Raskauden jälkeinen paino ja masukuvat

Mulla toi vauvan syntymä on samanlainen kuin suhteen alkuhuuma. On vaan niin rakastunut, onnellinen ja omissa maailmoissaan, ettei ruokakaan maistu.

Valitettavasti alkuhuuma loppuu aina ja sit meneekin, varsinkin herkkuja,vähän toiseen malliin. :confused:

Mä en pystynyt ekaan kahteen viikkoon synnytyksen jälkeen syömään hädin tuskin mitään ja siitä se ruokahalu onkin sit palautunut ja lisääntynyt koko ajan. Koko ajan tekee mieli mässätä jotain. :meh:

Tänään kaks viikkoa synnytyksestä ja painoa 73,1kg. Vikassa neuvolassa tais olla 86kg eli 23kiloa tuli kerrytettyä raskauden aikana. Kunpa nää viimiset 10kg tippuis yhtä tehokkaasti kuin ekat 13kg. Odotan jo malttamattomana, että paino olis taas siä 60:n paikkeilla..

f6b8c0c2f0068382887e4b98999d9c92

Pikkuhiljaa masu alkaa palautumaan, kiitos vaunulenkkien :D synnytyksestä 3vk 2pv :)

Mulla tais iho venyä niin pahasti, et jäi tollanen tyhjä nahkapussi vaan roikkuu toho eteen. :D liekköhän palautuu, tai sitte ei.

Mulla ei se nahkapussi palautunut koskaan, tuntuu pahenevan vaan raskauksien myötä. Pitää varmaan korjausleikkaukseen alkaa säästämään, on niin kauheen näkönen vyölaukku :P

Yön pimeinä tunteina tuli mietittyy, et ei näillä yöunilla kyllä laihduteta. Viime yön unisaldo oli kaksi kahden tunnin unipätkää. Poju ärisee ja tohottaa unissaan niin paljon, että oon vähän väliä hereillä. Ei ihmekään kun herkut maistuu; jotenkin on pysyttävä päivät (ja iltojen imetysmaraton) hereillä. Mulla paino siis lähtölukemissa, mutta olin raskaaksi tullessa 25kg ylipainoinen. Pitäis ihan oman jaksamisen kannalta saada ees osa noista pois. Liitoskipujen takia ei vielä lenkkeillä, vaikka mieli kyllä tekis :/

Viiviva oon kyl kade miten hyvin oot palautunut! Musta tuntuu että itekki esikoisen jälkeen palauduin tosi nopeesti, ja nyt tän pikku kakkosen kanssa on palautuminen paljon hitaampaa. Eniten siis ällöttää toi mun maha joka vaan jatkaa löllöämistään :confused: kunhan tästä en nyt itelleni mitään masennusta saa aikaiseksi vaikka kaveritkin sanoo että "oo armollinen ittelles, justhan sä synnytit". Mut on siit jo huomenna 6vkoa ja en voi sille mitään et vaan ällöttää edes kattoa peiliin :sorry: no katsotaan kuukauden päästä mikä on tilanne.. En oo ees puntarille uskaltautunut moneen viikkoon.

Viiviva oon kyl kade miten hyvin oot palautunut! Musta tuntuu että itekki esikoisen jälkeen palauduin tosi nopeesti, ja nyt tän pikku kakkosen kanssa on palautuminen paljon hitaampaa. Eniten siis ällöttää toi mun maha joka vaan jatkaa löllöämistään :confused: kunhan tästä en nyt itelleni mitään masennusta saa aikaiseksi vaikka kaveritkin sanoo että "oo armollinen ittelles, justhan sä synnytit". Mut on siit jo huomenna 6vkoa ja en voi sille mitään et vaan ällöttää edes kattoa peiliin :sorry: no katsotaan kuukauden päästä mikä on tilanne.. En oo ees puntarille uskaltautunut moneen viikkoon.
Haha kyllä multaki tota löllömasua löytyy :D ja jäätävät arvet siinä kaverina. Paino mulla ei oo silti tippunu vanhempieni puntarin mukaan ku max. 4kg... vähän tainnut tulla herkuteltua? :'D

Mäki miehelle "itkin" tota löllöpalleroo, et millä mä sen pois saan. :/ Meinasin kohta vessareissun jälkeen uskaltautua vaa'alle.

Kyllä se siitä ajankanssa. Jostain kuulin että kun 9kk odottaa nii sama aika menee palautumiseen. Olkaas armollisia itsellenne ja kropallenne :)

• Tykkään
Reaktiot: Dee
Joo ja mä luin jostain et kropalla menee 18kk synnytyksestä ennenku on täysin palautunu raskaudesta ennalleen. Aika huisin pitkä aika, vai mitä! :D

Takaisin