Senna89: mullakin on häntäluu aikanaan murtunu (n. 10 vuotta sitten) ja jostain syystä raskauden puolivälissä oireili vihlovasti, mut sit parin viikon kipuilun jälkeen loppu kipuilut sieltä täysin.
Kuuku87: Hiusten huonoon kuntoon meno ei ole haitannut, MUTTA se, että olen stressissä raapinut päänahkaa haavoille saakka auki ja nyt sit ostanu kaikenmaailman neutraalit aineet+puhdistusaineet ja tuntuu et pitäs käsiraudatkin ostaa, kun muuten ei rahkojen raapimisesta tule loppua (argh)
Riida: Paljon voimia ja hyvää vointia ja oloa sinne sairaalalepoiluun!
Aibhlin: Mulla oli joskus tässä raskausaikana, et heräsin mieheni kanssa keskellä yötä siihen, kun nauran kun viimeistä päivää jollekin asialle ihan "maha kippurassa" tikahtumaisillani nauruun. Joskus unet on kyllä outoja.. oon joskus nähny tosi toden tuntusia painajaisiakin, mut onko kukaan koskaan herännyt nauraa räkättämästä niin että vatsassa tekee kipeetä? Huomasin muutes tässä eilen että vauvan kovat potkut on muuttuneet vatsalihasten "sisäpuoliseksi hieronnaksi" - eli se tuoliin laitettava hierontalaite jossa on pallot ikään kuin hieros sisältäpäin vatsalihaksia (ilmeisesti vauvan polvet ja kyynärpäät ja kylkien käännöt hieroo mua?) *iso helpotus kun potkut muuttuu hieronnaks*
Peikko-12: hauska toi uimarengas idea! :D Pitänee munki hankkia joku tollanen kuulostaa tosi jees idealta kokeilla nukkua vaikka niinkin :)
:)