Hei mammat. Täällä alkoi rv 28 huonojen uutisten siivittämänä. Samalta pieneltä kotikylältä kotoisin oleva pari vuotta vanhempi tyttö nukkui eilen pois syövän uuvuttamana. Hänen kanssa ei niin oltu kovin tekemisissä, hyviä yhteisiä kavereita on. Mutta ainahan pieneltä kylältä kotoisin olevat on tuttuja keskenään. Rankka uutinen.
vauveli pisti kovan kysymyksen. [:)] En ole kyllä synnytystä miettinyt juuri. Se ei jännitä, ainakaan vielä. Sen verran mitä mies jotain kysy kun katottiin Sairaalaa tv:stä, niin kivunlievityksestä sanoin, että otan kyllä mitä annetaan. Mutta nyt vauvelin kirjotuksesta huomasin, että enhän mä tiedä mitään koko kivunlievityksistä, ja mikä tekee mitäkin, joten olisi kiva kyllä jostain näistäkin asioista kuulla, että olisi joku valmennus(täällä kun ei ole valmennuksista puhuttu tuon taivaallista, ei taida olla yhtään mitään, mitä olen netistä selvitellyt). Vai pitääkö kaikki nykyään itseopiskella.. [:-] Varmaankin, että osaa jotain sanoa, kun asiaa kysytään laitoksella.
Tirri teillä päästään jo "käsiks" kylkiluihin! Mä olen "odottelut" sitä, mutta ei täällä taida olla vielä ihan lähellä.. Tosin kaveri potkiikin pääasiassa aina kylkiin alas, joten onko se sit kyljellään vai pyllyllään? Eilen se mytkysi vaan muuten, tuntui käteen että jokin aika terävä(mikä lie??) liikkui mahaa pitkin(ihan kun ois pyörähtänyt, mutta tuskin sen pylly niin terävä on.. [;)] en mä osaa selittää miltä se tuntu) ja aika samoihin kohtiin, navan lähistölle, potkasi muutaman kerran. Kerran jopa sängyssä illalla niin kovaa, että isäntä oikein ihmetteli miten on jo voimaa. [:)]
Yöllä tosiaan vielä mytkyäminen jatkui, sen mitä välillä herätessäni huomasin, joten päivällä voi olla hiljasempaa.. Ainakin nyt on. Isäntä on kyllä yrittänyt sille parina iltana sanoa, että nyt aletaan hei nukkumaan! [:D] Ja yksi ilta se sano, että "sovitaanko ettei isin kanssa sitten kakita paljon.." [:D][:D] Miehet..