Raskaaksi 2024

Mä aloitin oviksen testailun keskiviikkona. Piti tehdä aamusta, mutta unohdin, joten on tehty myöhemmin. Hailakka viiva. Eilen tein aamulla uuden mikä oli jo vahvistunut mutta haalea. Tänään tein taas aamulla testin ja heti pärähti vahva viiva, täähän on jo kunnon plussa. Oletin ettei vielä olis kuitenkaan tullut ihan plussaa. (Edit. tosin nyt kun katsoin kalenteria niin ovisplussasta ovisplussaan on yleensä mennyt 25 päivää, eli sen mukaan tänään pitikin tulla). Pohdin että voiko siemennesteet mitenkään vaikuttaa näihin testeihin? Viime yönä nimittäin oli seksiä. Pari kertaa olin jo käynyt pissalla ennen tätä aamun pissaa, ja pidätystä oli joku reilu 3h.

View attachment 134768

Ja sitten toinen kysymys. Tai lähinnä mielipiteitänne kysyisin, että miten itse tekisitte tässä tilanteessa jos nyt on ovisplussa. Eilen yöllä tosiaan oli jo seksiä, niin peuhaisitteko mieluummin vielä tänään vai vasta huomenna? Kolmea peräkkäistä päivää ei pysty. 🙈
Teidän ajoitus on kyllä osunut jo nyt niin nappiin, että se, onko jatkoa luvassa tänään vai huomenna ei varmaan ole kovin kriittistä. 😁 Komppaan Bettaa, että oman fiiliksen mukaan!

Ja hienoa @Nanesa , että sulla onnistui kierukan poisto ongelmitta. Jospa ensi viikolla mullakin. 😍 Ajattelitko alkaa metsästää ovista jotenkin vai ajattelitteko aloittaa rennommin?
 
Teidän ajoitus on kyllä osunut jo nyt niin nappiin, että se, onko jatkoa luvassa tänään vai huomenna ei varmaan ole kovin kriittistä. 😁 Komppaan Bettaa, että oman fiiliksen mukaan!

Ja hienoa @Nanesa , että sulla onnistui kierukan poisto ongelmitta. Jospa ensi viikolla mullakin. 😍 Ajattelitko alkaa metsästää ovista jotenkin vai ajattelitteko aloittaa rennommin?
Joo kyllä vähän jännitti, että miten se kierukka siellä on, kun kumminkin sama kierukka ollu nyt 7 vuotta, mutta hyvin oli paikallaan ja langat näky hyvin 😊 Toivotaan, että sullakin lähtee ens viikolla helposti ❤️

En vielä ajatellu alkaa metsästämään ovista, tarkoitus ois aloittaa vähän rennommin, mutta katotaan kauan se kestää 😅
Mulla toi kierto vähän vaihtelee ja mies tekee nyt paljon reissuhommia ja on vaan pääsääntöisesti viikonloppuisin kotona, joten se tekee tätä yritystä vaikeammaksi, mutta katotaan miten tää lähtee etenemään 😬 Varmaan pakko ruveta jossain vaiheessa tikuttamaan sitä ovista niin tietää sitten tarkemmin millon se on. Mies nauroikin, jos ovis sattuu keskelle viikkoa niin hänen on varmaan sitten aina sillon tultava pyörähtämään kotona 😅 Nyt on menossa kp4 ja flo näyttäs ennustavan ovista maanantaille 8.7.
 
@Nanesa sehän jos ovis on maanantaina, niin saattaa sunnuntain läksijäiset jo riittää, 😉🙈 raskautumisia on tullut jopa 5 päivää ennen ovista olleesta yhdynnästä... Joo ei mun tuurilla... Mutta siittiöthän voivat elää naisen elimistössä jopa 5vrk... Varmemmin sen 2vrk, joten siksikin suositukset on että yhdyntä joka toinen päivä riittää.. 😉
 
@Nanesa sehän jos ovis on maanantaina, niin saattaa sunnuntain läksijäiset jo riittää, 😉🙈 raskautumisia on tullut jopa 5 päivää ennen ovista olleesta yhdynnästä... Joo ei mun tuurilla... Mutta siittiöthän voivat elää naisen elimistössä jopa 5vrk... Varmemmin sen 2vrk, joten siksikin suositukset on että yhdyntä joka toinen päivä riittää.. 😉
Niin se kyllä hyvällä tuurilla saattas riittää, jos se ovis oikeesti nyt sattus maanantaille, mutta täytys kyllä oikeesti käydä todella hyvä tuuri 🙈😅 Mutta ainahan sitä voi toivoa 😊
 
Onnea plussanneille! 😊😍

Täällä on taas sairasteltu koko perheen voimin ja ei olla jaksettu yhtään talletella, olotkaan ei viittaa ovulaation.. En ole viitsinyt testejäkään ostaa, pitäisi varmaan ovulaatiotestit hakea. Toisaalta ehkä otamme rennommin, ollaan oltu aika kireitä ja väsyneitä. Varasin kuitenkin gynen ensi kuulle, koska haluan tietää missä mennään ja epäilen itselläni pcos-mahdollisuutta. Monet oireet ainakin täsmää.

Myönnetään, että masennuin hirveästi viime kierrosta, tallettelut onnistuivat niin hyvin. Mutta silti pettymys. Mutta sellaista elämä on. Oikeasti oon myös hukuttanut töihin omaa surua, välillä kun pysähdyn vapaalla miettimään, niin ikävä on kova. Jotain meni rikki jo ekan kohdalla, mutta tän toisen kohdalla sisimmässä on vaan tyhjää mustaa, en tiedä, jotain mikä ei korjaannu ikinä. Ei ole sanoja, tyhjää pimeää. Ja häpeää, ettei keho pystynyt tälläkään kertaa. Siksi olen kirjoittanut runoja, ja kirjoitan edelleen, joskus ehkä kirjaksi asti. Kaikki se kipeä paska, samoihin kansiin. Ehkä pystyisin sitä kautta joskus vapautumaan tästä.

Ja kyllä vain, täälläkin olen useinkin miettinyt, ettei ehkä haluta tätä lasta tai halutaanko oikeasti. Se liittyy varmasti pitkään yritysaikaan, keskenmenoihin ja taustoihimme tän lapsiasian kanssa. On se vaan psyykkisesti ihan äärimmäisen kuormittavaa toivoa, luopua ja sinnitellä parhaimmillaan vuosia, samalla kun muut plussailee ympärillä. Minusta tosi luonnollista, että ajatus kääntyy noin, jotta ihminen pystyy elämään niiden asioiden kanssa ja pääsemään eteenpäin.

Voimia jokaiselle näiden asioiden kanssa painiville 💜

Jatkan nyt ferritiinin nostamista (tällä hetkellä 25) kontrollit kohta, hb 150 eli tosi hyvä, mutta jos kuitenkin toi matalahko ferritiini vaikuttaa jotenkin..
Katsotaan onko tämä kierto taukoa vai yritetäänkö, riippuu nyt varmaan myös siitä ovuloinko..
 
Ylin tämän aamun testi on selkeästi haalistunut verrattuna 3-4 päivän takaisiin 😕💔 Mulla oli vahva tunne illalla, että näin käy ja se on aamulla haaleampi. Siksi en enää illalla testannut, että saisin nukuttua. Mulla alkoi illalla niin kova alaselkä ja -mahakipu, että otin panadolia. Ja viimeksi se keskenmenon kipu tuntui eniten mulla just alaselässä 😕 nytkin tuntuu vatsalla ihan kuin menkat olis alkamassa. Ei vuoda mitään vielä.
 

Liitteet

  • IMG20240629084328.jpg
    IMG20240629084328.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 114
  • IMG20240629084249.jpg
    IMG20240629084249.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 113
Mulla dpo 22 oli vasta vahvempi ku kontrolliviiv

Ylin tämän aamun testi on selkeästi haalistunut verrattuna 3-4 päivän takaisiin 😕💔 Mulla oli vahva tunne illalla, että näin käy ja se on aamulla haaleampi. Siksi en enää illalla testannut, että saisin nukuttua. Mulla alkoi illalla niin kova alaselkä ja -mahakipu, että otin panadolia. Ja viimeksi se keskenmenon kipu tuntui eniten mulla just alaselässä 😕 nytkin tuntuu vatsalla ihan kuin menkat olis alkamassa. Ei vuoda mitään vielä.
Voi ei 😭😭 halauksia ja tsemppiä ❤️
 
Moikka pitkästä aikaa! Mulla on menossa kp 29/26-28 ja menkkoja ei kuulu, testit negatiivisia.. Heitänkö jo kirveen kaivoon? Ovis tikutettu tasan kaksi viikkoa sitten..

Suoraan sanottuna olisin toivonut, että menkat tulisivat edes ajallaan. Ensi viikolla häämatka ja terolutit tekivät olosta tukalan.:Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Ja tänään sit se vuoto alkoi..
Sitä kerkesi jo miettimään että josko sittenkin.. pitää varma vielä kumminkin huomenna tehdä testi ihan vaan varmuuden vuoksi vaikka tiedän jo että on negatiivinen.

Sit klinikalla onkin kesätauko nii itsellekin tulee pakollinen tauko 😣
 
Plussattiin eilen pregcheckillä ja onestepillä, tänään vahvistuu. Nyt KP 40 ja mulla yleensä pitkät kierrot muutenkin.
Tätä tämä kutkutteleva kierto selvästi lupailikin, jotenkin sitä kehonsa tuntee tai mies ainakin tuntee minut. Meillä kävi nimittäin niin, että tein testejä jo viikko sitten, jotka tietenkin negoja, MUTTA kehon kuumottelua, pientä nippailua sekä ajoittaista pahoinvointia oli. Minä odotin jo kuukautisia, vaan mies jaksoi sanoa että raskaana ollaan. Suutuin jo sille sitten tietenkin turhasta toivon ylläpitämisestä kun eilen pregcheck näytti aluksi negaa (aamu ja silmät ristissä), kunnes sitten kuitenkin haalea viiva ilmestyi näkyviin. Ei muuta kun soitto miehelle töihin ja kerroin että oikeassa olitkin. :loudlycrying:

Kuvan onestep testi tehty juuri!
 

Liitteet

  • IMG_20240629_184757_edit_788773469536657.jpg
    IMG_20240629_184757_edit_788773469536657.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 65
Plussattiin eilen pregcheckillä ja onestepillä, tänään vahvistuu. Nyt KP 40 ja mulla yleensä pitkät kierrot muutenkin.
Tätä tämä kutkutteleva kierto selvästi lupailikin, jotenkin sitä kehonsa tuntee tai mies ainakin tuntee minut. Meillä kävi nimittäin niin, että tein testejä jo viikko sitten, jotka tietenkin negoja, MUTTA kehon kuumottelua, pientä nippailua sekä ajoittaista pahoinvointia oli. Minä odotin jo kuukautisia, vaan mies jaksoi sanoa että raskaana ollaan. Suutuin jo sille sitten tietenkin turhasta toivon ylläpitämisestä kun eilen pregcheck näytti aluksi negaa (aamu ja silmät ristissä), kunnes sitten kuitenkin haalea viiva ilmestyi näkyviin. Ei muuta kun soitto miehelle töihin ja kerroin että oikeassa olitkin. :loudlycrying:

Kuvan onestep testi tehty juuri!
Vähänkö siistiä! Onnea teille. 🤩

Täällä on vieläki rinnat kipeet ja tänään meinas lounaan jälkeen eväät nousta takas ylös. Tänään on dpo6 ja mulla ei oo ikinä ollu näin suurta toivoa onnistumiseen
 
Hohhoijjaa, keskiviikosta alkaen ovistestit näyttäneet tältä ja Clearblue vilkuttanut hymynaamaa🙄 Alavatsa ollut epämääräisen kipeä koko viikon ja eilen alkanut kova alaselkäsärky loppui tänään kuin seinään. En usko ovulaation jo tapahtuneen, koska aiemmin ovulaation yhteydessä ollut selkeä toispuoleinen särky ja tosi kipeät rinnat. Alkaa jo kunto loppua tallettelujen suhteen, ei olla totuttu tällaiseen tahtiin😂 Ärsyttävää jatkuvasti odotella kun on jo menossa kp22…
 

Liitteet

  • IMG_6289.jpeg
    IMG_6289.jpeg
    194.7 KB · Katsottu: 33
Oletan että ovis meni, ei ollut ihmeempiä tuntemuksia, mutta kun ultrassa oli tiistaina jo 16mm folli niin luulisi sen jo irronneen. Oltiin festareilla niin eipä pystynyt testailemaan, mutta yksi tallettelu onnistui, joten on saatu pidettyä väh. joka toinen pv rytmiä. Usko tähän ekaan km jälkeiseen ”kiertoon” on lähes 0% mutta kyllähän se aina piinaavalta tuntuu tämä luteaalivaihe. 😮‍💨 Kesällä nyt on onneksi muutakin tekemistä kuin vahtia kroppaa, mutta kyllä tämä taas aika paljon ajatuskapasiteettia tuntuu vievän.
 
Takaisin
Top