka puolella :yuck:
 
Mä oon viime yönä puuhastellut vaikka mitä KAHDEN nuoren ja komean miehen kanssa. Siis unissani toki. Taisinpa olla unessakin jo varsin raskaana, joten oli siinä pojilla varmaan tekemistä. :grinToivottavasti en oo pitäny mitään ääniä... :oops:

Sit edellisenä yönä näin unta, että mulla oli koko vatsa revennyt yhtäkkiä ihan hirveille raskausarville. Niitä meni ristiin rastiin joka suunnassa ja olin aika järkyttynyt. Tää oli muutenkin ihan sellanen horror-painajainen -tiedättekö kun joskus joku hassu uni tuntuu siinä unessa kamalalta painajaiselta ja siitä herää ihan ahdistuneena. Vaikka oishan toi toki aika järkyttävää jos noin yhtäkkiä kävis.
 
Mä näin taas seksiunta viimeyönä ja sit ku heräsin vessaan ja menin takas nukkuu nii näin painajaisia,jonka seurauksena en enää nukkunu :sad001
 
Mä oon huomannu, että kun nukun vähän huonosti nykyään, niin uniin tulee semmoset asiat mitä oon päivällä kelannut. Ne on ahdistavia kun unessa ne asiat kääntyy just ei-toivottuun lopputulokseen.
 
Näin iltapäikkäreillä unta, että Pikku_Myy oli käynyt jossain neuvolassa tai lääkärissä ja saanut sieltä vauvan. Sitä ei laskettu varsinaisesti synnytykseksi, koska se oli joku sellainen lääkäritoimenpide. Sitä vauvaa vaan pidettiin mukana niin kuin jotain avainta tai käsilaukkua, tärkeä mut ei varsinaisesti huomioitava. Sit vaan odotettiin, että tule LA ja se vauva jotenkin muuttuu maailman tärkeimmäksi, oikeaksi vauvaksi.

Mä olin lähdössä jonnekin junalla (mulla on aika usein junallamatkustusunia) ja yhtäkkiä tajusin, että mulla on samanlainen "esivauva" ja pitää keksiä joku juttu, kassi tms., mihin saan laitettua sen, että voin ottaa sen junaan. Meidän piti vielä mennä mun kotipaikasta asemalle (20km) polkupyörällä tai veljen kyydissä.

No sit se vauva yhtäkkiä hyökkäskin tissiin kiinni ja mulle tuli hätä, että myöhästytään siitä junasta. Onneks se oli sen eka ruokailu, niin se söi tosi vähän ja nopeesti ja onneks oltiin naapurissa, niin saatiin niiltä paketillinen puklurättejä.

Heräsin siihen, kun ajattelin, että pitää junasta päivittää tänne Pikku_Myylle, että jos sitä vauvaa ruokkii, ei tarttekaan oottaa LA:an asti vaan siitä tulee heti oikee vauva.
 
Luin ton Riipitiin unen ja mieleen nousi elävä mielikuva torahampaisesta vauvasta joka hullun kiilto silmissä hyökkää tissiin kiinni :D :D :D Huhhuh, tulipa taas sellanen aivopieru :'D
 
:D

Me maattiin sen kanssa sängyssä vierekkäin siellä naapurissa niin se jotenkin hyppäsi siihen mun päälle imetysasentoon (naama tissille ja jalat toiseen kainaloon) ja rupes hamuamaan paidan läpi tissiä.

Edit: ei nää kyllä taida paljon selittelyillä selventyä :D
 
Mä menin viime yönä unessa vieraaseen sairaalaan äippäpolille käymään ja kun olin pysäköinyt auton pyörin siinä pihassa kun niitä eri osastojen kylttejä oli joka suunnassa. Sairaala koostui siis useasta rakennuksesta ja ulko-ovia oli varmaan 10. Kaiken lisäks siellä oli remppa meneillään niin oli niitä väliaikaisia kylttejä kans eri suuntiin. Lopulta löysin äippäpolin kyltin ja sisäänkäynti oli pitkien portaiden ja ylämäen päällä. Kun lopulta pääsin kavuttua portaat ylös joku henkilökunnasta tuli haukkumaan mulle olenko nyt varmasti pysäköinyt oikein kun tähän synnärin oven eteen ei saa pysäköidä! Osoitin autoani ja se oli onneks oikein pysäköity. Sisällä piti sit mennä kolmella eri hissillä että pääsi äippäpolille. Siellä oli kuitenkin lääkäri hissin ovella vastassa ja rupes heti kyselemään kaikkea. Sit hän sano ettei voi antaa painoarviota ja la:ta ellei hän saa nähdä edellisten raskauksien äitiyskortteja! Mä sanoin että mulla on ne käsilaukussa (mulla on ne oikeesti käsilaukussa mukana koko ajan) autossa ja voin hakea ne sieltä. Lääkäri näytti sitten mulle oikotien mitä pitkin pääsi suoraan yhdellä hissillä ja yhtä käytävää pitkin suoraan parkkikselle mutta ulko-ovi on lukossa, että takaisin ei pääse sitä kautta. Mä fiksuna jätin kengän ulko-oven väliin että pääsisin samaa tietä takaisin. Parkkiksella näin vanhan kollegan ja hän oli todella puheliaalla tuulella ja mä mietin koko ajan pysyykö se kenkä paikoillaan vai meneekö ovi kiinni. Ja sit soi herätyskello. Hiukan oli sekava olo kun heräs.
 
Happy oli ennustaja ja se ennusti et seuraavaksi poksahtaa Mashnu, Riipitii ja Pikku_myy jos kiireiltään ehtii :wideyed: no ehdin sit minäkin, en kyl tiiä mikä kiire mulla oli :p
Oltiin kolmistaan samassa synnytyssalissa synnyttämässä ja kohta sinne juoksi Happyki ja huusi et ei jaksa enää ja kirjaimellisesti poksahti siihen keskelle huonetta :rolleyes:

Et tällästa viime yönä :laughing025mukavaa päivän jatkoa kaikille!! :laughing021
 
Takaisin
Top