Raskausajan kivut ja säryt

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nliee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on käynnissä aivan järjetön alaselkäkramppi. Aamulla jäin jumiin suihkun lattialle kun yritin leikata varpaankynsiä. Äsken jäin jumiin keittiön lattialle kun kävin pakastimella. Tänään olis ollu aika hierojalle, mut en uskalla lähtee edes ovesta ulos. Tuskin pystyis ajaa edes autolla. Tunnen itseni kyllä todella avuttomaksi :(

Mistä ootte noita tukivöitä hommannu? Vois nimittäin olla melko kätevä tuol töissä...

Kylläpä on taas kipee alaselkä :wideyed: ei oo ennen ollu näin kipee mitä nyt on :hungover: haluun vaa valittaa ja marista :inpain:

Mä sain omani miehen siskolta.. en vaan oo osannu yhtään käyttää tuota.. jotenkin se ei vaan tunnu erityisen mukavalta.. tai ehkä sitä pitäis lähinnä käyttää liikkuessa/kävellessä eikä kaikessa tekemisessä.

Mä ostin lastentarvikeliikkeestä, makso kai 20€ tjtn. Apuvälinelainaamoista joissain kaupungeissa voi myös saada lainaksi. Ainakin noita SI-vöitä on.

Täytyyki ekkslt käydä kysyy jos noi maanantai krampit menee pahemmaks! Kiitti neuvoista.

Täällä menkkamaista jomotusta kolmatta yötä.. panadolia ottanut ja kaks edellistä yötä sain nukuttua hyvin. Nyt ei tule uni ollenkaan kun heräsin nälkään kohta kaks tuntia sitten. Jes.

Mie heräilin kans vähän väliä viime yönä ku supisti. Aamulla sit ku nukuin niin heräsin vielä kipeempiin. Oli kyl rankka aamu et siitä varmaan johtui.

:/ toivoisin et kaikki kivut loppuisi ja sais nauttia edes muutaman viikon olosta.

Nyt närästää niin perk****sti! Ei riitä kaikki muut säryt.

Samat fiilikset lovelife! Ärsyttää! Ja viikkoja vasta 28+2, joten tuskin tulee yhtään helpommaks. Huomenna meen töihin kokeilemaan et pärjäänkö siellä, vähän ristiriitaiset fiilikset..

MPOP jos se piristää sun mieltä kun pääset vähän toiseen ympäristöön? Tosin jos työ aiheuttaa lisää kipua nii tuskin siitä piristyy :D tsemppiä. Mä sain viime yön jopa nukuttua suht hyvin. Nyt vaan on kaikki paikat jumissa kun nukuin ilman sitä lidlin vartalotyynyä.. ehkä sitä vertyy kun vähän käy kävelyllä.

Kauhulla odotan viikonloppua, 3h autossa yhteen suuntaan ja sit shoppailla olis tarkoitus...luvassa varmaan ihania kipuja. Pakko vaan ne joululahjat ostaa. Toivottavasti saan ainaki nukuttua hyvin hotellissa ilman lapsia!

Joo, oli sit ihan kiva nähä työkavereita ja olla töissä, mut kestin siellä huikeat 4 tuntia ennenku piti lähtee kotiin lepäilemään. :D et tuskin tuun hirveesti loppuaikana töissä olemaan. Nyt kärvistelen tässä sohvalla ku ei kauheesti tarvi ees seistä tai istua nii jo tulee paine alapäähän ja alkaa supistaa.

Aii jestas että tänään teki kipeää aamupäivästä.. koko alavatsa meni jokseenkin kramppiin ja kävely tuntui niin hankalalta. :( sit se helpotti yhtäkkiä en tiiä painoiko vauva jonnekin niin inhottavasti vai mikä oli mutta kyllä teki kipeetä.. sit mummolassa kahvipöydässä vihlaisi niin kipeesti vatsaa ja kaikki vauvan liikkeet tuntu tosi pahalta.. supistellutkin pitkin päivää.. jos nyt rauhottuisi :o

Mulla on tänään ollu jotenki tukala olo, maha täynnä syömisestä, vaavi potkii hirveesti, inhottavia vihlasuja alapäähän.. sohvalta ja sängyltä nousu tuntuu siltä ku ois kilpikonna joka on joutunu selällee :)

Mulla rupee aina iltasella sattumaan yläselkään. Pistää ihan kunnolla vasemman lavan viereen varsinki seisoessa ja huonosti istuessa. Aina on ollu alaselän kanssa ongelmia nii jännä ettei se oo vaivannu.

Takaisin