Todettiin puolison kanssa, että aloitan nyt sit seuraavassa kierrossa ton kuurin että elimistö saa varmasti lepoa ja kivut asettuu kun ei ole mitään varmuutta että sais jotenkin tosi nopeasti raskauden alkamaan. Kokeilen kuuria sit noin 3 kk ja riippuen tilanteesta sit vois joulun tienoilla jättää pois ja kokeilla. Joskus voi kai olla että pitää vähintään 6kk syödä pillereitä että kaikki rauhoittuu.Kävin tänää gynellä mun kipujen yms kanssa: ilmeisesti se outo vuoto oli ollut menkat mutta viikkoa etuajassa :0
Sit isompi asia, että todettiin endometrioosi mistä kivut nyt sit johtuu. Toinen munasarja vissiin kiinni kohdussa. Oon siis epällyt aikaisemminkin mutta ei oo näkyny missään ultrassa. Nyt harmittaa kun ei ole tiennyt, ois voinu lääkitä oikein nuorempana.
Sain slinda reseptin ohjeena syödä jatkuvasti vain niitä oikeita tabletteja.
Nyt en tiedä mitä pitäisi tehdä kaiken suhteen, aloitatko reseptin vai mitä teen. Se pitäisi aloittaa kun uusi kierto alkaa. Tuo on silleen kiva lääke että hedelmällisyys palaa heti kun sen lopettaa.
Tän kierron ovulaatiokin todennäköisesti mennyt jo jos oli tulossakaan kaiken tän häröilyn keskellä.
Aikamoiset tunnemyrskyt kävin läpi tämän kanssa, ärsyttää että asiaa ei oo aikaisemmin huomattu vaikka olen aktiivisesti kysellyt että voiko kivut johtua endosta.
Kävin läpi kaikki pelot näistä erilaisista tilanteista mitä voi endon kanssa käydä hedelmällisyydelle... x.x sit asiaa ei voi unohtaa helposti kun kokoajan vähän sattuu.
Elämä on niin paljon helpompaa kun on energiaa tehdä muutakin kuin aivan välttämätön. Mulla perussairaus joka aiheuttaa väsymystä ja huonoa palautumista, eikä lääkärit ikinä ole edes yrittäneet ratkaista sitä, kun pistetään vaan kaikki sairauden piikkiin, ei niitä kiinnosta etsiä muita ratkaisuja..
Mä söin Inocaps -kapseleita.