Raskauden viimeinen kolmannes.

Ohhoh,onpa teillä paljon suuremmat summat![:-] Tosiaan Rauha noi summat menis paljon muuhun,kun tuohon pelkiltee..

Mä en vielä tiedä paljon meille tulee, mutta varmaa joku 400€: Mä olin osastolla 6pv ja vauva sairaalassa 6pv ja jos en väärin muista, meistä molemmista otetaan 32,50€/pv.

Tietty mulle tuli noit vuorokausia niin kamalan paljon... Mut joo kyl pikkaisen kirpaisee maksaa tuollaisia laskuja. Varsinkaan kun en oikein itse olis halunnut noin kauaa sairaalassa maata... mut minkäs teet.

Tiia: Siellä sairaalan kansiossa oli virheellinen summa... Kysyin hintaa vauvalasta ja sit vielä sosiaali-tädiltä kun sen kanssa juttelin. Ja jos lasket tota sunkin laskua niin sulla on 5 päivää ja jaat sen laskun summalla ni se tekee 32,50€/pv. En tiedä miks ne ei oo päivittän niitä tietoja sinne kansioon..[&:] No eipä se toikaan niin hirvee päivä hinta ole...

Voi vitsi mitä laskuja teillä on ollut! Mäpä voisin kertoa miten meille kävi...

Oltiin siis perhehuoneessa koko aika mieheni kanssa (5.2-11.2), ja kyseinen huone maksoi muistaakseni 65e/pv, eli 455 euroa. Ja tyttö kun oli lastenteholla ja osastolla 5 päivää, niin se oli yhteensä 160 euroa.

Mutta! Me sanoimme, ettei meillä ole varaa olla täällä pidempää (8.5), niin meille sanottiin, että loppuaika on yhden hinnalla. No, suostuimme ja jäimme vielä muutamaksi päiväksi. Kun lasku tuli, niin huomasimme että he olivatkin laskuttaneet KOKOAJAN yhden hinnalla sitä perhehuonetta!!!!!!! [:-]

Eli maksettavaa tuli jotain.... 200-300 euroa yhteensä, silti. En just nyt muista tarkkaa hintaa.

Takaisin