En ehdi nyt jäädä lukemaan mitä täällä on aijemmin asiasta mainittu vai onko mainittu ollenkaan. Elikkä onko kellään tätä samaa inhottavaa vaivaa kuin minulla :
Leposyke nousee ihan pilviin tekemättä mitään. Tuntuu,että sydän tulee rinnasta läpi. Jatkunut reilu pari vkoa. Soitin sairaalaan viikko sitten,kun rupesi päässäkin tykyttämään. Sieltä sanoivat, että on normaalia näillä vkoilla (silloin 32 ja jotain) koska vauva kasvaa hirveetä vauhtia ja hemppari saattaa romahtaa(mulla ollut aina hyvä ilman rautatabletteja). Neuvoivat vaan huilimaan, juomaan vettä ja ottamaan para-tabsin. Ja jos yöllä olisi tullut
hassu (?) olo, niin sitten vuodelepoon sairaalalle. No se tykytys meni kyllä ohi ihan veden juomisella ja huilimisella. Ja tottakai sitä tuli jotenkin helpottunut olo, kun kätilö sanoi puh. ettei vaikuta vauvaan mitenkään.
Ja omista raskausoireista vielä sen verran,et pahoinoinnit on kyllä jääny ihan omille teille,et eipä oo enää mitään ollut ONNEKS! Leikkelettä ja makkaraa en ole pystynyt syömään en edes haistamaan rvkon 12 jälkeen. Saas nähä maistuuko enää ikinä.
Vähän ehdin lukasta muitten vessassa ravaamisesta. Ite pääsen vähällä, jos herään vain 4 kertaa yön aikana pissille. Yks yö kello oli 02.30 kun kävin vessassa, seuraavan kerran se olikin huimat 03.00 !! Ja yöt menee muutenkin huonosti!! Kyleltä kylelle, pissilli, närästää, suonta vetää (joudun hetken kävelemään,että menee ohi) ja taas uudelleen kyleltä kylelle,pissille, närästää jne..
Sitten onkin aamu!
Niin ja pari(kymmentä) kertaa oon saanu käydä tkssa,et ois muka pissatulehdusta, ikinä ei oo tulehusta löytyny ja ne nyt tottakai aina tekee alapäätutkailunkin samalla ja ottaa muitakin testejä virtsasta kun vaan pissatulehdus testin. Kaikki ollu kunnossa. Eikä hiivaakaan ole löytynyt. Siellä sit on joka kerta tultu siihen tulokseen,että vauva painaa rakkoon ja tuntuu sitten sen takia jokseenkin ilkeeltä. Virtsatessa ei oo ikinä kirvellyt, mutta muuten on sitten tuntunut,et ois tulehdus. Kaikki nää rakkoonpainamiset ja tämmöset on niin uutta kun on ensimmäinen tulossa!:) ja onhan noi aina hyvä käydä tarkistuttaa.
Selästä voisin vielä vähän verran kitistä, kipee on! Ollut aikalailla alusta asti. Lääkäri sanoin,että johtuu luultavasti siitä,kun on taaksepäin kallistunut kohtu. :O ja sekin kuulemma vaikuttanut, kun olin niin hoikka ennenkuin rupesin odottamaan (161cm ja 50kg) ..