@unikomentaja vau, aivan ihania juttuja olet neulonut! Mahtavaa, että aiot lahjoittaa ne niitä tarvitseville
itse en osaa neuloa ollenkaan ja ihailen ihmisiä, jotka osaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tästä voi tulla aikamoinen lista...Mitä kaikkia testejä @Kali olet testannut? Mä olen miettinyt saiskohan jostain tilattua first response -merkkisiä testejä jostain.Kaikki jenkit tekee ttc-videoilla noilla ja jotenkin tykkään kun niissä on sellanen ohut se viiva! Jos joku tilaa näitä niin voisin tulla mukaan kimppatilaukseen.
Täällä alkoi menkat, luteaali oli taas sen 14 päivää. Pitäis käydä greippimehut ostamassa.
iHerbiltä näitä saa mielestäni tilattua. Tilasin sieltä itse kasan testejä, eikä tullut postikulujaMitä kaikkia testejä @Kali olet testannut? Mä olen miettinyt saiskohan jostain tilattua first response -merkkisiä testejä jostain.Kaikki jenkit tekee ttc-videoilla noilla ja jotenkin tykkään kun niissä on sellanen ohut se viiva! Jos joku tilaa näitä niin voisin tulla mukaan kimppatilaukseen.
Täällä alkoi menkat, luteaali oli taas sen 14 päivää. Pitäis käydä greippimehut ostamassa.