Raskausajan unet!

Mulla tuli kaurapuurohimo jo uniin. Olin unessa äidin luona käymässä ja siskokin oli siellä. Aloin sit hulluna möykkäämään keskellä päivää, että nyt on saatava puuroa ja äiti sit alkoi keittämään :D

Heräsinkin suht pian tuon jälkeen ja yllättäen aloin puuron keittoon :)
 
Nyt aamupäiväunilla jaksoin sitten synnyttää koko vauvan. Tyttö oli niin nätti, ihanat vaaleat kiharat ja siniset silmät ja isänsä valloittava hymy. Kaikki ihailtiin sitä ja sit se avasi suunsa... Se oli täynnä hampaita ja samantien se vauva puri kätilöä ja muuta henkilökuntaa! Minua vähän hävetti vauvani puolesta ja pyysin, että antakaa se mulle ja kun sain sen syliini, se puri muakin! Kaikilla oli verta vuotavia haavoja ja se vauva vaan hymyili!!!
 
Kauhee horrorvauva Happy! Just semmonen kauhuelokuvien kaunis ja riivattu nukkelapsi :confused:

Mä heräsin aamulla uneen, jossa ajoin autolla jäällä ja sitten jää petti ja upposin. Ei mikään kiva uni :oops: Toivottavasti ei saanut vauva sätkyä, kun sydän pamppaillen hyppäsin istumaan.
 
Mä näin aamupäivällä unta, että olin jollain ihme parkour-retkellä Helsingin kattojen yllä mun isän ja sedän kanssa. Enimmäkseen oli tosi kivaa, mutta välillä piti pysähtyä hengittelemään, kun tuli niin napakoita supistuksia. Isä ja setä kaivoivat aina siinä kohtaa termarin repusta, joivat kuumaa kaakaota ja polttivat sikarit. :wideyed: Tulkitkaapas tää... :grin
 
Mulla on maanantaina tulossa neuvola ja oisko siitä tullu uniin tää. Olin siis neuvolassa ja ylläri pylläri puntarilla joka näytti vaan ysiysi! Meinasin lentää persielleni siitä vaa'alta, mutta yritin keventää tunnelmaa matkimalla Simoa Vaatehuoneelta...Kuka muistaa...? Eniten siinä unessa mua ärsytti se, että mies oli EKA kertaa neuvolassa mukana ja ainut mihin se kiinnitti huomion, oli tuo 99...
 
Heräsin vatsanväänteisiin ja oon vissiin sen verran alkanu jännittää josko synnytys alkais, että näin unta vaikka olin varma et oon valveilla. Siinä unessa mä makoilin sängyssä jännittäen millon tulee seuraava supistus ja kuinka mä en ehkä kestäkään synnytyskipuja. Victoria Stilwell oli mun doula ja nukku viereisessä huoneessa. Paniikkia estääkseni luin jostain netistä että pitää muistaa käsitellä nännit sitruunalla ennenku vauva syntyy. Paniikki kuitenki iski ja heräsin yhtäkkiä sydän pamppaillen ja piti kauan hengitellä että tasottu olo. Että hyvää loppuyötä kaikille!
 
Mä taas näin viime yönä unta, että mun selkä oli tosi kipeä ja yritin helpottaa kipua levittämällä pehmoisia kestovaippoja tyynyjen tapaan ympärilleni sängyssä. Olin tosi huolissani, että nyt ei vaipat riitä vauvalle ja kirjoitin siitä tänne, jolloin Samsam lupasi lähettää mulle lisää :grin Niin ja selkäkipu oli todellista, mulla oli supistus menossa, mutta olin niin sikeässä unessa etten herännyt kivusta huolimatta. Tajusin tän vasta seuraavan supistuksen kohdalla, kun heräsin.
 
Mullaki tuli uniin! :D Samsam, Riipitii ja Pikku_Myy asui tässä ihan naapurustossa ja koitti saada mulle synnytyksen käyntiin, mun piti tehdä mitä ihmeellisempiä temppuja, kärrynpyöriä citymarketissa jne. :D Sit Untuva soitti ihan hädissään että älkää nyt herrajumala tuolla liukkaassa liiaks raskaanaolevaa kiusatko. :D:D:D
 
Takaisin
Top