Raskaaksi 2024

Täällä menkat oli ja meni. Oli lyhyet mutta tosi rajut! Nyt kp 7 ja ovulaatiotestit on ostettuna jos yrittäisi nyt ovista tikutella tässä kierrossa. Edellinen kierto kun venyi niin hiukan on epäselvää mikä se "normaali kierto" nyt sitten on. Onneksi tähän kierron alkuun sattui opintojen jatkuminen ja tänään alkoi uusi työharjottelu niin menee nämä kierron "tylsät alkupäivät" ihan muut asiat mielessä. Eli ovista odotellen ja loppu kiertohan menee sitten piinaillessa :tears:
 
Alkaakohan uusi kierto vasta sitten ku lopetan progesteronin 🤔 vielä ois huominen 2 viikon kuurista. En tiiä aattelenko hassusti, ettei se vaikuttaisi pidentämään luteaalia, mikäli ei oo raskaana. Empä taida siis neljännen testin kanssa hätäillä ollenkaa eikä se oo ees poltellut hankkia. Flunssasta johtuva laiskuus tekee liian vaivanloiseksi käydä kaupassa.

Kp30/26 dpo15
 
Löytyisikö täältä ovistietäjiä? 😄 Flon mukaan ovis olisi ollut lauantaina, mutta tänään bongasin selkeät limat, eilen oli myös mutta hieman vähemmän. Loppuuko lima kun ovis on ohi, oiskohan vielä talletteluille mahikset?

T. untuvikko tässä aiheessa 😂
 
En voi sanoa ku omasta kokemuksesta, mutta mulla ovislimat on aina reilusti ennen ovista. Loppunut ovislimat näköjään 3-5 päivää ennen ovista. Ja mulla tulee oviskin vasta 2-3 päivää ovisplussan jälkeen 😅
 
Alkaakohan uusi kierto vasta sitten ku lopetan progesteronin 🤔 vielä ois huominen 2 viikon kuurista. En tiiä aattelenko hassusti, ettei se vaikuttaisi pidentämään luteaalia, mikäli ei oo raskaana. Empä taida siis neljännen testin kanssa hätäillä ollenkaa eikä se oo ees poltellut hankkia. Flunssasta johtuva laiskuus tekee liian vaivanloiseksi käydä kaupassa.

Kp30/26 dpo15
Mulla kyllä selvästi pidentää luteaalia vaikka en olisi raskaana. Mun luonnollinen luteaali on 12 päivää ja progetuella 16 päivää. Mulla ei koskaan oo alkanut menkat progen läpi mutta Alkionsiirroissa sitä tapaa että vuoto voi alkaa tukilääkityksen läpi.
 
Mulla kyllä selvästi pidentää luteaalia vaikka en olisi raskaana. Mun luonnollinen luteaali on 12 päivää ja progetuella 16 päivää. Mulla ei koskaan oo alkanut menkat progen läpi mutta Alkionsiirroissa sitä tapaa että vuoto voi alkaa tukilääkityksen läpi.

Joo se siitä jännityksestä varmaankin sitten. Kaippa se on kuitenkin hyvä, että se toimii. Mun luteaali on ollut vaan n. 10 päivää.
 
Apua 😭 en voinut olla testaamatta enää, dpo 13 ja toihan on ihan selkeä eikä edes mikään hailura haamu 😭😭 en kestä. Koko kevät tjottailtu ja nyt virallisesti yk4. Pakko testata vielä huomenna tai ylihuomenna uudestaan, raaskiskohan tehdä digin niillä vkonumeroilla. Huh, päässä pyörii sata juttua, pakko mennä tekemään ruokaa tai jotain muuta normaalia 🥳

1000015845.jpg
 
Löytyisikö täältä ovistietäjiä? 😄 Flon mukaan ovis olisi ollut lauantaina, mutta tänään bongasin selkeät limat, eilen oli myös mutta hieman vähemmän. Loppuuko lima kun ovis on ohi, oiskohan vielä talletteluille mahikset?

T. untuvikko tässä aiheessa 😂
Mulla tulee ainakin limat molemmin puolin ovista, yleensä pari päivää ennen ja noin yks jälkeen! Mutta tää on tietysti tosi yksilöllistä
 
@minttutuuli aika vähän mitään. Eilen vasta dpo 12 tunsin että tissit on ehkä vähän kipeät mutta ei mitenkään merkittävästi. Ruokaällötystä on ollut kans, ei oikein maistu mikään muu kuin ruisleipä. Ei vielä sentään laatta lennä tai mitään mutta ei vaan maistu. Ja oon hikoillut ihan järkyttävästi, oikein sellaisia kuumia aaltoja tullut yhtäkkiä ja niistä aloin vähän epäillä että voisko olla 😏 toisaalta palelen myös iltaisin 🤣
 
Löytyisikö täältä ovistietäjiä? 😄 Flon mukaan ovis olisi ollut lauantaina, mutta tänään bongasin selkeät limat, eilen oli myös mutta hieman vähemmän. Loppuuko lima kun ovis on ohi, oiskohan vielä talletteluille mahikset?

T. untuvikko tässä aiheessa 😂

Mulla ainakin limat on vain ennen ovista ja kuivuu ku seinään ovulaatiota seuraavana päivänä. Flo heittää ovulaatio arvauksen mulla yleensä väärin, mut toisaalta mä en oo sinne mitenkään hirveen paljon oo tietoja syöttäny. Itse luottaisin ennemmin oireisiin, kuin flo'hun. :smiling-eyes:
 
Mulla kyllä selvästi pidentää luteaalia vaikka en olisi raskaana. Mun luonnollinen luteaali on 12 päivää ja progetuella 16 päivää. Mulla ei koskaan oo alkanut menkat progen läpi mutta Alkionsiirroissa sitä tapaa että vuoto voi alkaa tukilääkityksen läpi.

Nyt proge on vissiin tehny voitavansa. Menkkajomotus alkanut ja vähän tiputtelee. Tavallaan puskee läpi, kun tänä iltana ois ollu vielä otto.
 
Täällä jäi kyllä tässä kierrossa tallettelut välistä. Mies oli tosiaan poissa pelistä ne hedelmälliset päivät. Ovistestejä tein myöhäisen ovulaation varalta, mutta niin ne vaan ovat haalistumaan päin. Toisaalta helpottavaa ettei tarvitse piinailla. Aion ensi kiertoon siirtyä epätoivoisten lisäravinnehullujen kerhoon ja tehdä joku päivä koukkauksen Ruohonjuuren kautta. 🙈
 
Täällä jäi kyllä tässä kierrossa tallettelut välistä. Mies oli tosiaan poissa pelistä ne hedelmälliset päivät. Ovistestejä tein myöhäisen ovulaation varalta, mutta niin ne vaan ovat haalistumaan päin. Toisaalta helpottavaa ettei tarvitse piinailla.
Sama tilanne meillä, ei mahiksia mahd. hedelmälliseen aikaan. Haluaisin et kierrot tasaantuu niin että voisin järjestellä työreissujeni aikataulut niin että ollaan samalla paikkakunnalla oviksen aikaan, mutta eipä siihen taida pelkkä haluaminen riittää 😣 Turhauttavaa, mutta samalla tuntuu tavallaan helpottavalta saada hieman etäisyyttä hommaan.
 
Täällä jäi kyllä tässä kierrossa tallettelut välistä. Mies oli tosiaan poissa pelistä ne hedelmälliset päivät. Ovistestejä tein myöhäisen ovulaation varalta, mutta niin ne vaan ovat haalistumaan päin. Toisaalta helpottavaa ettei tarvitse piinailla. Aion ensi kiertoon siirtyä epätoivoisten lisäravinnehullujen kerhoon ja tehdä joku päivä koukkauksen Ruohonjuuren kautta. 🙈


Itse olen liikunnassa pikkuhiljaa sinne lisäravinnehullujen puolelle 🤣
 
Takaisin
Top