Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä kaikkia testejä @Kali olet testannut? Mä olen miettinyt saiskohan jostain tilattua first response -merkkisiä testejä jostain. 😁 Kaikki jenkit tekee ttc-videoilla noilla ja jotenkin tykkään kun niissä on sellanen ohut se viiva! Jos joku tilaa näitä niin voisin tulla mukaan kimppatilaukseen. 😇

Täällä alkoi menkat, luteaali oli taas sen 14 päivää. Pitäis käydä greippimehut ostamassa.

Mitä kaikkia testejä @Kali olet testannut? Mä olen miettinyt saiskohan jostain tilattua first response -merkkisiä testejä jostain. 😁 Kaikki jenkit tekee ttc-videoilla noilla ja jotenkin tykkään kun niissä on sellanen ohut se viiva! Jos joku tilaa näitä niin voisin tulla mukaan kimppatilaukseen. 😇

Täällä alkoi menkat, luteaali oli taas sen 14 päivää. Pitäis käydä greippimehut ostamassa.
Tästä voi tulla aikamoinen lista... 🤣 Ihan ekahan testi ikinä oli just nuo umpisurkeat herkät one stepin testit, mutta muita; rfsu puikko, rfsu liuskat, rfsu digitaalinen, rfsu se outo missä viikot mutta ei digitaalinen, pregcheckin puikko ja liuskatestit. Clearbluen se herkkä puikko, sekä ne saman merkin molemmat digit viikko ja herkkä. Easy@home liuskatestejä... Sofi liuskatestit myös, co-test merkin digitesti. Clear choice semmoinen puikkotesti. Ja medigoon liuskatestejä, apteekista niitä ultraherkkiä ja apteekkarin raskaustestejä. Myös oon testannut yliopiston apteekin omilla. Ja viimeisimpänä valmed merkin puikkotestejä tullut testattua. 😂 Siinä taisi olla kaikki? Ei kun pregcheckin digitestinkin löysin joskus jostain....

Tolta listalta voin lisäksi todeta suunnilleen hyviksi vain clearbluen digit, pregcheckin digi ja rfsu digi. Sekä medigoo liuskat ja valmedin ja apteekkarin puikkotestit. Herkät testit muut kuin medigoon niin oon saanu vääriä plussia kaikilla muilla herkillä.

Ja jotain first response testejä saa kai iherb nimisestä kaupasta? Ainakin viimeksi kun selasin sitä näkyi tuon nimisiä muistaakseni.

iHerbiltä näitä saa mielestäni tilattua. Tilasin sieltä itse kasan testejä, eikä tullut postikuluja

Takaisin