Raskauden viimeinen kolmannes.

Kyllä kuulkaa tämä lapsonen ei tuu ulos. Viikko menty yli aikaa eikä mitään oireita,  Kävin jo sellasessa jalkapohja käsittelyssä, jonka pitäis käynnistää synnytys, mutta ei edes supistuksia. Kiva sitte puskea jättikokonen neiti ulos kun aika tulee.
 
Siltä vaikuttaa. Jos ei tän viikon aikana tapahdu mitään niin 14.pv käynnistetään. [:(]
 
Bris, kyllä se ulos saadaan.. itse jäin yliaikakontrollista (RV 41+4) sairaalaan kun paikat olikin jo 3 cm auki :) Illalla olikin poika maailmassa.. Tulipahan panostettua ponnistusvaiheeseen kun aattelin, että tälle vuorokaudelle on muksun synnyttävä :)
 
Tänään sitten neuvolassa varattiin aika ensperjantai aamuun synnärille ja katotaan tilanne josko käynnistettäis. Toivon niin sydämeni pohjasta, että alkais itekseen syntymään. Kaikki raskausoireet tipotiessään, ei siis suppareita tai mitään. Vauva kyllä liikkuu normaalisti, onneks
 
Tänään 41+1, kaikin puolin vaan vaikuttaa, ettei neiti halua ollenkaan ulos. Samate oli mun kohdalla, kun äitini oli raskaana, en olis halunnu syntyä, joten jouduttiin käynnistään... (La:han oli 31.5.)
 
Heips!
Mullahan oli ihan sama juttu, rv 40+6 eikä minkäänlaisia synnytys oireita. "Onneksi" oli paineet niin koholla että neuvolatäti laitto lähetteen sairaalaan ja synnytys käynnistettiin saman tien. Mut ei se auttanu.. 2 ja puol päivää ne yritti mut mitään ei tapahtunu, siis ei mitään. Sitte käyrällä ollessani vauvan sydänäänet hetkeks laski jopa 80 tasolle, niin lääkäri päätti että tehdään hätäsektio. Siitä 10min. niin olin leikkauspöydällä ja siitä 20min. oli poika maailmassa.. Aika järkky kokemus kaikkiaan ja vielä lisäksi poika joutu happikaappiin teholle kun synnytyksen yhteydessä kehittyi ilmarinta joka hoidettiin lisähapella. Parani parissa päivässä. Rv syntymäpäivänä 41+1..
 
Niin siis onnea koitokseen Bris.. Toivottavasti käynnistyy luonnostaan tai ainakin niillä lääkkeillä jotta ei tarvis leikata[:)]!
 
Kukkuu! :) Vieläkö Bris olet yhtenä kappaleena?
Täällä ootellaan jo sinunkii vauva-uutisia [:)] ,-josko olis itsestään lähtenyt liikkeelle..

Ainiin hei,onkos täällä nyt ketään kellä on siellä facebookissa tunnuksia? Olis kiva käydä kattomassa ja vaikka kirjotteleeskin jotain. Minäpä laitautin sittenkin perjantaina omani sinne [:D] Ja kyyläämässä saa käydä nimellä "Tiia Ekman". [:)]
 
Yhtenä kappaleena edelleen. Ei sitten aamulla käynnistetty kun kohdun suu niin tiukasti kiinni. Lääkäri yritti hieman sitä pehmittää ja saada aikaseks supistuksia, että sitten alkais synnytys itekseen. Ei vaan taaskaan niin yhtään mitään tuntemusta. Oon touhunnu pihalla ja käyny lenkillä ja tanssinu ym,  mutta ei supistuksia. Maanantaihin mennessä jos ei mitään ole tapahtunut niin aloitetaan käynnistys aamulla klo 8.00 ja kotiin pääsen seuraavan kerran sitten nyytin kanssa. Käynnistyksessäkin voi kestää kuulemma viikko...
 
Voi,että Bris kun tuo teidän pienen syntyminen on mennyt hankalaksi [8|] Kestää ja kestää.Miten voiki viihtyä noin hyvin? [:D]
Onneksi sitten ensviikolla toivottavasti on vauva vihdoin maailmassa. :)
 
Noniin...
Bris taitaapi olla jo käynnistys hommissa[:D]... Lykkyä tykö!!!
kuullaan hänestä sitten seuraavaksi nyytti sylissä[:)].. ja kuinka se sieltä sitten tulikaan..
Jännittää muiden puolesta kun itsellä oli samanlainen tilanne...
 
Siellä taitaa Bris tosiaan olla :)

Tuli postissa äsken lasku...hmph..162,50€ [:'(] Osastolta 8B 27.5-31.5.2010.
 
Babaytoy Äläs nyt... meille tuli 357,50€ [:o] No, onneksi siinä on eräpäivää nyt sitten 30.9. asti joten saadaan maksettua se. Hiivatti kun kesti 5pv siellä sairaalassa tuon tytön crp arvojen takia ja kun oli perhehuone niin... [8|] No, ei se mitään. Kyllä kannatti maksaa siitä  että mies oli siellä mun kanssa. Olin meinaan niin kipeä ja heikko vielä kun päästiin kotiin ja senkin jälkeen. Pari ekaa päivää mies hoiti vauvaa sairaalassa kun minä en pystynyt. Vasta sitten aloin itsekin opetella vauvanhoitoa. No nyt minä sitten aika pitkälti tytön hoidankin [:)]
 
meil oli 292€ ja yhteensä 8 vuorokautta.
+ sitten lisä lasku kun kävin kahdesti päivystyksessä ja kerran lääkärin luona...
yhteensä melkein 400€
kyllä sylettää kun rahaa menis muuhunkin.
 
voi hurja mitä sairaalalaskuja! Onneksi Kanadassa ei tarvi maksaa mitään. En kyl toisaalta sairaalassa viihtynyt kauempaa kuin 1 yön seuraavana päivänä syntymästä kotiuduttiin ettei varmaan mikään suuri lasku ois ollutkaan.
 
Takaisin
Top