Raskaus ja Tunteet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miulla mieli ja keho alkais olla valmista pullaa! Tahtoisin jo.. 4vkoa vielä niin ois rv 37 ja lapsikin valmis syntymään.. Toivon vaan ettei ainakaa pitkittyisi ja ettei syntyis ennen tuota rv 37 myöskään!

Mä oisin myös valmis synnyttämään! Mut sais se kyllä vielä jonkun aikaa olla pesässään,että on tarpeeks kasvanu kokoa. Nyt alkaa aika ihan tosissaan madella.

Mie luulin ettei tätä hirmusta halua tuu ikinä! Näin se luonto vaan ohjailee.. :)

Mäkin olisin jo hyvin valmis luopumaan tästä mahasta :) mut en oo vielä valmis synnyttämään!!! Sain just luettavakseni HypnoBirthing-kirjan, jonka aattelin selata ja opiskella vielä ;) ja nyt vasta 31+1, joten baby sais vielä olla tuolla hyvän aikaa :)

Mä oon kyllä jo niin valmis kun tuun ikinä oleen eli tervetuloa ulos pikkupallero!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kattoin arrowia ja itkeehä sitä piti ku tommy kuoli! :( paras oli raskauven alussa ku itkin elokuvalle up-kohti korkeuksia,se oli animaatio...itkisin sille varmaan vieläki. :rolleyes:

:D onneks ennoo ainoo! :D :p

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

juu don't worry lyyti, sitä tuntuu olevan liikkeellä ;)

Huoah, en ole pitkään aikaan ollut näin huolissani äidistäni..
Ei ole viikkoon vastannut puhelimeen, eli putki päällä..
Näitä alkoholisteja on tippunut viime aikoina lähipiiristä esim. äidin exä, äidin naapuri, mun eno viime vuonna, aina pelottaa Mitä Jos. Tänään pitää mennä katsomaan miten sillä menee :/
Klo. 4.42 enkä saa unta kun tulee mietittyä miten ilkeä olen sille ollut (tosin syystäkin) ja pitäisikö mun tulevaisuudessa rauhoittua sen suhteen ja ajatella että kun se tota jatkaa aina vaan, niin ei tiedä koska se viimeinen päivä on - niinkuin sitä ei kyllä tiedä kenestäkään... :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Lyyti hei, keine panik! Mä itkin UP! Kohti korkeuksia -elokuvalle ihan ilman raskauttakin... Eli siitä ainakin saat ihan täyden synnin päästön.

liii-saaa oon tosi pahoillani että joudut elämään tollasten ongelmien kanssa. On tosi vaikeeta ymmärtää tilannetta ilman omakohtasta kokemusta mutta voin kyllä hyvin kuvitella että huolestuttaa niin paljon ettei unta saa. On tässä viimeaikoina kevyemmistäkin syistä menetetty yöunia. En pysty muuta sanoon kun että voimia ja jaksamista sinne!

Jep, no tää on helppoa siinä suhteessa kun tätä on jatkunut niin kauan :/ Vaikka tietenkin huolettaa jne, mutta eihän tässä oikein voi muuta kuin käydä välillä tekemässä pieni tsekkaus mitä puuhaa siellä..
Ne riitelevät miehensä kanssa niin pahasti kännissä, ettei ois ihme vaikka jompi kumpi ois satuttanut toista :/
Ei osaa itseään enää ajatella sellaiseen perheeseen, missä on luotettavat isovanhemmat noille omille lapsille omalta puolelta, mie en tiedä mitä se on kun kaikki on onnellisina toistensa puolesta ja syö yhdessä ateriaa ruokapöydän ääressä, joten en edes tiedä mitä ollaan menetetty :D Onneksi mulla on ihana perhe itselläni.. <3
Ja mitä enemmän itselle tulee ikää, sitä paremmin huomaa että tosiaan, näin tää tulee luultavasti menemään niin kauan kuin äiti on hengissä ja sille ei vaan voi mitään.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

liii-saaa, toi on tosi epäreilu tilanne kaikille teille läheisille, jotka joudutte huolehtimaan alkoholistin hyvinvoinnista. Tosi hyvä että pystyt olemaan zen asian suhteen.

Mut hei kaikki elokuvissaitkijät, tässä on video jossa ihan pikkuiset tytöt pelaavat lätkää. Sain tästä hyvät aamuitkut. Liittyy myös siihen toiseen keskusteluun, jossa puhuttiin junnulätkän verta kentälle -meiningistä...
http://veikkaajat.com/pysayttavan-upea-video-nain-autetaan-pienta-vastustajaa-junnupelissa/

Meinasin sanoa ihan samaa kun HKI00550 että onhan toi tilanne liii-saaa nimenomaan epäreilu teitä kohtaan. Vaikka tollaseen ei kuuluis joutua tottumaan niin hyvä kuitenkin että osaat suhtautua asiaan noin.

Lii-saaa, meillä tuo sama ongelma anopin kanssa :sad001 Alkoholi saa niin paljon murhetta aikaan,parempi olis jos kyseistä ainetta ei olis keksittykään

Meillä kanssa anoppi on kunnostautunu ton läträämisen kanssa. Muutamia kertoja kännissä telonu ittensä ihan yksinään niin pahasti, että on pitäny lanssilla käydä itteään paikkailemassa. Ei nää asian suhteen mitään ongelmaa.

Meidän anoppi taas aiheuttaa harmaita hiuksia siinä, kun unohtaa ottaa mielialalääkkensä. Se saa välillä jostain päähänsä, että ne lääkkeet lihottaa ja jättää ottamatta. Elää lähes pelkästään kahvilla ja tupakalla. Ja kun ei ota lääkkeittään, soittelee meille mitä oudoimpia puheluita. Tai pahimmassa tapauksessa poliisille. Kerran oli tehny tyttärestään lastensuojeluilmoituksen, että tytär pahoinpitelee lapsiaan :eek:

Onneks se ei asu ihan nurkilla, ni ei oo pakko tavata. Nyt se on huolissaan, että tuo Krimin tilanne leviää Suomeenkin ja tänne tulee sota... Huoks....

Painiskelen välillä ahdistavien tunteiden kanssa, kun mietin miten jaksan taas valvomista. Liian hyvin vielä muistissa!
Tänään nähtiin ystävän kanssa, joka heräilee puolivuotiaan kanssa n. 6 kertaa yössä. Meillä molemmilla on kolmivuotiaat uhmaikäiset ja jotenkin peilaan tulevaa vauva-aikaa ystäväni tilanteeseen. Se oli niin väsynyt, silmät turvonneena ja punaisena!
Onneks me asutaan lähekkäin ja voidaan sanoa suoraan toisillemme miltä tuntuu. Saadaan vertaistukea puolin ja toisin!

Pioni mä oon koittanu tässä raskausaikana löytää itelleni samassa elämäntilanteessa olevaa seuraa just vertaistuen toivossa. Varsinkin sit jos tulee niitä paska mutsi -fiiliksiä vauvan synnyttyä niin luulen et toi vertaistuki voi olla tosi tärkeetä!

Takaisin