Raskauden jälkeinen paino ja masukuvat

Mulla oli paino tullu 800g ylöspäin viime viikon lopulla kun punnasin! ;( oon kyl syönykin aika huonosti viimeset pari viikkoa.. Lisäks on huono omatunto siitäkin, kun ei millään jaksais "treenata", viime viikolla sain käytyä kolme kertaa vaunulenkillä ja yhden kotijumpan tehtyä mut tällä viikolla tökkii todella pahasti. Toki ollaan vasta tiistaissa :) alkaa pikkuhiljaa selkeesti noi pätkittäiset yöunet vaatia veronsa! Saan yöllä nukuttua vaihtelevasti n. 1,5-2,5h pätkiä, joskus harvemmin jopa 3h kerrallaan.

Mulla menee herkkuja nyt joka päivä. Tekee niin mieli ja toisaalta syön kyllä välillä vitutukseenkin. Isommat lapset katkoo mun hermot päivittäin... Paino oli taas tänä aamuna alle lähtöpainon, mut saa nähä onko enää huomenna kun käytiin lasten kanssa kävelyretkellä Lidlin paistopisteelle :P

Mä vedin esikoisen imetysaikana herkkuja ruuan lisäks kaksin käsin ja silti laihduin pitkästi alle lähtöpainon. :) Nyt yritän olla syömättä herkkuja, niin jos pääsis vielä parempiin tuloksiin. ;) Nämä pari päivää on onnistunu, mut katsotaan miten käy, ku väsymys alkaa painamaan. :D

Kuvasaaste tulossa :D

Ohan tuo järkyttävän näkönen, mutta onneksi vaatteilla saa piilotettua. Alavattassa vielä tuommonen ylimääränen, mutta paino kuiten -10kg sitte viimisen neuvolan ja muutama kilo vielä lähtöpainoon. Ja jännä, että tuo raskauden aikana tullu viiva näkyy vieläki nuin hyvin.

Kuvissa siis viikko synnytyksestä ja 2viikkoa synnytyksestä.

Liitteet

• viikko.JPG
    viikko.JPG
    124.4 KB · Katsottu: 85
  • 2viikkoa (1).JPG
    2viikkoa (1).JPG
    107.9 KB · Katsottu: 89
  • 2viikkoa (2).JPG
    2viikkoa (2).JPG
    143.2 KB · Katsottu: 86
Mun mielestä sun vatsa mh- on tosi hyvin vetäytynyt. Ja vain kahdessa viikossa!

Mulla näkyy linea negra kans tosi hyvin vieläkin, navan ylä- ja alapuolella. Synnytyksestä 4,5vko.

• Tykkään
Reaktiot: mh-
Ja mua huolettaa, ku mulla on alavatsalla löysää nahkaa. :/ Ei varmaan palaudu enää koskaan...

WP_20160529_006.jpg WP_20160610_002.jpg WP_20160529_005.jpg WP_20160610_004.jpg

Kuvat 4pv synnytyksestä ja 16pv synnytyksestä. Ekojen kuvien kohalla tais olla jotsin -7,5kg ja nyt tänään toisten kuvien kohalla -11,0kg. Viikon takaiseen on tippunut vaan 1,3kg. :( ja vielä pitäs saada 9,1kg tippumaan, että oltais lähtöpainossa. Liekköhän kovin helpolla lähtee.

Mulla 2 viikkoa synnytyksestä ja kilot hävinneet kokonaan. Lopun raju turvotus mukaan lukien niitä ehti kertyä noin 13-15kg. Mutta painoa on ennestään niin paljon liikaa että seuraavaksi pitää toivoa et imetys käy hyvästä laihdutuskuurista. Maha on aika järkky kun roikkuu ja pitkä sektiohaava hakasjälkineen tulee näkymään vielä kuukausia punaisena ennen kuin vaalenee arveksi.

Mites nopeesti sektioarven kanssa eläneillä on alkanu hommat sujuu ilman kipuja? Lähinnä sängystä nouseminen ja kyljen kääntäminen on tosi tuskasia ja vie kauan. Mulla 4päivää leikkauksesta nyt.
Väärä ketju kyllä tälle kysymykselle sorii..
Mutta maha roikkuu joo ja synnärille tais jäädä multa noin 5kg josta vauvaa oli melkeen 4kg. Kotona ei onneks oo vaakaa niin murehdin vasta sitten ekan neuvolan jälkeen ;D

lähes täyteen kivuttomuuteen meni mulla tällä kertaa kolmisen viikkoa. Varovasti vieläkin nousen (5,5vko sektiosta), mut lähinnä siks, et lihakset kerkes raskauden aikana hävitä. Ei oo oikein gasellimainen olo viel... Vatsalihaksia varon etenkin vielä, jänskättää niiden käyttö vielä. Ota ihan rauhas vielä iinama, ettei tule tyriä tjms ikävää.

Lähtöpainoon enää kilon verran matkaa. :) Painoa tuli 16kg ja synnytyksestä 6vko.
Taitaa alkaa tikitkin sulaa, vihdoin! Tuli 3. asteen repeämä, välilihassa tikit edelleen tallella. Emättimessäkin tikkailtiin, pari kertaa pyyhkiessä on tullut selvä sulaneen tikin pätkä paperiin. Josko nuo välilihan tikitkin tuosta.

Ehkä ällö kysymys, mutta joko teillä on harrastettu seksiä tai oletteko itse kokeilleet miltä tavara tuntuu?
Itse en ole vielä uskaltanut tarkastella tilannetta, juurikin noiden tikkien takia. Peilillä olen kurkannut eikä näky ollut mitenkään innostava.

• Tykkään
Reaktiot: Dee
Järkytyin esikoisen synnytyksen jälkeen näkyä, enkä nyt ole mennyt edes kurkkimaan. :D Mua huolettaa vaan, kun synnytyksen jälkeen kätilö sanoi, et mulle tuli kohdun laskeumaa synnytyksessä. Oon yrittäny joka välissä tehdä lantionpohjalihaksia. Onko kenelläkään tietoa, et auttaako ne vai mikä? :/

Takaisin