Raskauden viimeinen kolmannes.

Kyllä aika selvältä kuulostaa miiuhoo ja kyllähän sen pikkusen jo pian pitää syntyäkkin.
Olis kans kiva tehdä pakkaseen, mutta kun ei ole arkkupakastinta niin ei oikeen säily pitkää aikaa ja niitä leivoksia on tuo jääkaapin aluspakastin täynnä.
 
Tiiaa: tänään kans kuulunu niitä poksahduksia mistä puhuit, alaselkää poltellu, muttei muuta. En tiiä johtuuko sitte vaan mulla lihasten jäykkyydestä tuo polttelu selässä. Vaikka mulla nyt olis vielä täs päiviä 7 LA:han niin toivon jo syntyvän, kun jännittää niin [:)]
 
Bris On ihme. Muut mammat poksahtelee niinku pitää ja me kaks poksahdellaan,muttei sillä oikeella tavalla,eikä tiietä ees mistä [8|][:D][:D]

Mäkin niin jännäilin ennen LA:ta,että huii kohta se tulee sieltä,mutta ei. Fiilikset ovat nämä; Varmasti menee käynnistykseen asti tämä minun raskaus.
 
Muut mammat poksahtelee niinku pitää ja me kaks poksahdellaan,muttei sillä oikeella tavalla,eikä tiietä ees mistä 


[:D][:D]
 
Tunkeudun tänne teitä häiritsemään...
Mulla kanssa loppuvaiheessa poksusi mahassa paljon ja neuvolantädin mukaan se johtuu siitä, että muksu läiskyttelee kalvoja vatsaa vasten. Muutaman sydärit kyllä aiheutti kun aattelin et nyt poksahti kalvot [:D]
 
Jos tämä lapsonen päättää syntyä vasta kesäkuun puolella, niin eikö se vaikuta lapslisiinki niin. että sais vasta heinäkuussa?
 
Zeni Hyvä tietää mistä tämä tämmöin poksahtelu johtuu! [:D][:D] Mutta menin kyllä paniikkiin tänään,että apua oikeesti mistä toi tulee!!? [8|][:D]
 
ALKUPERÄINEN: Babaytoy
Mäkin niin jännäilin ennen LA:ta,että huii kohta se tulee sieltä,mutta ei. Fiilikset ovat nämä; Varmasti menee käynnistykseen asti tämä minun raskaus.


Babaytoy, älä menetä vielä toivoasi! Sitä on aina siihen asti kunnes sulle pistetään se käynnistystabletti tai millä sitten lähetäänkin käynnistämään! RV 42+4 oli vielä todellakin epätoivoista, ja pelkäsin käynnistystä tosi paljon. Tyttö yllätti, eikä tarvinnut käynnistää. Älä siis menetä toivoasi!!!!!! [:D] Nyt loppurutistus!

ALKUPERÄINEN: Bris

Jos tämä lapsonen päättää syntyä vasta kesäkuun puolella, niin eikö se vaikuta lapslisiinki niin. että sais vasta heinäkuussa?


Kyllä. Lapsilisää alkaa tulemaan vasta seuraavassa kuussa, sen jälkeen kun lapsi on syntynyt. [:)]
 
ALKUPERÄINEN: miiuhoo

Mulla ainakin vauva välittä molskuttelee tuolla, kuin hauki 10L vesiämpärissä [:D]


[:D][:D][:D]

enaj Kiitos tsemppauksista! :) Voin kuvitella,että tää tunne on siihen asti kun jotain alkaa tapahtua ja sitten sattua,niin ei varmaan oo sit kivaa,mutta mielummin sillee kun istuu tyhjän panttiin ja odottelee! [:D] Äiskällekin useesti sanon,että tulispa jo ulos niin olis mullakin jotain tekemistä [:D] eli pusailla ulos sitä. Jos tän viikon aikana tulisi ulos. [8|][:)]
 
Piti sängystä nousta, kun tuntui sattuvan sen verran, että en oikein nukkunut. Tulin etsiskelemään särkylääkettä ja mihin hiivattiin mun Panadolitkin on hävinneet...? No, löytyi Pamolia, joka on myös paracetamoli-valmiste ja siinä lukee, että saa käyttää raskauden aikana. Joten, sitä sitten. Odottelen tässä nyt vielä seuraavaa supistusta, jotta tiedän että kannattaako ottaa särkylääke x2 vai odottelenko vielä. [8|] Meinaan tuossa kun menin nukkumaan 22 aikaan niin alkoi hetki sitä ennen supistukset tuntua kovempina. Mutta kattotaan nyt mihin tämä kehittyy.
 
Täällä ollaan pirteitä kun peipponen. Menin kymmenen aikoihin nukkumaan ja heräsin yhden tienoilla. Siitä asti sitte valvottu. Neiti on kyllä vetäny tuolla sellasta rundia, että pelkään sen kääntyneen perätilaan, tuntuu niin jotenki ihan erilaiselta.

Illalla oli tosi huono olo, jotenki eto eikä oikeen koko päivänä mikään maistunu. Nyt sitte het niin nälkä, että vois syödä kaiken mitä näkee. Tosi outo olo.[&o] Sais edes nukuttua, jotta aika menis nopeammin
 
Tämä mamma lähtee kohta kohti sairaalaa [:D] Jännittää!! Tänäään saa lopultaki ton pienen syliin tuolta masusta <3 Palailen tänne jahka kotiin pääsen.
 
Hohhoijaa mikä yö. Kyllä muuten on olleet melko kipeitä nuo supistukset kaiken yötä. Väleistä nyt ei ole mitään hajua, kun jotakuinkin vähintään horroksessa olen ollut koko yön. Tuntenut kyllä sen säryn ja kivun mutta en kuitenkaan ole varsinaisesti hereillä ollut. Toivottavasti tätä nyt ei sitten kovin pitkiä aikoja jatku vaan tulis nyt sitten säännöllisesti ja tiheesti niin päästäisiin tosihommiin [&o][:D]
 
Hitaasti lämpiää täälläkin paikat.. eilen oli jopa parin tunnin ajan vähän kivuliaammat supparit mitä ennen, huomasi kyllä että millo on huipussaan. Yöllä olin vaan muuten kipeä joka paikasta.. Saas nähä mitä tämä päivä tuo tullessaan, laskeskelin että sitähän pääsis viikonlopuksi kotia jos tänään pääsis synnyttämään. Sais isukki heti olla kotona vapaalla vauvan kanssa pari päivää, kun muuten isyysloman aikoo pitää vasta elokuussa..
 
Kylläpä täällä tapahtuu! [:-] Minulla ei edelleenkään mitään [:D]
Taitaa se miiuhoon vauva nyt kiusata ja kunnolla,kun tulee supistuksia ja ei tuu [&:]
Onnea koitokseen Katt_i !! [:)][:)] Nyyttiä kehiin,vaikka se nyt on jo varmaan maailmassa,mutta kuitenkin [:D]

Ja miiuhoolle ja Rolli10lle kanssa,jos pääsisitte vähän etiäpäin.

Mulla kun on tuo väliaikanen puh.nro. Niin eileen laittelin sen sitten kavereille tekstarilla,niin jo sieltä alko pommitukset,että "Onko vauva jo syntynyt?" - "Hei joko rinsessa on syntynyt?" ymsmymsyms.. [&:][:D] Kyllä sormet sauhus,kun sai vastata jokaselle erikseen,että eiii,kun tässä vielä mennään yhtenään. [:D] Ja äsken tuli yhdeltä viesti,että "Onko vauva jo syntynyt?" ja vastasin,että no ei ole,että taitaa tuo vauva viihtyä pidempään tuolla ja viikot nyt 40+3. Sitten sieltä tuli viesti,että eikö se laskettu aika mennyt jo. Juu,kyllähän se meni [:D] hhmmp [&o]
 
Kyllä myö nyt lähdetään sinne neuvolaan käymään, saapahan siellä ainakin esittää kysymyksiä kun mulle on tuonne sairaalaan soittamiselle ja lähtemiselle todella TODELLA korkea kynnys ja se suorastaan ahdistaa mua enemmän, kuin koko edessä oleva synnytys kokonaisuutena. Juu, ei kaikki kohillaan korvien välissä mutta sellaista se on [:D][8|]
6-10min supistusten väli ollut pääsääntöisesti koko aamun, kestot vaihtelee ehkä 25sek-minuuttiin. Kipukin on melko kovaa mutta onko se nyt sitten riittävän kovaa...? Vai onko minulla vain korkea kipukynnys...? Ehkä siellä neuvolassa osattaisiin jotain neuvoja antaa. Pitäiskö sitä kieriä lattialla ihan omissa maailmoissaan tuskien takia vai mitenkä [:-] Ei nämä nyt kuitenkaan ole enää millään tavalla verrattavissa minun menkkojen aikaisiin jomotuksiin - tosin en koskaan olekaan ollut mitenkään erityisen kipeä. Toissayönähän nuo supistukset tuntui lähinnä voimakkaalta menkkasäryltä mutta nämä juilii tuohon koko alavatsan alueelle melko terävinä.
No joo, lopetetaan nyt tämä p:n jauhaminen [:D]
 
miiuhoo hankala tosiaan toisen sanoa. Jollain kivut ei tunnu niin kovilta, vaikka oikeita supistuksia olisivat. Mulla ne oikeat supistukset tuntui sitten lähinnä kohdunsuulla.. Siis joo kiristi muutenkin mahaa ja selkää, mutta se jalat alta vievä kipu tuntui kohdunsuulla. Ja mä en kyllä pystynyt kun huutamaan ja vaikeroimaan kontallaan kun supistukset tuli. Mielestäni mullakin on kohtuu hyvä kipukynnys. Mutta nää on niin yksilöllisiä. Uskoisin kuitenkin pääsääntöisesti, että kun arpoo onko ne oikeita ja tarpeeksi kipeitä niin sitten eivät vielä ole.
Tsemppiä matkaan, jos se pieni sieltä kohta saapuisi! [:)]
 
Helpotti neuvolassa käynti, sieltä sai nyt niitä neuvoja [:)] Tod näk nämä nyt alkua tekevät. Eli nyt sitten odotellaan sitä, että ovat riittävän säännöllisiä ja tiheitä. Se säännöllisyyshän näissä nyt nimenomaan on ollut se puute kun kestävät lähemmäs minuutin ja tulevat kyllä 10min sisään, mutta välit heittelevät 3-10min sisällä ihan miten sattuu. Enpä edes tiennyt, että supparit voisivat olla niin tasaisen säännöllisiä [8|] Ja kuulemma myös se kipu on huono mittari, koska ne on ihmisillä NIIN yksilöllisiä.

HuH! Nyt tulikin sitten kipein tähän mennessä [X(] silmissä näkyi jo punaista, kun silmät kiinni pihisin [:@][:D]
 
Juu eiköhän noi jotakin tee! [:)] Ja se kipu on vähän huono mittari. Ja myös se missä ne tuntuu. Jos mulla tuntu kohdun suulla ni jollain tuntuu vaan selässä! Ja jollain vaan mahassa. Jospa ne säännöllistyisi tiuhalle välille niin pääsisi laitokselle. Toivottavasti ei jää junnaamaan niinkun mulla, että tarttin sen supistustipan avuksi...
 
Takaisin
Top