Olis ihana kun sais sumplittua jotenkin, ettei alle vuoden ikästä tarttis viedä päivähoitoon.. Mutta tuskin on varaa jäädä kotihoidontuella mun kotiin. [:(]
Hitsi soikoon, viime rv meni tosi nopeaan, tänään alkoi 29.rv jo! [:-] Mahassa ollaan edelleen aika hiljaa, mutta eilen kun kuuntelin dopplerilla, kuului sieltä kokoajan pulputusta, että liikkuu. Mahan pinta oli aika pinkee, että on kai tosiaan selkä mahaan päin. Sit kun tuntuu jotain niin puskee itteään läpi, tai kääntyilee.
Ja eilen närästi ekan kerran kunnolla! [:'(] No, tiedetäämpä nyt mitä sekin sitten on! [:D] Ja niin oireetta ja vaivatta olen tähän saakka säästynyt, etten valita vaikka jotain nyt ilmeneekin.
Mulla on tänään ilta yksin. Miehellä on työpaikan illanvietto. Aamulla iski jo kamala huoli siitä kun on noin paljon pakkasta(meillä aamulla -27,5) ja isäntä osaa välillä vetää sitä soppaa ihan kivasti.. [:o] Heti alan pelkäämään et se sammuu johki ulos tms. Tää on tullu nyt tässä raskauden aikana. Mä haenkin sen joka kerta, jos se jossain on ollut, yöllä vaikka ois kuinka kylmä, ihan kiltisti. Se kyllä sano olleensa koko viikon niin väsynyt, että voi aivan hyvin olla, että soittaa hakemaan jo yhden aikaan. Laitan kuitenkin auton lämpeemään 02-04. [;)] No, illalla kuitenkin mässään sohvalla ja lämmittelen takkaa! [:)]