Mä kuulen huomenna mun sokerirasituksen tulokset, jännityksellä odotan mikä on tuomio!! Mutta asiasta kukkaruukkuun, musta tuntuu että tämä meidän tyyppi on nyt kääntynyt raivotarjontaan viikko sitten [:)] viime torstaina tyyppi potki ensimmäistä kertaa ylävatsaan niin että maha heilui, ja on tehnyt sitä sen jälkeen joka päivä pitkin päivää. Se, mitä rakon tienoolla tuntuu taitaa olla nyrkit, luulisin ainakin. Oon niin onnesta mykkyrällä kun koko ajan on ollut se pelko takaraivossa että hän jää perätilaan!! Mutta ei sentään, ymmärsi kääntyä, mokoma [:D] oon muutenkin nyt mielenkiinnolla seurannut tän masukin edesottamuksia. Sunnuntai-iltana mentiin nukkumaan ja käännyin selälleni sängyssä, yhtäkkiä mahassa tuntu ihan hirvee melskaus ja masu meni tosta pinnalta ihan kovaksi. Laitoin sit kädet mahan päälle ja hämmästyin kun maha olikin ihan kallellaan, heitin peiton pois päältä ja räjähdin nauramaan - tiedä miten päin oli tyyppi itsensä tunkenut, mutta maha navan oikealta puolelta oli noin 5cm korkeammalla kuin vasen puoli, ja ihan kivikova!! Jos se oli tyypi pää, niin on kyllä melkoisella ässämutkalla tuolla masussa köllötellyt!! [:D] Naureskeltiin miehen kanssa hetken aikaa ja käännyin sitten kyljelleni niin masukkikin kääntyi.
Sain ihania uutisia viime viikon lopulla, mulle on tiedossa sijainen!! Vieläpä oma rakas kaasoni ja opiskelukaverini, joka pääsee jatkamaan mun hommia heti seuraavalla viikolla kun jään lomille!! Oon niin iloinen kun kaveri sai töitä, kun uusi työparini ei jää heti aloitettuaan yksin ja kun on itse niin kiva tulla takaisin töihin kun joku on hoitanut mun hommat eikä mulla ole täällä kilometrin mittainen lähetejono odottamassa setvimistä sitten ensi keväänä!!! JEI!!!!! [:D]