Lueskelinkin että tätä samaa on ollut muillakin, mutta mainitsen silti vielä omissa nimissänikin samat :)
Alavatsavihlonta on tullut viimeisimmän neuvolan jälkeen. Mies sanoi että olisko siitä kun hoitaja paineli niin kovakouraisesti alavatsalta etsiessään vauvan päätä, mutta en usko että se voi vaikuttaa monta päivää myöhemmin? Tänään varsinkin ollut aika tuskaista, aina kun istuu, ei mitään hätää. Sitten kun nousee seisomaan ja lähtee kävelemään, pitää liikkua todella hitaasti tuon vihlonnan takia. Tuon vihlonnan lisäksi on tullut tosi jämäkät harjoitussupistukset. Onhan niitä ollut puolivälistä asti, mutta nyt varsinkin mä huomaan ne heti, en siis sillä että olisivat kipeitä, vaan sillä että itse supistaa vaan niin vahvasti. Näitä kahta on ollut nyt tämän viikon, iltaisinkin on ihan rehdisi maha kipeä kun menee nukkumaan, oon joutunut asettaa tyynyjä vatsan alle kylkiasennossa ja toinen tyyny selän taakse. Kyljen kääntäminen on aika haastavaa. Alakerran luut on myös aika hellänä, samoin nivuset.
Helpotusta näihin on tuonut kyllä tukivyö, oon yrittänyt muistaa laittaa sen päälle ainakin silloin kun oon lähtenyt koiran kanssa lenkille.