Heippa! Päätin minäkin alkaa kirjoittelemaan tänne, kun sivussa hetken seurannut keskustelua. Kiva päästä juttelemaan ja jakamaan kokemuksia/vertaistukea!
Meillä esikoinen syntynyt 8/23 ja nyt kovasti toinen haaveissa. Mulla on todettu pcos ja aina olleet epäsäännölliset kierrot. Takana kaksi raskautumista, molemmista suhteellisen helposti. Esikoisen syntymän jälkeen menossa 5 kierto, joista kolme terolutien kanssa (terokierrot ensin 59 pv, 42 pv ja viimeinen 35 pv). Nyt siis eka luomukierto terojen jälkeen menossa, joten pituutta voi vaan arvailla.

Miten teillä muilla on muuten Terot toimineet? Mulla ei koskaan vuoto alkanut muutama päivä vikojen pillereiden oton jälkeen, mutta kierrot lyhenivät.
Tässä kierrossa vasta aloiteltu varsinaisesti yritystä (sektion vuoksi) ja oon aivan hämmentynyt tästä sekoilusta.

Ovislimat bongattu ekan kerran kp 12-13, jolloin luulin ovulaation olevan lähellä. Kp 19 yksittäinen ilmailu ja nyt taas kp 22-24 ovisliman kaltaista limaa bongattu kerran päivässä. Kp 22 myös tippa haaleaa verta ja veriviiru liman mukana. En tiedä, onko tää limoista juttelu niin mukavaa, mutta oon niin hämmentynyt, että pakko kysyä onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Mitä ihmettä tää on?

Ovista en ole tikuttanut, sillä ilmeisesti ei välttämättä näytä oikein, jos on pcos. Hätäpäissä tehty eilen ja tänään alle 4 h pidättämisen jälkeen negatestit.
Toiveissa olisi niin kovasti toinen lapsi ja kiireellisen sektion ja kiertohäiriöiden takia jostain syystä pelkään kovasti, että en voisi enää saada toista lasta.