Raskausajan kivut ja säryt

Kai meidän elimistöt vaan valmistautuu tulevaan. Mut vois sitä vielä nukkua yöt ku ei oo vauva tissillä!
 
Onnekas! Mulla ei mahiksia nukkua riiviöiden kans. Sain päivällä sentään nukuttua reilun tunnin kun oli päiväuniaika.
 
Juu, ei ole mahiksia tääläkään kunnolla nukkua. Kuopus kyllä nukkuu päikkärit mutta esikon kanssa tulee vaan kiukkuseks jos sitä pitää pyöritellä sängyssä. Mieluummin annan pelata tabletilla tai katsoa elokuvan niin voi edes hetken olla. Tänäänkin ultrakäynnin jälkeen olin toooosi väsynyt.
 
Se on varmaan mulla sit joskus edessä. Yleensä en saa päiväunia nukuttua kun nuorempi koira keksii aina jotain sillä aikaa, enkä nuku sit kun stressaan sen törttöilyjä. Nyt varmaan noi pakkaset saa höpelöpäänkin rauhottumaan sen verran että miun sana on laki.
 
Mulla tänää 37+7, olin tunnin kävelemässä, sen jälkeen kauppaan ruokaostoksille. Prismassa alkoi hemmetin kova polte oikeassa nivusessa, edelleen polttava kipu nivusessa. Mulla on ennenkin ollut polttavaa kipua nivusessa. Ei tunnu vihlovalta liitoskivulta yhtään. Vauvan liikkeet tuntuu monesti oikealla alhaalla (kädet ja pää).
Mistäköhän mahtaa kipu johtua? Onko tuttua?
 
Mua on tänään särkeny koko päivän nivusiin ja välil vihloo alaski oikee kunnollA. En kyl tiedä mistä johtuu.
 
Nää liitoskivut on ihan järkkyjä. Pari päivää sitte alko vähä tuntumaan nivusissa ja nyt pääsee hädin tuskin liikkumaan.. Ihan ku ois nivuset murtunu. :arghh:
 
Eepu täällä sama ongelma. Viikko sitte alko pienellä vihlonnalla ja nyt saa isäntä hoitaa kaiken ku ite jäkitän sohvalla. Ensin yritin saada ne häipymään pienillä kävelylenkeillä, mut se vaan pahensi oloa seuraavana päivänä. Tuntuu ku olis häntäluu vähintään murtunu.
 
Joo munkaa ei tarvinnu ku kaupassa käyä käveleen nii kyllä oli loppuillan ja yön ihan invalidi..
 
Eilen illalla alko ne supparit ja yön yli jatkui. Kuitenkin niin vaimeita olivat, että yön yli selvisin 45 min unipätkissä. Aamulta vasta 10 maissa alkoi sama, ja neuvolakonsultaation jälkeen totesin ettei vielä oo kiire mihinkään. Tosiaan turhauttaa, kun ei tietä että mihin tää kehittyy. :/ kävelyllä eilen aamulla tuli niitä puukoniskuja mistä moni täälläkin puhuu, eikä oikeestaan mikään muu kun lepo tunnu vievän niitä pois. Mutta jospa tää nyt taas olis joko sitä että meidän vauva kasvaa ryminällä tai sit sitä, että keho alkaa valmistautua suurempaan maratoniin.
 
Jouduin lämmittään kauratyynyn alaselälle. Salee on vaan jumissa kun ryhti ihan kadonnut mut silti toivon että tää olis enne jostain ...
 
Takaisin
Top