Huh täällähän on keskustelu käynyt kuumana

Täytyy sanoa, että olin itsekin tyrmistynyt
@Tiitikkä viestin kovasta ja hyökkäävästä sävystä, ja ymmärrän hyvin, miksi moni on pahoittanut siitä mielensä. En ole huomannut, että täällä kukaan olisi edes vitsaillut miehensä painostamisella tai puhunut mistään pakottamiseen viittaavastakaan tai että täällä foorumilla jotenkin normalisoitaisiin miesten painostamista. Olen itse ajatellut, että miehen motivoiminen petipuuhiin on just sellaista normaalia viettelyä taikka sitten järkisyihin vetoamista. Hyvä kuitenkin, että
@Tiitikkä on myöhemmissä viesteissä vähän pehmentänyt sanomaansa ja kertonut mahdollisesti ymmärtäneensä jotain väärin.
Olen itse saanut tämän forumin keskustelijoista sen kuvan, että kaikki ovat fiksuja aikuisia tasapainoisissa suhteissa. En koe, että on mun asia edes kyseenalaistaa tätä. Luulen myös, että monessa tapauksessa nainen on miestään paljon paremmin perillä siitä, miten tämä lisääntymisbiologia toimii ja milloin on oikea hetki toimia, joten usein aloitteen tekeminen juuri oikeaan aikaan voi siksi jäädä naisen vastuulle. Itselle on myös tullut se kuva, että moni nainen panostaa enemmän esim. ravintolisien, tutkimusten ja testaamisen muodossa (näin myös meillä), joten se voi helposti herättää tunteen siitä, että on epäreilua, jos mies ei tee osaansa. Turhautuminen on ihan ymmärrettävä tunne eikä tarkoita painostamista todellisessa elämässä.
Omalla kohdalla tää tiheä rakastelu on kyllä nimenomaan vauvantekoa, kun muutoin saattaa mennä vuosia niin, että peitonheiluttelun määrän voi laskea yhden käden sormilla. Meillä on aina todella paljon läheisyyttä (halitaan, suukotellaan, sylitellään, painitaan jne), mutta varsinaisten yhdyntöjen määrä on kyllä laskenut ensimmäisten vuosien kiihkeän alkuhuuman laannuttua. Ollaan siis oltu nyt 14 vuotta yhdessä, ja meidän rakkaus on sellaista syvää ja hellää. Meistä ei koskaan tulisi vanhempia, jos odotettaisiin vain jotain spontaaneja intohimon purskahduksia.
Ei se silti tarkoita, että seksi olisi sellaista vakavaa hampaat irvessä vääntämistä! Esim. eilen puoliso juksasi mua niin, että oli sammuttanut makkarista kaikki valot ja mennyt sänkyyn väärin päin (jalat tyynyllä ja pää sängyn jalkopäässä). Kun tulin vessasta sänkyyn ja hapuilin miestäni pimeässä, osuinkin sen kantapäähän ja mietin että mikä ruumiinosa tää oikein on

Me molemmat purskahdettiin nauruun ja hohotettiin siinä hyvä tovi ennen kuin alettiin puuhastella
@Westo isot onnittelut plussasta!

@Maana Mannila Onpas hauska tuo sarjakuva xD täytyy mennä tsekkaamaan tuo piirtäjä!