Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paljon voimia ja jaksamista sinneTesti näytti aamulla enää noin haaleaa verrattuna eiliseen ja äsken alkoi vuoto![]()
Kiitos!!Tosi paljon onnea RimpukkaMikä dpo sait tuon vahvimman plussan ja entä digiin 3+?
Tallettelut tosin jäänee eilisiltaan, kun mies lähtee työreissulleTutkin tätä asiaa silloin kun itselle määrättiin terolut ja ovistestit alko vahvistumaan. Se ei estä ovulaatiota normiannoksilla (5–30 mg). Lähde linkattuna tähän pdf.näTäällä aloitettu terolut kuuri ja olenkin paljon etsinyt tietoa terolut kuurista ja ovulaatiosta sen aikana, että tapahtuuko sitä ylipäätään vai estääkö tämä sen. Netissä on niin monenlaista tietoa että onko täällä omakohtaisia kokemuksia että terolut kuurin aikana ovulaatio olisi tullut normaalisti? Tai vielä iloisempia kokemuksia että olisi tullut raskaaksi terolut kuurin aikana?
Eilen ovistestit oli jo aika tummat, mutta ei ihan positiivinen vielä. Joko se ehti mennä tai on tänään positiivinen. Limat ainakin löytyy ja hennot vatsanippailut. Jos ovis on nyt niin tää taitaa olla mulle ennätysaikaisin kun nyt on "vasta" kp18Tallettelut tosin jäänee eilisiltaan, kun mies lähtee työreissulle
Me ei olla kerrottu kenellekään. Tää toive kolmannesta tuli muutenkin yllättäen. Jos vielä tärppää ja saadaan vauva niin tulee kyllä kaikille todellisena yllätyksenä, kun ollaan jo aikaisemmin sanottu kaikille ettei meille lisää ole enää tulossa lapsiaEn jaksa lukea koko ketjua läpi, joten en ole varma onko tästä jo täällä puhuttu, mutta minkä verran te olette puhuneet ystävillenne ja tuttavillenne siitä, että yritätte vauvaa? Kerrotteko avoimesti kaikille vai pidättekö kokonaan salassa vai jotain siltä väliltä?
Mä olen puhunut vauvakuumeestani viimeisen vuoden tosi avoimesti ihan kaikille, joiden kanssa vain on puheeksi tullut, ja olen harmitellut sitä, kun ei pääse yrittämään, mutta nyt kun yritys alkaa, niin enpä ole kertonut vielä kellekään, että olen kierukan poistoon menossa. Tosi ristiriitaiset fiilikset, että miten toimisin. Toisaalta olisi kiva jutella ainakin lähimpien kaverien kanssa avoimesti aiheesta, mutta toisaalta tuntuu, että siitä tulee sitten paineita tulla raskaaksi, kun tokihan ne kaverit olisi varmaan kiinnostuneita, että tuleeko plussaa vai ei. Ja jos sitä plussaa ei ala kuulua, niin en haluaisi sitä sääliä, minkä varmaan tulisin saamaan. Pitää vielä pähkäillä miten toimin. Kyllä mun varmaan pakko ainakin parille kaverille on kertoa. Pitää sitten vaan samalla puhua siitä, että en kaipaa mitään "no joko tärppäs" -uteluja, vaan kerron itse, jos on jotain kertomisen arvoista..![]()