Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Komppaan aikaisempia kommentteja - jos vauva halutaan niin kyllähän siihen molempien panostus tarvitaan, varsinkin siinä hedelmällisessä ikkunassa 😅

Siitä hyvänä aasin siltana, meidän yritys jäi päivän -3 varaan ja nyt alkaisi näyttää että se riitti 🥹 Meidän häistä on kolme viikkoa, joten tuntuu että on ihan ällikällä lyöty kaikkien todennäköisyyksien lopputulemasta. Oltiin vielä kipeinäkin ovulaation aikaan!!!

Liitteet

• IMG_1329.jpeg
    IMG_1329.jpeg
    2.4 MB · Katsottu: 36
C) Luonnottumuus tai jotain sen tyyppistä.🤔 Jos miehen kyvyttömyyteen olla yhdynnässä syystä x ratkaisu on että pitäis tulla kuppiin, niin tällainen luonnoton vaihtoehto vaan voi tuntua absurdilta ja taas liian pakotetulta toiminnalta. En itse naisena edes vois kuvitella tuollaista toimintaa harrastavani, en osaa selittää tätä tarkemmin mutta tajuan täysin ettei tääkää oo monille hyvä vaihtoehto.

Koen että tämä kohta oli osoitettu minulle sillä juuri aiheesta kerroin että meillä käytössä nimenomaan koti-inseminaatio.

Näin tökerön kommentin taustalla on pakko olla jonkin sortin ymmärtämätyyttä joten valistan hieman omaa tilannetta ja ihan senkin takia että ehkä siitä joku toinen voisi saada apua ja tukea nyt tai tulevaisuudessa.

Olemme heteropari. Harrastamme heteroseksiä josta kumpikin nauttii ja josta kumpikin saavuttaa loppuhuipennuksen lähes joka kerta mutta tämä loppuhuipennus ei tapahdu niin että olisimme sisäkkäin. Se, että pystymme näin hyvin kumpikin yhdessä saavuttamaan nykyään huipun on pitkään jatkuneen hyvän kommunikaation ja sen ansiosta että kumpikaan ei missään tilanteessa painosta toista. Meillä kummallakin taustalla seksuaalisia traumoja joten kommunikointi ja luottamus on ihan erityistärkeässä asemassa tai muuten homma ei vain toimi.

Koemme kumpikin seksielämämme hyväksi ja tyydyttäväksi emmekä kaipaa että se olisi jotakin muuta kuin mitä se on. Kuitenkin kumpikin meistä toivoisi yhteistä lasta ja ymmärrämme että uimareiden olisi hyvä päästä hieman lähemmäs kohdetta että tämä olisi realistisesti mahdollista ja tähän käytämme melko yksinkertaisia apuvälineitä. Mielestäni se nyt ei sentään mitenkään järin luonnotonta ole. 😅 Käyttäähän ihmiset seksissäkin leluja ja apuvälineitä niin miksei tässä?

Olen yksityisviestein saanut aiheesta hyviä vinkkejä ja myös kokemuksia että tällä menetelmällä voi ihan yhtälailla onnistua. 🥰

Itse toivoisin että ei lisätä ihan turhaa stigmaa, häpeää ja luonnottomuuden leimaa tähän jookos?

Muokattu viimeksi:
Komppaan aikaisempia kommentteja - jos vauva halutaan niin kyllähän siihen molempien panostus tarvitaan, varsinkin siinä hedelmällisessä ikkunassa 😅

Siitä hyvänä aasin siltana, meidän yritys jäi päivän -3 varaan ja nyt alkaisi näyttää että se riitti 🥹 Meidän häistä on kolme viikkoa, joten tuntuu että on ihan ällikällä lyöty kaikkien todennäköisyyksien lopputulemasta. Oltiin vielä kipeinäkin ovulaation aikaan!!!
Ihan superisti onnitteluja ja toivottavasti kaikki sujuisi hyvin! :red-heart::smiling face with heart-eyes:

Ihanaa! 😍 Onnea vielä ja tarrasukkia. ❤️

Mä en tähän uuteen teemaan seksiin painostamisesta viitsi pidemmin kommentoida, koska kuten moni muukin on kommentoinut, olemme aikuisia ihmisiä ja nämä asiat on jokaisen parin henkilökohtaisia asioita, joista on varmasti puhuttu yritystä aloittaessa yhteisymmärryksessä. Kyllähän se "viettely" normaalistikin kuuluu asiaan, yleensä jo ennen kuin ollaan pariskunta, eikä se tarkoita mitään painostusta. Ymmärrän hyvin turhautumisen tilanteessa, jossa miestä haluttaisi pitkin kiertoa, mutta sitten kun on ne mahdolliset tärppipäivät, niin hän ei panosta yhtä paljon kuin nainen.

Kyllä tuo kirjoitus särähtää korvaan itsellenikin, vaikka oma tilanne on erilainen. Meillä seksiä on pääsääntöisesti päivittäin ja yleensä useastikin päivässä. Ovulaation aikana on sovittu että pysytään yhdessä kerrassa/päivä, jotta uimareita olisi enemmän.

@Westo oikein paljon onnea matkaan 🙏✨

Sitten yksi ällövaroitus ja kysymys kierron aikaisista eritteistä: Miten teillä muuttuu kuukautiskierron aikana limojen koostumus vuodon loppumisesta vuodon alkuun tai mahdollisen raskauden alkuun? Onko kellään heti vuodon loputtua kirkasta venyvää limaa enemmälti?

Sitten yksi ällövaroitus ja kysymys kierron aikaisista eritteistä: Miten teillä muuttuu kuukautiskierron aikana limojen koostumus vuodon loppumisesta vuodon alkuun tai mahdollisen raskauden alkuun? Onko kellään heti vuodon loputtua kirkasta venyvää limaa enemmälti?
Ällövaroitus koko seuraavalle tekstille

Hm, mulla kävi tässä kierrossa noin ja siks kuvittelin että ovulaatio tulisi ajoissa. Siitä seurasi kuitenkin ihme kuiva kausi pari päivää. Aloin syömään maitohappobakteeria ja ei hajuakaan helpottiko se kuivakauteen, mutta kuivakausi päättyi. Yleensä mulla on ollut kuukautisten jälkeen vähäistä valkovuotoa, joka sit seuraa perus kaavaa ovulaatiolimat jne. Miks mulla oli selkeää ovulaatioliman näköistä heti kuukautisten loputtua niin jäänee mysteeriksi.

Toki mun kuukautisissa on limaista verta ettäh... Mutta oletan että näin on kaikilla.

Kun olin alkuraskaana niin mulla oli niin raskasta valkovuotoa että tuntui jatkuvasti että olisi pissannut housuun 😅 mutta se ei ollut limaista.

Oon tänään päättämättömällä tuulella niin sopiiko jos annatte yleisö äänestyksen seuraavalle kysymykselle.

Mulla on kierto 24 päivää ja nyt on kp 13. Ovulaatiota ei ole tullut lämpöjen tai LH testien perusteella. Jos tänään ei tuu positiivista niin se olisi sit jälleen liian myöhäinen ovulaatio.

Mulla on enää tälle päivälle yksi lh testi jäljellä. Jatkanko ovulaation testaamista vai lopetanko tältä kierrolta? Näen lämmöistä kohtuu hyvällä arvauksella kierron loputtua oliko sitä ovulaatiota.

👍 Jatka testaamista
❤️ Lopeta tältä kierrolta

Takaisin