Raskaaksi 2024

Plääh ihan haalea viiva ya apteekin 10 herkässä testissä 😕 tein äsken illalla 3 tunnin pidätyksellä. Silmälle vähän paremmin näkyy. Kuvaan ei saa kun tulee varjo. Tuli ihan onneton olo kun niin heikko. Tietääkö kukaan näyttääkö nää testit yleensä huonommin?
Minulla tuli toisesta lapsesta tuolla selvästi kontrolliviivaa vaaleampi rv 5+0. Mielestäni tuo on luotettava, mutta saattaa näyttää haaleampaa.
 
Minkälaisia alkuraskauden oireita teillä on ollut? Tää kierto on ollu tosi kummallinen. Vähän ennen juhannusta ja juhannuksena mulla oli niin paha olo että hiki valu töissä ja sit sunnuntaina tuli oikein reippaasti ovislimaa. Ei oo koskaan tullu näin paljon ja toi muutaman päivän pahoinvointikin oli outo. Nyt sit eilen kuulostelin et vähä rinnoissa tuntuu ja tänään ne on selkeesti kipeet/hellät. Viikonloppuna en testannu ovista, koska ollaan pidetty varsinaisesta yrittämisestä taukoa ja nyt on liian aikasta testata raskautta varten. Mulla ei oo siis koskaan ennen menkkoja ollu rinnat kipeet, joten tää on joku ihan uus juttu. Oon toiveikas et oisko tää meidän aika, mutta pelottaa. Koko täs vuoden aikana en oo saanu ovista kiinni ja nyt harmittaa ku jätin testaamatta tän kierron.
Mulla esikoisen raskaudessa mitä muistelen niin oli kova palelu iltaisin, poskia kuumotti, rinnat muuttui aroiksi dpo8 lähtien, alavatsalla oli menkkajomotteluja.

Nyt tässä alkaneessa raskaudessa dpo6 tuli ministi tiputtelua(kiinnittyminen?), dpo8 alkoi rinnat muuttumaan aroiksi ja nännit kipeät. Hajuaisti on herkempi, tulee nälkä nopeammin, pissattaa useammin. Välillä tullut sellanen lievä ohimenevä huono olo. Ja alavatsalla tuntuu ajoittain noita menkkajomotteluja. Mutta palelua ei oo täs raskaudessa ollut iltaisin yhtään, liekö vaikuttaa se et nyt on kesä ja esikoisesta raskauduin syksyllä.

Tosta dpo8 alkaneesta rintojen arkuudesta mulla nousi toiveet korkealle tässä kierrossa. Toivottavasti siellä onnistaisi nyt!! 🤞
 
Tämän illan testit.. 3t pidätyksellä, virtsa oli tosi vahvan näköistä. Niin en malttanut odottaa digiä aamuun. Olis ehkä kannattanut..nyt näyttää 1-2 vielä. Raskaana teksti pärähti samantien mitä en osannut odottaa.
 

Liitteet

  • IMG20240627205220.jpg
    IMG20240627205220.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 86
  • IMG-20240627-WA0063.jpeg
    IMG-20240627-WA0063.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 86
Kyllä kai tämä on normaalia, että nyt vielä näyttää 1-2..? kun eka haaleista haalein viiva mikä ei näkynyt edes kuvassa, tuli vasta vajaa viikko sitten perjantaina. Tai niin huomenna aamulla tulee se täysi viikko siitä.
 
Huomenna tulisi inssistä vihdoin se kaks viikkoa täyteen mut heitin eilen kirveen kaivoon 😅

Alkoi semmoinen haalea pyyhintä vuoto ja Sit kumminkaan tänää ole tullut mitää vuotoa. Tein aamulla myös testin mutta ihan Selkee Nega oli.
Testi taisi olla joku pregcheck yms mut halvin mikä Prismasta löyty 🫣

Pitäisikö satsata viikonloppuna et hakee viikko näyttöisen digin jos ei vuoto tässä kovene
 
Liityn myös tähän ketjuun! :smiling face with heart-eyes: Meillä on annettu vauvalle mahdollisuus tulla koska vain viimeisimmän (1,5v) lapsen synnytyksen jälkeen. Vielä ei ole tärpännyt, mutta nyt on ensimmäinen oikein kutkutteleva kierto meneillään. Oireina jo kuumottelua ja nippailua, mitä olen potenut edellisissäkin raskauksissa. :)
 
Me päätimme antaa mahdollisuuden ”yhdelle vielä” ja nyt sitten hankala tietenkin malttaa, kun hyvän tuntuinen mahdollisuus onkin jo käynnissä. Vasta kiinnittyminen tapahtumassa jos sellaista tapahtuu, mutta oletetusta ovulaatiosta alkaen mulla on ollut vatsa- ja selkäkipuja, ja ajoittain pahoinvointia. Jäi oviksesta siis ”päälle” nämä oireet. Saa nähdä? :)
 
Mä aloitin oviksen testailun keskiviikkona. Piti tehdä aamusta, mutta unohdin, joten on tehty myöhemmin. Hailakka viiva. Eilen tein aamulla uuden mikä oli jo vahvistunut mutta haalea. Tänään tein taas aamulla testin ja heti pärähti vahva viiva, täähän on jo kunnon plussa. Oletin ettei vielä olis kuitenkaan tullut ihan plussaa. (Edit. tosin nyt kun katsoin kalenteria niin ovisplussasta ovisplussaan on yleensä mennyt 25 päivää, eli sen mukaan tänään pitikin tulla). Pohdin että voiko siemennesteet mitenkään vaikuttaa näihin testeihin? Viime yönä nimittäin oli seksiä. Pari kertaa olin jo käynyt pissalla ennen tätä aamun pissaa, ja pidätystä oli joku reilu 3h.

IMG_20240628_080652.jpg


Ja sitten toinen kysymys. Tai lähinnä mielipiteitänne kysyisin, että miten itse tekisitte tässä tilanteessa jos nyt on ovisplussa. Eilen yöllä tosiaan oli jo seksiä, niin peuhaisitteko mieluummin vielä tänään vai vasta huomenna? Kolmea peräkkäistä päivää ei pysty. 🙈
 
Osaako joku sanoa että milloin testiviiva olisi tummempi ku kontrolli? 🤔 tänään dpo19 eikä vielä kyllä sitä ilmiötä tapahtunut. Viime keskenmenosta viivat vahvistui juurikin näin mutta digi näytti sen 2-3 ja testiviiva ei ollu koskaan kontrollia vahvempi. Keskenmeno tapahtui siinä 5+5 ja hcg oli korkeimmillaan 970. 🙄
 

Liitteet

  • IMG_1211.jpeg
    IMG_1211.jpeg
    1 MB · Katsottu: 43
Osaako joku sanoa että milloin testiviiva olisi tummempi ku kontrolli? 🤔 tänään dpo19 eikä vielä kyllä sitä ilmiötä tapahtunut. Viime keskenmenosta viivat vahvistui juurikin näin mutta digi näytti sen 2-3 ja testiviiva ei ollu koskaan kontrollia vahvempi. Keskenmeno tapahtui siinä 5+5 ja hcg oli korkeimmillaan 970. 🙄
Mulla ei oo kokemusta siitä, että milloin testiviiva muuttuisi kontrollia vahvemmaksi. Esikoisen raskaudessa ja sitä edeltävissä testailin paljon, mutta en niin systemaattisesti, kuin nyt itekin täällä testailee. Mutta katsoin, että 5+5 esikoisesta mulla on tullu vikan testin kaapista tehdessä tasavahvat viivat pc testiin. Et en tiiä milloin ois sit testiviiva muuttunu vahvemmaks 🤔

Täällä kans viivojen vertailu taas menossa. Vahvistuvat, mutta vahvistuvatko tarpeeksi 🙈
 

Liitteet

  • 20240628_085423.png
    20240628_085423.png
    715.3 KB · Katsottu: 38
  • 20240628_085024_0000.png
    20240628_085024_0000.png
    1,006.6 KB · Katsottu: 38
Rimpukka, siis kiva että noinkin hienosti voi vahvistua ja silti voi mennä kesken 😳 Mä oon ollut siinä ymmärryksessä, että kaikki eivät saa edes vahvempaa viivaa kuin kontrolli. Mäkään en ole aiemmissa raskauksissa edes testannut niin pitkään. Tosi paljon toivon että saatte nyt vauvan syliin 💗💗💗

Minnnis, näyttää tosi lupaavalta 😍 Pidän peukkuja 💗💗💗

Mä täällä itkeskellyt tän aamun kun ei nää viivat vahvistu 😕 Ylin tän aamun ja alempi eilisillan, rfsu. Jännä olen useamman kerran saanut illalla n.3t pissasta vähän vahvemman kuin aamuvirtsasta. Nyt mulla on myös alamahassa ihan semmoista kipua kuin kuukautiset olis alkamassa 😕 Kiva kesälomafiilis ja mun mies on vielä kotimaassaan reilun viikon eli en pääse syliin potemaan tätä oloa 😕😕😕
 

Liitteet

  • IMG-20240628-WA0000.jpeg
    IMG-20240628-WA0000.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 89
Mä aloitin oviksen testailun keskiviikkona. Piti tehdä aamusta, mutta unohdin, joten on tehty myöhemmin. Hailakka viiva. Eilen tein aamulla uuden mikä oli jo vahvistunut mutta haalea. Tänään tein taas aamulla testin ja heti pärähti vahva viiva, täähän on jo kunnon plussa. Oletin ettei vielä olis kuitenkaan tullut ihan plussaa. (Edit. tosin nyt kun katsoin kalenteria niin ovisplussasta ovisplussaan on yleensä mennyt 25 päivää, eli sen mukaan tänään pitikin tulla). Pohdin että voiko siemennesteet mitenkään vaikuttaa näihin testeihin? Viime yönä nimittäin oli seksiä. Pari kertaa olin jo käynyt pissalla ennen tätä aamun pissaa, ja pidätystä oli joku reilu 3h.

View attachment 134768

Ja sitten toinen kysymys. Tai lähinnä mielipiteitänne kysyisin, että miten itse tekisitte tässä tilanteessa jos nyt on ovisplussa. Eilen yöllä tosiaan oli jo seksiä, niin peuhaisitteko mieluummin vielä tänään vai vasta huomenna? Kolmea peräkkäistä päivää ei pysty. 🙈

Siemenneste varmastikaan ei vaikuta testeihin. Joskus se plussa vaan ilmestyy nopeasti, näin itsellänikin. Vaikka edellisenä päivänä olisi ollut haalea niin seuraavana voi jo tulla kontrollia vahvempi. Siksi lienee tärkeää testata aina päivittäin ja samaan aikaan päivästä. Jotkuthan testaa aamuin illoin.

Joka toinen päivähän suositellaan yhdyntöjä ja koska alla on jo yhdyntä juuri ennen plussaa niin ihan hyvin vois vasta huomenna hommailla ehkä. Mut menisin ihan omien fiilisten ja jaksamisen mukaan 😊
 
Täällä pp9 inssin jälkeen ja lähinnä kovat pms oireet taas päällä.. 🙄 Ehkä vois huomenna jo tehdä herkän testin. Vuoto kun tuppaa yleensä alkamaan tiputtelulla jo dpo10 niin haluisin nähdä testin ennen kuin vuoto alkaa niin voi vähän jo asennoitua pettymykseen..
 
Täällä pp9 inssin jälkeen ja lähinnä kovat pms oireet taas päällä.. 🙄 Ehkä vois huomenna jo tehdä herkän testin. Vuoto kun tuppaa yleensä alkamaan tiputtelulla jo dpo10 niin haluisin nähdä testin ennen kuin vuoto alkaa niin voi vähän jo asennoitua pettymykseen..
Minkä merkin testejä oot tehny?
 
Osaako joku sanoa että milloin testiviiva olisi tummempi ku kontrolli? 🤔 tänään dpo19 eikä vielä kyllä sitä ilmiötä tapahtunut. Viime keskenmenosta viivat vahvistui juurikin näin mutta digi näytti sen 2-3 ja testiviiva ei ollu koskaan kontrollia vahvempi. Keskenmeno tapahtui siinä 5+5 ja hcg oli korkeimmillaan 970. 🙄
Mulla dpo 22 oli vasta vahvempi ku kontrolliviiva.
 

Liitteet

  • IMG_20240103_181444_edit_141014362316712.jpg
    IMG_20240103_181444_edit_141014362316712.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 24
Takaisin
Top