Raskaaksi 2024

Kiitos ihanat 💗💗💗💗 Musta tuntuu nyt ainakin, että pääsen tästä yli nopeammin kuin viimeksi. Hyväksynyt jo tämän, että joku ongelma meillä on ja aletaan hakeutua tutkimuksiin. Ei voi mitään, täytyy kääntää katse valoon ja uskoa tulevaan. Nauttia kesästä ja olemassa olevista lapsista. En vaan jaksa enää surra. Jos on kesken mennäkseen niin parempi näin ihan ajoissa kuin myöhemmin.
 
Täällä tänään 5+0 ❤️❤️ toivottavasti kaikki menisi tällä kertaa hyvin loppuun asti 🙏
 

Liitteet

  • IMG_1245.jpeg
    IMG_1245.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 48
Täällä aloitettu terolut kuuri ja olenkin paljon etsinyt tietoa terolut kuurista ja ovulaatiosta sen aikana, että tapahtuuko sitä ylipäätään vai estääkö tämä sen. Netissä on niin monenlaista tietoa että onko täällä omakohtaisia kokemuksia että terolut kuurin aikana ovulaatio olisi tullut normaalisti? Tai vielä iloisempia kokemuksia että olisi tullut raskaaksi terolut kuurin aikana?

Eilen ovistestit oli jo aika tummat, mutta ei ihan positiivinen vielä. Joko se ehti mennä tai on tänään positiivinen. Limat ainakin löytyy ja hennot vatsanippailut. Jos ovis on nyt niin tää taitaa olla mulle ennätysaikaisin kun nyt on "vasta" kp18 :rolling: Tallettelut tosin jäänee eilisiltaan, kun mies lähtee työreissulle
 
Mä palailen tänne ryhmään. Itsellä tilanne, että varhaisultrassa käyty ja sikiö liian pieni viikkoihin nähden sekä syke liian hidas. Nyt odotellaan et milloin vuoto alkaa (ja toivottavasti alkaa ihan luonnollisesti ja pian).
Syksyllä olisi tarkoitus tehdä uusi siirto. Mut se tuntuu just nyt hyvin kaukaiselta ajatukselta.
 
Täällä vellotaan kärsimättömyydessä. Kp 11 ja ovistesteissä ei näy haamua kummempaa. Edellinen kierto oli liian lyhyt normaaliin verrattuna niin nyt ei sitten ole mitään havaintoa koska ovulaatio tulee. Premomin otin käyttöö ja se ennustaa 3.pvä, Huawein kellon äppi sanoo 5.-7.7. ja sit jos vertaa vanhoihin säännöllisiin kiertoihin niin ovis olisi niistä laskettuna 7.-9.7. pvä 😅
Limat ois ainakin melko vetiset mikä ehkä kertoo lähestyvästä oviksesta 🤷
 
@Valora kiitos kysymästä ❤️ täällä dpo16 ja viivat tänään vahvemmat 🤞 pari päivää tuntu et toi pc ei vahvistu tarpeeks, mutta kyllä se pikkuhiljaa sit kuitenkin taitaa vahvistua. Miten siellä jaksellaan? 💕
 

Liitteet

  • 20240701_185319.jpg
    20240701_185319.jpg
    608.2 KB · Katsottu: 69
  • 20240701_185302.jpg
    20240701_185302.jpg
    566.5 KB · Katsottu: 69
@Pöllöliini voi ei, pahoittelut 😭❤️ kovasti voimia sinne!

@Burkei musta tuntuu kans, et tosta terolut ja ovis aiheesta on niin ristiriitaista tietoa 😅 yks gyne joka sen mulle syksyllä määräs pitkän ovuloimattoman kierron takia, niin sanoi, että ei estä ovulaatiota ja tukee sit vaan alkanutta raskautta. Mut tää lapsettomuus gyne jotenkin mainitsi, et se tekee limakalvosta vääränlaisen tai jotain vastaavaa. Mä en ainakaan kertaakaan ovuloinut terolut kuurin aikana vaan se selkeästi sai mun kropan luteaalivaihetta vastaavaan tilaan.
 
Täällä aloitettu terolut kuuri ja olenkin paljon etsinyt tietoa terolut kuurista ja ovulaatiosta sen aikana, että tapahtuuko sitä ylipäätään vai estääkö tämä sen. Netissä on niin monenlaista tietoa että onko täällä omakohtaisia kokemuksia että terolut kuurin aikana ovulaatio olisi tullut normaalisti? Tai vielä iloisempia kokemuksia että olisi tullut raskaaksi terolut kuurin aikana?

Eilen ovistestit oli jo aika tummat, mutta ei ihan positiivinen vielä. Joko se ehti mennä tai on tänään positiivinen. Limat ainakin löytyy ja hennot vatsanippailut. Jos ovis on nyt niin tää taitaa olla mulle ennätysaikaisin kun nyt on "vasta" kp18 :rolling: Tallettelut tosin jäänee eilisiltaan, kun mies lähtee työreissulle
Tutkin tätä asiaa silloin kun itselle määrättiin terolut ja ovistestit alko vahvistumaan. Se ei estä ovulaatiota normiannoksilla (5–30 mg). Lähde linkattuna tähän pdf.nä
 

Liitteet

  • 1-s2.0-S0015028218302899-main.pdf
    249.1 KB · Katsottu: 9
Pahoittelut ja tsemppiä kaikille, joilla raskaus ei päässyt etenemään toivotusti 💔

Mulla on ollut lähes ovulaatiosta saakka jonkinlaisia tuntemuksia alavatsalla (kuplintaa, nippailua, vihlontaa). Eilen vihlontaa tuntui useampaan otteeseen myös nivusissa (??) ja illalla vessapaperiin jäi hiukan vaaleanpunaista, verensekaista valkovuotoa. Muutenkin eilen valkovuotoa oli selkeästi tavallista runsaammin. Nyt dpo7, varovasti toivon, olisiko voinut olla kiinnittymisvuotoa.

Olen kyllä sellainen, että saan kuviteltua ties mitä oireita itselleni arjessa, ihan ilman raskaustoiveitakin 😅
 
Ähh. Rintojen kipua on ollu vähemmän ja tietenki oon ehtiny jo testata ja ne on ollu negatiivisia. Nyt menossa dpo 8 tai 9. Toivo alkaa luikerrella vessanpöntöstä alas.
 
Takaisin
Top