Raskauden viimeinen kolmannes.

Kiitos [:)]
Välit on enää 3-5min ja kivut ajoittain melko voimakkaita. Soitin jo synnärillekin ja sanoi, että voi odotella 2-3h jos vaan pystyy ja sitten voisi mennä vaikka käymään. Ja pitihän se tarkistaa, että ei varmasti haittaa, jos onkin turha käynti [:D]
Kehotti suihkuun menemään joten pistin sitten samalla myös saunan lämpiämään, jos se vaikka auttaisi ja tuntuisi mukavalle. Edelleenkin minulla nuo kivut pääsääntöisesti etupuolella eikä niinkään selässä.
Mutta eiköhän se nyytti sieltä tule [:)]
 
Hei. Onko Hylene78 kuulunut mitään? Onko synnyttänyt jo? [:-][:)]
Ei ole näkynyt eikä kuulunut täällä piiiitkään aikaan.
 
Käsitin, että ainaki synnytys käynnisty kun oli voimakkaita suppareita, ellen nyt väärin muista. Ja olikohan menossa just synnärille viimesimmän viestin mukaan????

Niin, että kyllä kuule Tiiaa nyt kovasti vaikuttaa siltä, että me ollaan täällä vielä pitkään ja viimesinä toukokuisista. [:o] Huoh.
 
Bris No joo,nyt taitaa mennä homma niin. [8|] Vollotan täällä aina,että ei jaksa odottaa,mutta yritän ruikuttaa nyt iteksee täällä omassa päässäni tätä,kun kestää! [:D]

Huomenna olis sitten sen neuvolan vuoro. Olin niin varma,ettei mun tarvii sinne enää mennä,mutta näköjään. Torstaina mulla on se hiivatun kakkosajon liukasrata-ajo! [:-] Mitäköhän siitä tulee? ja perjantaina pitäis raahautuu istumaan viimeselle ajokoulun oppitunnille ja sieltä poliisiasemalle niin sais se läpyskän. Nyt on niin sellasii hetkii,ettei tiiä milloin vauva tulee,mutta tätä menoo jo jatkuu niin ei ole kyllä huolen häivää siellä radallakaan,vaikka äkkijarrutuksii ja kaikkii ihme käännöksii joutuu tekee. Nekään tuskin edistää tämän tuloa. [8|][:D][:D]

Juuuu,taidan lähtee tästä nukkumaan. Öitä mammat. Ja miiuhoolle nyytintäyteisiä hetkiä,jos nyt viimeinkin [;)]
 
Uni loppu..tulihan tuota runsaat 5h nukuttua tälle yölle:) eile ei supparin supparia, illalla tosi virkeä olo että tein pakastimeen ruokaa. Olisin päivällä ikkunatkin pessy, mutta alko satamaan vettä ja sitte paisto aurinko, joten jäi tekemättä :)

Tänään olis se vauvan todennäköisin päivä syntyä, rv 40+2 :) Ei kai tässä muuta kun odotellaan ja odotellaan, huomenna olis neuvola :)

Heh, ei tuo tickerikään oikein toimi enään :)
 
Nyt on tainnut miiuhoo lähteä matkaan, eiku vaan onnea kovasti! [:)] ja siitä seuraavaksi sitten Babaytoy! [;)]
 
Voi Tiiaa ku säikäytit mut eileen. Koko illan mietin että nyt seki on jo lähteny ku et ollu hetkeen täällä käyny.Iltasin tuntuu että yöllä saattaa jotain tapahtua kun on ollu ihme tuntemuksia ennen nukkumaan menoa, mutta ei sitte mitään.

Aika tulee niin pitkäks, että toivoo sen nyytin jo sikski syntyvän, ei olis ainakaan tekemisen puutetta.
 
Riikka33 Se oliskin hyvä,että kun miiuhoo palaa takasin kotiin vauva sylissä niin mie voisin lähtee seuraavaksi ja taikoisin Brisille supistuksia tai lorauttaisin vedet reisille niin päästäis molemmat lähtemään samaan aikaan! [:D] Ei olis niin yksinäistä täällä,vaikka onhan täällä muitakin vielä,jotka odottaa,mutta ei sitä sillee huomaa tai tiedosta,että ketä on vielä jäljellä. [;)]

Bris Täällä minä juu edelleen olen [:D] Ei hätiä. Ja tulevasta ei vieläkään mitään hajua. [&:]

Autokoulustakin äsken soittivat,että pääsenkö huomenna sinne rata-ajoo,ja siinä sai taas sanoa,että ei tässä mitään huonoa oloa ole,että yhtenä menen vielä ja että pääsen kyllä tulemaan. Varmistivat,ettei mun paikka mene hukkaan joltain toiselta jos en pääsekkään. Kyllähän miä sinne soitan sitten jos käy niin,että joutuu lähtee,mutta en usko,että tulis ennen lauantaita. Tai mitä täs veikkailee [:D]
 
No tämähän menee "oikein suunnitelmien mukaan". Ensviikolla 4.päivä on meijän luokkalaisten päättäjäisjuhla,johon sanoin tulevani näyttämään vauvaa. Ja äsken tajusin,että ensviikollahan se on jo ja tämä vauva ei näytä tulevan ulos ehkä vielä ensviikollakaan tai no siis jos on se kontrolli ja pistetään käynnistää,mutta ei se lohduta,kun siellä sairaalassa ollaan muutama päivä kuitenkin. 3.päivä mulla on sossuun varattu aika ja 5.päivä on serkun ylioppilasjuhlat! [:D] Voihan arse! [:D] Ei sillä niin väliä,että pääseekö noihin,mutta odotin,että olisi ollut kiva päästä ja että varmaan pääsenkin,kun LA oli 22.päivä,mutta tässä kävi nyt näin [:D][&o][:)] Can't help it. Näyttää siltä,että meille olisi virallisesti tulossa kesävauva,jos nyt ensviikolle venähtää.

Tuolla jo nuo kesäkuiset jotkut ovat lähteneet poksahtelemaan..[8|]

Jeeps. Neuvola olisi tunnin päästä..jospa siellä sitten kuulis,että miten tästä eteenpäin! Toivottakaa onnea,että päästäisiin ees vähän asiassa eteenpäin [:D][:)]
 
Babaytoy - onnea onnea vaan matkaan! [;)] hiljaa hyvä tulee(joo ärsyttävä fraasi!) mutta kohta se oma pieni rytistää sieltä maailmaan ja sitten sitä ajattelee, että voi jee miten aika meni kuitenkin nopeasti. Kun se oma lapsi on siinä, niin sitten se aika vasta kiitääkin eteen päin.. kohta se on sitten jo vuoden. Sitten eskariin ja kouluun. Uskokaa pois vaan, niin se menee. Ja raskausaikaakin jossain vaiheessa iskee ikävä, vaikka nyt ajattelee, että NO EI TODELLAKAAN ISKE! [:D]
 
Saapa nähdä joutuuko tässä ite vielä raahautuu neuvolaan perjantaina. [&o]
Täällä aletaan olla jo helisemässä, kun ei mitään viitteitä pikku suppareita lukuunottamatta, että vauva ois maailmaan tulossa ja 40+4 menossa ja olo on niiiiiiin tukala ku vaan olla ja voi.

Tsemppiä Babaytoy ja toivottavasti neuvolasta annetaan hyviä uutisia ja pääset pian tositoimiin [:)]
 
Heips vaan kaikki yliaikaiset ja muut!!
Mä olen myös näitä ihania yliaikaisia, mulla rv 40+5. Huomenna on taas neuvola ja jos viikonloppunakaan ei mitään tapahdu nii maanantaina saan soittaa sairaalaan ja toivottavasti pääsen saman päivän iltapäivällä sisään ja käynnistämään tämän synnytyksen. Viim. tiistai aamulla sitten...
mulla ei ole ollut siis mitään oireita että vois vaikka ajatella et synnytys ois lähellä. Vatsa on laskenu tosi alas ja öisin oon heräilly kovaan vatsakipuun mutta tuntuu että ne ei oo ollu suppareita tai ainakaan sellasia kunnollisia.
Mitenköhän mulle käy sitten kun ne oikeet supparit tulee..?! Mulla on nimittäin melko matala kipukynnys ja joskus olen jopa pyörtynyt pelkistä menkkakivuista[X(]...
 
Mulla oli tänään neuvola RV 40+4 ja täti teki lähetteen äitiyspolille yliaikaseurantaan ensi viikolle. Sanoi kyllä että ei kannata toivoa vielä silloin käynnistystä [:(]. Maha on kyllä alhaalla ja oikean tuntuisia suppareitakin on ollut jo viikon verran joka ilta useamman tunnin. Ne vaan tahtovat lopsahtaa yötä kohti. Pitäis vissiin vaan lakata odottamasta ja stressaamasta [8|]. Tuntuu vaan että kaikki kärsivällisyys loppui kun laskettu aika saavutettiin [:D] ja nyt pitäis saada jo vauva syliin.
 
Kiitos kannustuksista mammat! :) Hyviä uutisia ,-ja eteneviä uutisiahan sieltä neuvolasta tuli.
Onpas muuten..tuota ollaan jääty tänne kärvisteleen vauvan tuloa keillä on laskettu ollu 22.päivä ja 21.päivä..paitsi miiuhoo nyt luultavasti pääskin jo pusertaa,mutta Piedra(22.pv), Kerttuli(21.päivä),Kazku(22.päivä) ja Brisin laskettu on vissiin viikon päästä vai mitenkä? Mutta kuitenkin,lähellä ollaan kaikki toisiamme.

Nyt on tänään taas tullu saunas käytyä ja pientä painetta tuntuu tuolla alavatsalla ja hivenen jomotusta alaselässä ja huomenna kun pääsen sieltä ajosta pois niin joudun kävelee tänne äiskälle tuolta autokoululta,keskustasta. Niin ehkä se sitten edistäisi tilannetta kanssa. [;)] Tuolta ei siis ole pitkä matka kävellä,ehkä joku 3kilsaa,mutta mutta..nii :)

Tsemii äipät!! [:)][:)]
 
Aijoo ja vielä huutelen tässä iltamyöhällä,että onkohan Quara kanssa päässyt hommiin jo? Kun viimeksi taisi puhua vesien menosta tai suppareista jotain..[:-]

No mutta nyt lähen nukkumaan. Sauna rupes väsyttää..

unia. [:)]
 
Juu,tää mamma heräs tossa ennen kahta kauheisiin menkkakipuihin. Piti mennä vessaan isommalle asialle,mutta eihän siitä loppuvaiheessa mitään tullut,kun rupes alavatsaa kunnolla koskea. Herätin äiskän äsken ja sanoin,että mahaan koskee ja tää sano,että yrittäisin nukkua,mutta kun ei pysty.
Ihan kivoin välein ja kestoin taitaa näitä supistuksia tulla,sen verran kipeetä tekee..tällä hetkellä mittailen taukoja,tai kirjotan tähän aina tauolla,kun ei satu yhtää ja saa olla rennosti.

Tähän asti välit on ollut 2-4min ja kestot 58sek-1,15min ..ja kyllä alavatsa kärsii jukulauta. Odottelen tässä nyt jonkun aikaa,että kauan näitä tulee ja ehkä sitten soittelen synnärille..ettei tulis taas turhaa käyntiä,paitsi että tuskin tässä vaiheessa olis turha käynti enää![8|]

-Nyt soitin synnärille ja kerroin noista ja se kyseli paljo on viikkoja ja mones lapsi. Sanoi,että oman voinnin mukaan ja että voin mennä lämpöseen suihkuun ja ottaa panadolia,mutta eihän täällä äiskällä sitä ole. Olen ottanu aikaa noista suppareista n.50min ja se sanoi että 2tuntia on se raja,kun on alle 10min välein tullut niin voi tulla,mutta voi tulla muutenkin jos tarvitsee kivunlievitystä..jotenka kärvistelen tässä kotosalla vielä sekundakello kädessä,että miten tulee. Kätilö sanoi,että seurailisin tilannetta,koska ne voivat loppua tai sitten pahentua tästä vielä. uhh,justiisa tuli yksi ja kesti 1,05minuuttia...ja kovin koskee! ja nyt taas ihana tauko.
 
Mie nyt palpatan tänne teille,koittakaa kestää!

Kävinpä just pissalla ja kun laskin housut niin tuntu kun joku olis tarrautunut kiinni pöksyihin,ja kokeilin haaroväliä ja sieltähän roikkui semmoinen limainen jojo. Kenties limatulppa?[8|] Siinä ei ollut mitään verijuovia,kun sen paperilla pois otin sieltä ja katsoin. Ihan pelkkää limanen pötkäle,osaksi vaalea ja vähän kellertävä. Ihmekö äsken tunsin,että jotain tuli housuun. [:D] Mutta nyt taas odotellaan..

Kyllä tästä varmaan joutaa lähteä tänään koksiin päin.. on näitä tullut jo se 1,5h ja tuntuu että kovenee vaan kivut. Minä täs vielä 4asti katson ja sitten varmaan mennään.. :) Tuun sitten heti kirjottaa,kun pystyn jos joudan jäämään sinne. Toivotaan,että nyt on se hetki. [:)]
 
Takaisin
Top