Raskaus ja Tunteet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lälly: Et oo tosissas?!? Ei kukaan täysjärkinen sano noin?! Ei kukaan! :o mun iltateet oli mennä väärään kurkkuun, luoja!

Todella, todella erikoinen kommentti! Miten ystävän vauvasta pitäminen voisi olla siitä kiinni, miltä vauva näyttää? Onneks hän ei oo kummiksi ryhtymässä, olipa vauva minkä näköinen hyvänsä! Sääli, jos joku tosiaan arvottaa vauvoja heidän ulkonäön perusteella:sad010Ei kuulosta terveeltä.

Joo en mäkään tajua mitä liikkuu ihmisen päässä, jos sanoo noin! Ja jos yhenkin ruman sanan sanoo mun babysta, ni en kyllä tiedä haluanko olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Että voi olla pinnallista! Tai voi olla myös, että mun vauva on sit liian ruma leikkimään hänen enkelinsä kanssa, et ystävyys kariutuu siihen o_O

Lälly: Apua, onks toi tyyppi jotenki ylilapsellinen vai superhuonon itsetunnon omaava? Ei mitään tahdikkuutta tai rakkautta ystävän jälkipolvea kohtaan? Hmmm..mä toivon et täs on joku ikäerojuttu(siis mun ja sun ystävän välillä). Sinuna miettisin tollasen kaverin funktiota sun elämässä. Voi yök mitä kommentointia :sick009

Mää kyllä ottaisin niin itteeni jo tuon kommentin mitä etukäteen sanonu ja ei todellakaan tarvis vauvaa ees tulla kattoon, ei takuulla! :mad: Sanoisin vaan, että parempi olla tulematta, niin ei järkyty. Huh! Kaikkea sammakoita sitä ihmisten susta pääsee :eek: jos tuo on tosissaan sanottu! Huh huh

Samaa mieltä Millerin kanssa. Tollasta kaveria ei kyllä kaipaa synnärille eikä sen jälkeen kotiinkaan katsomaan vauvaa. Onneks Lälly et pyytäny kummiks. Ei tuollainen kaveri ansaitse kummiutta. Pöyristyttävää käytöstä aikuiselta ihmiseltä :schoked025

Taidan muuten milleri sanoa just noin. Mä kun en hänen hienostunutta vauvamakuaan tunne. Musta on vaan niin outoa, et joku aattelee vauvoista noin ku mun mielestä kaikki vauvat on ihania!
Ja veikkaan, että on siis kyse huonosta itsetunnosta ja siitä, että se raskausaikanaan kuvitteli että noilla perintötekijöillä lapsikin voi olla mitä tahansa. Sen piti oikeen käydä 3D ultrassa sen takia, et tietää miltä vauva näyttää. Ihan ku se ois tärkeintä lapsen saamisessa...

Huh huh, aika älytön kaveri lällyllä. Oiskohan se palauttanu vauvansa jos ei ois ulkonäkö miellyttäny?......

Ois varmaan ainaki yrittänyo_O Kyllä se mulle sano senki, että enää ei harmita niin paljoa ku tuli tyttö. Olivat siis poikaa toivoneet, mutta lapsia kun ei niin vaan tilata ku liukuhihnalta. "Mä haluun pojan, jolla on isot siniset silmät, pieni sykerö nenä, kihara tukka ja ei koliikkia kiitos!" Itelle on tärkeintä et vauva olisi terve, mut eihän sitäkään koskaan etukäteen tiedä.

Takaisin