Mimi, koen ihan samoja tuntemuksia. Olen alusta asti kärsiny koko ajan jostaki vaivoista, kun joku loppuu niin uusi tulee tilalle. Ja kun on unettomuutta, niin pelottaa selviääkö normaalista arjesta, ja mitä sitten kun vauva tulee? Mullaki kipuilee selkä, ja vaapun töissäki ku ankka. Työkaveri nauro et vitsit sä oot kyl sit niin raskaana oleva! En halua olla sellanen joka valittaa pienestä, mut mulla nää raskausvaivat on tehny arjesta kovin hankalaa. Koti on ku pommin jäljiltä, ja nyt pitäs alkaa munki pakkaamaan joka hetki kun vuorotyöltäni kerkeän

Ens viikolla pitäs sitte muuttaa, ja mä ku oon niin säälittävä ettei mulla ole edes ajokorttia, niin en pysty edes itseäni auttamaan

. Mä palkkaan muuttofirman muuttamaan mut, vaikka sille rahalle ois todellaki nyt muuta käyttöä, en vaa haluu vaivata ketään. Mä odotan päivittäin sitä hetkeä, kun saan oman kroppani takas, ei tää kyl yhtään nautinnollista ole. Vaikka haluanki lapsia niin paljon, ni välil kaduttaa koko homma

Mä olin kans huolissani tosta tuleeko tästä lapsesta ihan tervepäinen, kun mulla koko ajan joku huoli/stressi, mut työkaveri lohdutteli et hänki nuorena odottaessaan stressas kovast, mut lapsi synty ihan normaalina.
No, halusin sanoa tällä ettet ole yksin noiden sun ajatusten kanssa, tääl on ainaki yks toinen