Raskauden viimeinen kolmannes.

Oi oi oi,Tsemppiä Tiiaa! Jännitän sun puolesta. Et sitte tuukkaan munkaa kesäkuun puolelle[:D]. Joo se mun aika on ens maanantaina (31.5.), vaikka terkka sano eilen että vois nyt vaan jo tulla. Haluan sen lapsen nyt ja heti!!!! [&o][&o][&o]  Oot jo varmaan lähteny synnärille, ollaan nhengessä mukana [:D]

Onnea ja tsemii äärettömästi!!! Toivotaan helppoa ja "kivutonta" synnytystä[:)]....
Voi ku mäki jo pääsisin... alkaa jo painaa aika lailla.
Tänään nätit 40+6 eikä tunnu missään.. Huoh!
Neuvolaan mennään tänää tsekkaa tilannetta[8|]..

Jee Babaytoy! Tsemppiä sinne! Ja muille kans loppurutistuksiin [:)]

Tommonen lima multakin tuli ulos, mutta siinä oli yksi tai kaksi todella haaleaa vaaleanpunaista juovaa. Kyllähän se limatulppa oli, ja se lähti kokonaan siis juuri samaan aikaan kun ne oikeat ja kunnon supistukset alkoivat, eikä niille loppua näkynyt. No, samana aamuna oli vauva maailmassa, joten toivotaan että säkin oot sielä jo nyytti sylissä! (Oot lähtenytkin näköjään suht samoihin aikoihin kuin minä! Supparit alkoi 22 aikaan ja synnärille lähettiin niin että oltiin kolmelta sielä. 10:32 oli vauva maailmassa [;)]).

Jep, neuvolassa taas käyty ja ens tiistaina varataan aika käynnistykseen jos muksu ei ole ennen sitä putkahtanu.. Eli odotusta enää max. 1½vkoa kun täällä kuulemma käynnistetään vasta RV 41+5 :D

Hyvää kannattaa aina odottaa.. Toivotaan vaan että helteet pysyy poissa :D

-RV 40+3

Kovasti zemppiä kaikille odottajille.
Ylimeno aika on rankkaa, minä jos kuka sen tiedän... [:D]

Mut se unohtuu ihan samantien kun oman kullan saa syliin!!!

Taisin tosiaan saada "kunnian" olla täällä viimeisenä [:(], no eipä ole kukaan tuonne sisään vielä jäänyt, että eiköhän se minunki vuoro pian tuu. Jännitykskellä odotellaan Tiiaa:n synnärikertomusta [:)]

Hiljasta on... myös täällä kotona :) Mies lähti muuttoavuksi ja ulkona tihuuttaa vettä. Alkaahan tämä mahan kasvatus riittämään, kuhan ei kovin isoksi ehdi kasvaa tuolla sisätiloissa ennenkuin päättää tulla/pistetään tulemaan ulos. Vaikka eihän päänympärys taida kovin paljoa kasvaa viikossa ja sehän on se isoin osa mikä tulee ulos :)

Miehellä menee hermot sukulaistensa kanssa, kun joka päivä joku utelee onko jo vauva syntyny :) Sanoi, että seuraavalla kerralla pistetään laskettuun aikaan suoraan vähintään 2 vkoa lisää :) Äiti soittelee melkein joka toinen päivä minulle mutta muuten olen saanu rauhassa olla kyselyiltä :) Mutta eihän tässä ole kuin viikko maximissaan odotusta jäljellä ja sitte otetaan "kovat keinot" käyttöön :D

-RV 40+5

[:)] viime yönä poltteli alamahaa ja selkää sitä rataa että tuntu siltä kun olis tullu suomeks sanottuna paskat housuun,mutta se olikin sitten ilmotus siitä että limatulppa irtoomassa ja niinhän se läks liikkeelle kun pöntölle istuin [:D]

joskohan se parin päivän sisällä alkais tulla pihalle,tänään siis laskettuaika [8|] saattaa vielä parikin päivää mennä ennenko tosissaan pihalle änkeis,tosin saishan se ajallaan toki tulla,en paa hanttiin...

Kädet niin turvoksissa ettei mee kunnolla edes nyrkkiin saatika sitten jalat,ei mee omat sukat eikä kengät jalkaan. [8|]
mies sano et paa ny hyvä ihmiin häne sukkasa jalkaa mitä turhaa änkee omiani kun ei ne kerran mene ja jos menee niin puristaa niin notta tuntuu [8|] odotellessa odotellessa.... [:)]

Sympatiat on sun puolella KiviPeikko!
Mulla oli loppuraskaudesta myös ihan järkyttävät turvotukset. Kädet ei tosiaan menny mullakaan nyrkkiin, eikä ollu toivookaan et olis syödessä voinu veistä käyttää. Mies mulle pilkko ruoat! Lenkkarit oli ainoot kengät mitkä meni jalkaan enkä niissäkään saanu tarroja kiinni. Mut jos yhtään lohduttaa niin se helpotti pari päivää synnytyksen jälkeen. [:)] Mulla tais suurin osa kertyneistä kiloista olla just nestettä ku synnytyksen jälkeen tippu viikossa paino 8kg ja turvotus hävis.

Kuinka monella meni toukokuun puolelle? Perjantaina katellaan tarkemmin millon käynnistellään jos ei ennen sitä ala muksu itse ulostautumaan..

-RV 41+1

Synny rakas lapsi synny [&o] Neuvolassa sanottiin, että nyt on neiti kiinnittynyt. Itelläni oli paino hieman pudonnut viime viikosta -800g.Suonen vetoa nivusista alaspäin sisäreidellä ja jalkojen takana. On kuulemma yleistä paripäivää ennen h-hetkeä.

Mua ei niinkään haittaa tämä yliaikaisuus, mutta kun haluaisi jo sen nyytin syliin. Olo on muuten ihan hyvä.

Huomena on sitten jännä päivä. 41+5 ja käyti Oysiin klo 10 kattelee joko sitä alettais käynnistelee. [:)] Pitää yrittää kyllä olla tosi vakuuttava, että ei haluais enää yhtenä kappaleena kotiin tulla. [:D]

Toivottavasti teilläkin rupeis ulostautumaan pienet jo![8|] ei ole kiva odotella. Onneksi mulla käynnistyi itekseen,en olis jaksan enää yhtään [:D]

miiuhoo Aika hauskasti kävi,kun meillä oli laskettu aika peräjälkeen,mentiin molemmat yli,edelleen peräjälkeen eikä siinä vaiheessa enää tiietty että kumpi synnyttää ensin,mutta synnytyksetkin olivat peräjälkeen! Ja nyt on vaan päivän ikäero meijän tytöillä,niinkun lasketussa ajassakin [:D]

Takaisin