Raskaaksi 2024

Piti hakea se rsfu herkkä testi ja kattokaa! Täs näkyy jo aika selvästi 🥹
 

Liitteet

  • IMG_20240809_123617.jpg
    IMG_20240809_123617.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 208
@Burkei onnea haamulaisesta! Näkyy kyllä! Toivottavasti vahvistuu kovasti! 🤩

@Rastas en nyt mitään tarkkoja viikkoja muista mutta kyllä mulla tokassa raskaudessa maha pullahti nopeammin esiin. Johtuu kyllä myös siitä ettei core ollut enää ihan siinä kunnossa missä ekassa 😅 muistelen et ehkä 14vkolla taisin kaivella jo mammahousut käyttöön kun tuntui että normilegginssit painoi vatsaa ärsyttävästi. Isothan ne oikeat mammahousut oli silloin mutta helpotti se turha kiristys 😅 mutta huomautan että mä oon kyllä sellainen pömppömaha muutenkin että en usko että ulkopuoliset ehkä huomasi raskausvatsaksi tuossa vaiheessa. Kyllähän hoikalla ihmisellä se kohdun turpoaminen voi näkyä tosi ajoissakin. Yksi tuttu on tosi hoikka ja kolmannen lapsen kohdalla sai 7vkon hujakoilla jo ihan piilotella.
 
Mulla ei mennyt koskaan ehkäisyrenkaasta kierto mitenkään sekaisin vaikka tauoteltiin joskus. Korona ehkä todennäköisempi, olihan se joku tutkimuskin joskus tässä että sairastettu korona tai rokote pidensi kiertoa ihan huolella 🤔
Itsekin nyt epäilen kovasti tuota koronaa, koska osui juuri ovulaation kohtaan. Eli tässähän on nyt yksi vaihtoehto ettei ovulaatiota ole siis ollut ollenkaan tai sitten toinen vaihtoehto olisi se että ovulaatio ollut myöhemmin jolloin tilanne se ettei se plussa vielä testissä näkyisi tai en enää tiedä :tears: Siis kaikki menkkaoireet on tipo tiessään joten siksi fiilis on nyt vähän tai oikeastaan paljon turhautunut! Onneksi viikonlopuksi on ohjelmaa ettei ehkä ehdi koko aikaa tätä mielessään pyöritellä..
 
Kp36 ja aamulla tehty raskaustesti nega. Kierto jostain syystä vaan nyt sitten näköjään ihan sekasin. Sinänsä jännä, koska meillä käytössä ehkäisynä oli ehkäisyrengas ja olen siitä kerran pitänyt 2kk tauon ja silloin kierto ei mennyt sekaisin eli voiko nyt vaan sitten olla tuo sairastettu korona joka tekee tämän että kierto sekoilee?!
Mitään faktatietoahan mulla ei ole, mutta myös sattunut just kaikki pisimmät kierrot just flunssan/koronan kanssa samaan kohtaan. Otti kuitenkin vain muutaman kierron kunnes palautui.
Dpo10 ja pregcheckillä testattu aamun toisesta pissasta, näettekö tässä jotain?🥹
Livenä erottuu vähän paremmin selkeä haamu jossa on aavistus punaista väriä 🥹
Kyllä siellä joku haamujen esiäiti huhuilee! 💕🙌 nyt toivotaan vahvistumista 🙏
 
Kp36 ja aamulla tehty raskaustesti nega. Kierto jostain syystä vaan nyt sitten näköjään ihan sekasin. Sinänsä jännä, koska meillä käytössä ehkäisynä oli ehkäisyrengas ja olen siitä kerran pitänyt 2kk tauon ja silloin kierto ei mennyt sekaisin eli voiko nyt vaan sitten olla tuo sairastettu korona joka tekee tämän että kierto sekoilee?!
Mulla oli juuri korona ja kierto venyi sen myötä 34-päiväiseksi (noin 4-5pv normaalia pidempi). Ja sitä ennen kun viimeksi oli korona, niin kierto venyi niin pitkäksi, että käynnistettiin Teroluteilla menkat, että päästiin hoidoissa eteenpäin.
 
Itsekin nyt epäilen kovasti tuota koronaa, koska osui juuri ovulaation kohtaan. Eli tässähän on nyt yksi vaihtoehto ettei ovulaatiota ole siis ollut ollenkaan tai sitten toinen vaihtoehto olisi se että ovulaatio ollut myöhemmin jolloin tilanne se ettei se plussa vielä testissä näkyisi tai en enää tiedä :tears: Siis kaikki menkkaoireet on tipo tiessään joten siksi fiilis on nyt vähän tai oikeastaan paljon turhautunut! Onneksi viikonlopuksi on ohjelmaa ettei ehkä ehdi koko aikaa tätä mielessään pyöritellä..
Mulla koronarokotteet pidensi kiertoa parilla viikolla. Varmaan koronallakin voi olla samoja vaikutuksia.

Onnea @Burkei, herkässä testissä ihan selkeä viiva. 😍
 
Kp36 ja aamulla tehty raskaustesti nega. Kierto jostain syystä vaan nyt sitten näköjään ihan sekasin. Sinänsä jännä, koska meillä käytössä ehkäisynä oli ehkäisyrengas ja olen siitä kerran pitänyt 2kk tauon ja silloin kierto ei mennyt sekaisin eli voiko nyt vaan sitten olla tuo sairastettu korona joka tekee tämän että kierto sekoilee?!

Mulla meni koronasta sekasin, venähti 40 päivään, mutta ei ollut yritystä siinä kierossa niin ei tullut turhaa toiveekkuutta. Onneksi ei pitkäksi aikaa heittänyt. Seuraava kierto oli himpun lyhyempi ja sen jälkeen palasi normaaleihin uomiin.
 
Tänään dpo 10. Aikaisemmin mainitsin siitä vuodosta. Se on nyt vähän asettunut mutta vielä tulee vähän. Mua on nyt alkanut kuvottaa ja turvottaa ja rintoja aristaa, mutta samoja oireita on ollut viime aikoina myös menkoista ja maanantaina pitäisi ne alkaa.
Se keskiviikkoinen raskaustesti oli negatiivinen, mulla on vielä yksi ostettuna et ehkä sen vois tehdä huomenna aamulla. Ois kiva ku vois tehdä sen verikokeena aina silloin kun haluaa ettei tarvi odotella aamua tai muuten sopivaa ajankohtaa montaa päivää.
 
Aamunkin testi oli selvä nega, joten nää on nyt sit taas aika rajuja pms-oireita :/ ihan kamalaa kun nyt on tullut semmosta että ennen menkkoja alkaa jo kuvottaa, rintoja särkeä ja koko kroppaa jomotella.

Mulla on kyllä raskautumisesta selkein oire ollut nenän tukkoisuus kahdessa aikaisemmassa ja nyt ei sitä ole joten siitäkin on voinut päätellä että nega on.

Maanantaina sitten menkat todennäköisesti alkaa.
 
Hei, tarvitsisin vähän jeesiä ovulaatiotestien kanssa. Digitestiin jäi tänään pysyvä hymynaama. Oon myös tehnyt ekaa kertaa liuskatestejä mielenkiinnosta, jotka näyttäneet kuvan mukaisilta. Toi yksittäinen testi on siis sama kuin premomin vika, hetken pidempään kuivuttuaan. Ei kai tuo ihan tyylipuhdas liuskaplussa vielä oo? Testaanko myöhemmin tänään uusiksi? Millon arvioisitte oviksen olevan?

Tänään siis kp9, eli näyttää olevan taas tosi ajoissa :(
 

Liitteet

  • Screenshot_2024-08-10-10-47-22-81_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    Screenshot_2024-08-10-10-47-22-81_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    224.6 KB · Katsottu: 72
  • IMG_20240810_104843.jpg
    IMG_20240810_104843.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 78
Hei, tarvitsisin vähän jeesiä ovulaatiotestien kanssa. Digitestiin jäi tänään pysyvä hymynaama. Oon myös tehnyt ekaa kertaa liuskatestejä mielenkiinnosta, jotka näyttäneet kuvan mukaisilta. Toi yksittäinen testi on siis sama kuin premomin vika, hetken pidempään kuivuttuaan. Ei kai tuo ihan tyylipuhdas liuskaplussa vielä oo? Testaanko myöhemmin tänään uusiksi? Millon arvioisitte oviksen olevan?

Tänään siis kp9, eli näyttää olevan taas tosi ajoissa :sad001
Miulla tuo saattaisi hyvin olla plussa. Esim Sofin liuskoilla en saanut edes tuollaista viivaa ja kuitenkin oviksen tapahtuminen todettiin ultrassa. Ja tunnen kyllä oireet ettei senkään puolesta epäilytä tapahtuuko ovis vaikken testillä saisi kiinni. Sinuna luottaisin siihen digiin. Ja on hyvin yksilöllistä milloin se ovis tapahtuu lh huipun jälkeen, joten ei muuta kun hommiin vaan. 😁
 
Hei, tarvitsisin vähän jeesiä ovulaatiotestien kanssa. Digitestiin jäi tänään pysyvä hymynaama. Oon myös tehnyt ekaa kertaa liuskatestejä mielenkiinnosta, jotka näyttäneet kuvan mukaisilta. Toi yksittäinen testi on siis sama kuin premomin vika, hetken pidempään kuivuttuaan. Ei kai tuo ihan tyylipuhdas liuskaplussa vielä oo? Testaanko myöhemmin tänään uusiksi? Millon arvioisitte oviksen olevan?

Tänään siis kp9, eli näyttää olevan taas tosi ajoissa :sad001
Kannattaa luottaa digiin, on tuo liuskatesti kuitenkin myös jo tosi tumma😊
 
Hei, tarvitsisin vähän jeesiä ovulaatiotestien kanssa. Digitestiin jäi tänään pysyvä hymynaama. Oon myös tehnyt ekaa kertaa liuskatestejä mielenkiinnosta, jotka näyttäneet kuvan mukaisilta. Toi yksittäinen testi on siis sama kuin premomin vika, hetken pidempään kuivuttuaan. Ei kai tuo ihan tyylipuhdas liuskaplussa vielä oo? Testaanko myöhemmin tänään uusiksi? Millon arvioisitte oviksen olevan?

Tänään siis kp9, eli näyttää olevan taas tosi ajoissa :sad001
Kyllä näillä alkaa olla jo ihan lähellä. Vois olla, että liuskaan tulee iltapäivästä plussa, toki riippuu testistä ja sen herkkyydestä, et tummuuko edes tuosta enempää 😅 Jos kuitenkin digi näytti jo pysyvää niin nyt vaan talletettuja🌈🙏
 
@minttutuuli tuossa pari sivua aiemmin tässä keskustelussa on mun liuskatestin plussa, aika vastaava kuin tuo sinun ja se testi oli kyllä oikeassa. Aivan selvät ovisoireet tuli illalla kun testi oli aamulla posi. Mutta luottaisin kyllä siihen hymynaama testiin enemmän! Nuo liuskatestit on niin tulkinnanvaraisia ja viivat on ihan eri näköiset sit kun testi on tuore vs aivan rutikuiva 🧐
 
Onnea! Onko minkäänlaisia oireita? 🥰
Aika oireetonta ollut toistaiseksi!
Mulla on nyt muutamassa viime kierrossa alkanut pahoinvointi ja yökötys n.viikkoa ennen menkkojen alkua ja nytkin alkoi, mutta loppui edellispäivään ja eilen näkyikin sit testissä hailurat😍
 
Takaisin
Top