Raskaaksi 2024

No kemialliseksi se jää. Tänään ei aamulla ollut oikein mitään näkyvissä. Käyn vielä hakemassa herkän testin, mutta en usko sen näyttävän sen enempää. Syvä huokaus, odotetaan menkkoja ja soitetaan klinikalle. Pari kiertoa mä kokeilen pistoshoitoja, mutta sitä pidemmälle ei rahkeet tai rahat riitä. Voi elämä. 😭
Voi ei, tsemppiä sulle 😢Teitkö testin aamun ekasta pissasta? Tuli vaan mieleen, kun vaikka siitä kai neuvotaan tekemään niin mulla itsellä ainakin ekasta pissasta näyttää paljon heikommin mitään viivaa. Paremmin näyttää aina toisesta tai jostain keskipäivän vähän vahvemmasta pissasta 🤔
 
Onnittelut ja tarrasukkia matkaan kaikille nyt plussanneille :Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä kp 38 ja nyt tosiaan aika selvä että korona todennäköisesti se syyllinen joka venyttää kiertoa. Mielenkiinnolla odotan alkaako menkat vai jäikö nyt vaan nämä yhdet menkat välistä, koska korona tuli juuri kun olisi tosiaan ollut se ovulaation aika 🙈

Eli nyt sitten vaan odotellaan mitä tapahtuu. Säännöllinen kierto olis kyllä huomattavasti helpottanut tätä yrityksen aloitusta, mutta mutta 🙈
 
Kiitos vastauksesta ja varovaiset onnentoivotukset! Mikä dpo arvelit sulle olleen, kun teit testin?
En oikein tiedä, kun en tikutellut, mutta aluksi ajattelin, että se verinen lima olisi ollut ovulaatiolimaa, jolloin olisin tehnyt negatiivisen testin dpo11 ja positiivisen dpo15. Mutta jos ovis olisikin ollut tuolloin kun vikat ovislimat oli, niin sitten negatiivinen olisi tullut dpo8 ja positiivinen dpo12. Ekan testin tein KP28, kun menkkojen piti alkaa. Tänään positiivinen KP32.
 
En oikein tiedä, kun en tikutellut, mutta aluksi ajattelin, että se verinen lima olisi ollut ovulaatiolimaa, jolloin olisin tehnyt negatiivisen testin dpo11 ja positiivisen dpo15. Mutta jos ovis olisikin ollut tuolloin kun vikat ovislimat oli, niin sitten negatiivinen olisi tullut dpo8 ja positiivinen dpo12. Ekan testin tein KP28, kun menkkojen piti alkaa. Tänään positiivinen KP32.
Joo aivan! Mä tosiaan ekojen limojen perusteella testailin dpo 9 ja 10, mutta jos ovis onkin ollut vasta kp 23 tai 24 vikoista limoista pääteltynä, niin nyt on vasta dpo 1 tai 2 😂

Oli pakko yrittää selata flota ja laskeskella, että milloin oon plussannut esikoisesta, mutta ilmeisesti aika myöhään kun vikat menkat alko 30.10. nega testit tehty 1. ja 5.12. ja plussa 9.12. Dposta ei mitään hajua, koska epäsäännöllinen kierto silloinkin ja en oo tikutellut. Hulluksihan tässä kohta tulee kun odottaa vaan, että alkais menkat (tai tulis sittenkin plussa!) niin pystyisi vähän päättelemään, että milloinhan se ovis todellisuudessa on ollut.


Hitsi täytyy vaan itsekin odottaa vielä, ennenkuin on oikeasti
 
Täällä kp5 ja sairastelen koronaa. Gelee royalet aloitettu kierron alussa, ongelmana on vain se, että kapseleitten nielaisu ei tunnu yhtään onnistuvan 😂 Yhden olen saanut nielaistua ja muut olen "aukaissut' tai pureskellut 🤢 Isot tabletit ovat aina tuottaneet mulle ongelmia.

Yk4 nyt siis alkamassa, tallettelut ovat aina aiemmissa kierroissa osuneet ovulaation ympärille hyvin, joten pientä huolta alkaa puskea pintaan, vaikka tiedän, ettei syytä vielä siihen todellakaan ole. Miehen kanssa juteltiin, että hän voisi kuitenkin piakkoin käydä siemennestenalyysissä, kun hinta ei näyttänyt olevan mikään mahdoton. Mies on käyttänyt nikotiinituotteita tosi pitkään (nyt useamman vuoden tokikin vain korvaustuotteita), mutta niiden vaikutus on hyvä varmasti tarkistella. Ehkä myös se, että kaiken pitäisi lähtökohtaisesti olla ok, voisi rauhoittaa myös omaa oloa.
Vinkiksi että minä laitan Gelee Royalin kielen päälle mahdollisimman syvälle suuhun ja tabletti pituussuunnassa. Ja sitte pää hieman takakenossa nesteen kanssa nielaisen. Tällä metodilla otan kaikki isommat tabletit, kalsiumin ym.
 
Ihana nähdä plussia täällä, onnittelut😍 Muutenkin tosi kiva kun tämä keskustelu on aika aktiivinen. Ovis oletettavasti noin viikon päästä, sitten pääsee taas itsekkin jännittelemään. Keskenmeno oli tosi kova paikka, mutta ei auta kuin jatkaa yritystä, olin jo asian suhteen tosi ok, mutta tällä viikolla on asia ihan puskista tuonut taas kyyneleet moneen kertaan, ehkä kun näihin aikoihin oltaisiin päästy ensimmäisen kolmanneksen ohi niin sen ajattelu herkistää. Eipä sitä km osannut odottaa omalle kohdalle, vaikka yleisiä onkin. No toiveikkaana kohti tulevaa☺️
 
Ihana nähdä plussia täällä, onnittelut😍 Muutenkin tosi kiva kun tämä keskustelu on aika aktiivinen. Ovis oletettavasti noin viikon päästä, sitten pääsee taas itsekkin jännittelemään. Keskenmeno oli tosi kova paikka, mutta ei auta kuin jatkaa yritystä, olin jo asian suhteen tosi ok, mutta tällä viikolla on asia ihan puskista tuonut taas kyyneleet moneen kertaan, ehkä kun näihin aikoihin oltaisiin päästy ensimmäisen kolmanneksen ohi niin sen ajattelu herkistää. Eipä sitä km osannut odottaa omalle kohdalle, vaikka yleisiä onkin. No toiveikkaana kohti tulevaa☺️
Oon niin samaa mieltä, tosi kiva että täällä käydään aktiivisesti keskustelua tosi hyvässä ja toisia tsemppaavassa hengessä! Ajattelen myös, että kun en tosiaan itsekään osannut ajatella keskenmenoa omalle kohdalle, niin täältä on löytynyt tosi lohdullisesti vertaistukea ja muita ihan samassa tilanteessa olevia, niin yhtäkkiä ei olekaan niin yksin sen surullisen asian kanssa ☺️ ja ylipäätään on kivaa huomata, että muut pohdiskelee ihan samoja asioita ja tuskailee samanlaisten piinojen kanssa 😄

Mutta mulla on nyt jotenkin tuntunut lähteneen vähän lapasesta tää yritys tässä kierrossa. Oon tehnyt vasta 4 negatiivista testiä 🙈 jospa nyt antaisin vaan olla ja jäisin odottamaan et menkat alkaa ja pääsisin uuteen kiertoon ja uuteen mahdollisuuteen kiinni. Lisäksi musta tuntuu, että on yritetty tätä lasta jo vuosia, mutta havahduin tänään siihen, et eihän tämä yritys ole kestänyt kuin vasta 5 kuukautta ja sen aikana on ollut se keskenmeno, et kyllä tässä voi vielä tovi jos toinenkin vierähtää. Huoh.
 
Täällä testattu ihan tyylipuhdas nega nyt dpo 10/11 eli menkat alkaa ma/ti. Olen aika rikki. Mietin, että pitäisikö tässä vaan luovuttaa ja jatkaa elämää. Että en jaksa näitä pettymyksiä enää yhtään. Nyt kolme kiertoa letrozoleja takana, ei toivottua vastetta. 😢

Ei kannata luovuttaa ♥️ toivottavasti palkitsee jossain vaiheessa ♥️

Itsellä on kolmas inssi takana ja sieltä lähdettiin vähä mieli maassa kun lääkäri on kökkö..
Pakko tunnustaa että luovuttaminen on itselläkin käyny mielessä mut ei viel!
 
Hei, tarvitsisin vähän jeesiä ovulaatiotestien kanssa. Digitestiin jäi tänään pysyvä hymynaama. Oon myös tehnyt ekaa kertaa liuskatestejä mielenkiinnosta, jotka näyttäneet kuvan mukaisilta. Toi yksittäinen testi on siis sama kuin premomin vika, hetken pidempään kuivuttuaan. Ei kai tuo ihan tyylipuhdas liuskaplussa vielä oo? Testaanko myöhemmin tänään uusiksi? Millon arvioisitte oviksen olevan?

Tänään siis kp9, eli näyttää olevan taas tosi ajoissa :sad001
Sanoisin, että erittäin tyylipuhdas plussa toi sun viimeisin.
Liitteenä kuva omasta viimeisimmästä ovisplussasta kp11 liuskalla ja digillä. Mun posi liuskatesti vastaa ehkä jopa tota sun kp8 testiä. Hieman yksilöllistä siis miten vahvana se oma lh-huippu näkyy. Tekemällä digin ja liuskan samaan aikaan saa vähän osviittaa.
Digiin luotetaan tuolla hoidoissakin, joten siihen ainakin uskoisin.
Onhan kp9 vähä aikainen, mutta munasolu voi irrota vasta jopa yli 30h päästä lh-huipusta, niin onhan voinut lähteä liikkeelle vasta kp11..

Itsellä oli tarkoitus tehdä inseminaatio kp14, mutta ei ehditty kun tuli toi ovis liian aikaisin.. Nyt sit luomuyritystä sen sijaan. Tänään dpo1 siis. Oviskivut on olleet kovat, jo ennen ovista ja vielä tänäänkin. Vajaa 2vko piina alkakoon siis taas. Tämä on yk18.
 

Liitteet

  • 1000034220.jpg
    1000034220.jpg
    886.6 KB · Katsottu: 48
Sanoisin, että erittäin tyylipuhdas plussa toi sun viimeisin.
Liitteenä kuva omasta viimeisimmästä ovisplussasta kp11 liuskalla ja digillä. Mun posi liuskatesti vastaa ehkä jopa tota sun kp8 testiä. Hieman yksilöllistä siis miten vahvana se oma lh-huippu näkyy. Tekemällä digin ja liuskan samaan aikaan saa vähän osviittaa.
Digiin luotetaan tuolla hoidoissakin, joten siihen ainakin uskoisin.
Onhan kp9 vähä aikainen, mutta munasolu voi irrota vasta jopa yli 30h päästä lh-huipusta, niin onhan voinut lähteä liikkeelle vasta kp11..

Itsellä oli tarkoitus tehdä inseminaatio kp14, mutta ei ehditty kun tuli toi ovis liian aikaisin.. Nyt sit luomuyritystä sen sijaan. Tänään dpo1 siis. Oviskivut on olleet kovat, jo ennen ovista ja vielä tänäänkin. Vajaa 2vko piina alkakoon siis taas. Tämä on yk18.
Saanko kysellä täältä?

Mut siis inssiä ei oo tehty jos on ollu lääkärin mukaan "liian myöhäistä"?
 
Sanoisin, että erittäin tyylipuhdas plussa toi sun viimeisin.
Liitteenä kuva omasta viimeisimmästä ovisplussasta kp11 liuskalla ja digillä. Mun posi liuskatesti vastaa ehkä jopa tota sun kp8 testiä. Hieman yksilöllistä siis miten vahvana se oma lh-huippu näkyy. Tekemällä digin ja liuskan samaan aikaan saa vähän osviittaa.
Digiin luotetaan tuolla hoidoissakin, joten siihen ainakin uskoisin.
Onhan kp9 vähä aikainen, mutta munasolu voi irrota vasta jopa yli 30h päästä lh-huipusta, niin onhan voinut lähteä liikkeelle vasta kp11..

Itsellä oli tarkoitus tehdä inseminaatio kp14, mutta ei ehditty kun tuli toi ovis liian aikaisin.. Nyt sit luomuyritystä sen sijaan. Tänään dpo1 siis. Oviskivut on olleet kovat, jo ennen ovista ja vielä tänäänkin. Vajaa 2vko piina alkakoon siis taas. Tämä on yk18.
Kiitos! Laitan tähän liitteeks vielä viimeisimmät liuskat. Niiden tummin tais tulla näillä näkymin eilen illalla. Digi näytti hymynaaman siis kp9. Lämmöt oli tänä aamuna selkeästi korkeammalla ku koko kierrossa. Oisko ovis sit jo mennyt? Tuntemuksista vähän hankala tässä kierrossa sanoa, ku välillä tuntunut jomotuksia molemmilla puolilla munasarjoja. Ovislimoja oon kevyesti huomannut la ja su. Onneks saatu hyödynnettyä tosi hyvin ja varmaan varuilta vielä pari päivää 😇

Vai voiko noin useat pos. testit viitata et elimistö yrittää irrottaa munasolua mut ei onnistu? No, lämmöistä sen kai muutaman päivän kuluessa näkee... Oispa joku skanneri mihin vois kävellä ja näkis mitä kehossa tapahtuu 😅

Tsemppiä sinne odotteluun, pidän sormet ristissä teille! 🤞✨
 

Liitteet

  • Screenshot_2024-08-12-06-21-12-08_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    Screenshot_2024-08-12-06-21-12-08_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    458 KB · Katsottu: 65
Muokattu viimeksi:
@minttutuuli tollanen skanneri mikä kertoisi mitä tapahtuu kelpaisi nyt kyllä mullekin!

Täällä kp 39 ei menkkoja ja raskaustestiä en edes kehtaa tehdä, kun toissapäivänä oli niin tyylipuhdas nega eikä ole mitään oireita. Tänään lähden iltapäivästä ajelemaan opiskelujen perästä toiselle paikkakunnalle lähipäiviä varten eli pariin päivään en kyllä testaile mitään, koska majoitun anoppilassa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Nyt elättelen toivoa että josko menkat vain jäi nyt välistä ja "uusi kierto" olisi nyt alkanut eli nopealla matikalla ovulaatio voisi ajoittua loppuviikkoon tai sitten ens viikon alkuun ehkä. Katsellaan tuleeko ovis oireita ja ehkä noita testejäkin teen, kun palailen kotiin keskiviikkona..
 
Kiitos! Laitan tähän liitteeks vielä viimeisimmät liuskat. Niiden tummin tais tulla näillä näkymin eilen illalla. Digi näytti hymynaaman siis kp9. Lämmöt oli tänä aamuna selkeästi korkeammalla ku koko kierrossa. Oisko ovis sit jo mennyt? Tuntemuksista vähän hankala tässä kierrossa sanoa, ku välillä tuntunut jomotuksia molemmilla puolilla munasarjoja. Ovislimoja oon kevyesti huomannut la ja su. Onneks saatu hyödynnettyä tosi hyvin ja varmaan varuilta vielä pari päivää 😇

Vai voiko noin useat pos. testit viitata et elimistö yrittää irrottaa munasolua mut ei onnistu? No, lämmöistä sen kai muutaman päivän kuluessa näkee... Oispa joku skanneri mihin vois kävellä ja näkis mitä kehossa tapahtuu 😅

Tsemppiä sinne odotteluun, pidän sormet ristissä teille! 🤞✨
Mä suosittelisin testaamaan eri merkin testeillä, näyttää vähän et sullakin toi PC on turhan herkkä ja siks vilkuttaa posia monta päivää. Mulla aito positiivinen on, ku PC on yli 1,5.
 
Ihana nähdä ketjussa plussatestejä! :smiling face with heart-eyes:

Oviskivuista, missä kohtaa teille noita yleensä ilmenee? Itsellä positiivinen ovulaatiotesti lauantai-iltana ja sunnuntai-iltana jotenkin kohdunseutu tuntui aralta ja epämukavalta. Bbt-lämmöissä heittoa flunssan takia enkä ehkä siitä syystä saanut selkeää ovispiikkiä lämpöihin näkyviin. Enteileenkö nuo kivut teillä siis käsillä olevaa ovulaatiota vai ilmestyvätkö sen aikana vai jälkeen? :No Evil Monkey: Oli uusi kokemus minulle!
 
Mä suosittelisin testaamaan eri merkin testeillä, näyttää vähän et sullakin toi PC on turhan herkkä ja siks vilkuttaa posia monta päivää. Mulla aito positiivinen on, ku PC on yli 1,5.
Hei kiitos vinkistä! Onko kokemuksia mikä merkki ois hyvä? En edes osannut jotenki ajatella, et näissäkin ois herkkyyseroja 🥴
 
Ihana nähdä ketjussa plussatestejä! :smiling face with heart-eyes:

Oviskivuista, missä kohtaa teille noita yleensä ilmenee? Itsellä positiivinen ovulaatiotesti lauantai-iltana ja sunnuntai-iltana jotenkin kohdunseutu tuntui aralta ja epämukavalta. Bbt-lämmöissä heittoa flunssan takia enkä ehkä siitä syystä saanut selkeää ovispiikkiä lämpöihin näkyviin. Enteileenkö nuo kivut teillä siis käsillä olevaa ovulaatiota vai ilmestyvätkö sen aikana vai jälkeen? :No Evil Monkey: Oli uusi kokemus minulle!
Nämähän on hyvin yksilöllisiä. Miulla alkaa hyvissä ajoin ennen ovista ja oviksen aikaan koko alavatsa aivan kivikova ja kipeä. Ovulaation jälkeen sykkii keltarauhanen sitten siltä puolelta mistä munis irronnut.
 
Takaisin
Top