Huoh. Eilen koski jo mahaa ja turvottaa sen verran, että aavistelen et uusi kierto voisi olla lähellä.. kohta kp. 40...

Raskaana en ole, testit negaa. Mielialat todella ärsyyntyneet ja masentuneet. Mulla välillä ihan hirveitä itseinho-kohtauksia, en tiedä onko sekään normaalia...
Onneksi on se gyne tulossa, ja mietin ihan peruslääkärilläkin käyntiä jo. Olen yrittänyt pudottaa painoa, mutta ei tunnu onnistuvan, vaikka sokerin/roskaruuan olen jättänyt jo pois ja syön normaalia ruokaa. Ryhmäliikuntaan ilmottauduin syksylle. Tänään ja eilen on ollut niitä hetkiä, kun oon miettinyt, mitä jos hakisin vain ehkäisyn takaisin ja lopetettaisiin koko homma. Ei sillä, ettenkö haluaisi vauvaa, vaan sen takia, että tuntuu, etten kestä näitä fyysisiä ja psyykkisiä oireita.

Olen ihan puhki ja väsynyt tähän oloon ennen menkkoja ja kun kierrot venyy, olo on karsea. Toisaalta yksi vaihtoehto olisi etsiä toista lääkettä perussairauteni hoitoon, jota pystyisin käyttämään myös raskausaikana, josko nämä muut oireet vähenisi sillä.