Kuuttituutti
Päivystävä dosentti
Toiset saa päivällä lyhyemmällä pidätyksellä parempia viivoja kuin aamulla, ehkä siis kuulut heihin ja sulle parempi testaushetki onkin päivälläToka alin tän aamun ja ylin uusin 2t virtsasta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toiset saa päivällä lyhyemmällä pidätyksellä parempia viivoja kuin aamulla, ehkä siis kuulut heihin ja sulle parempi testaushetki onkin päivälläToka alin tän aamun ja ylin uusin 2t virtsasta
Toivottavasti siellä kaikki menee tällä kertaa hyvin ja saatte maaliskuussa pienen syliin!!Kiitos ihanatei olla turhaan vuotta tahkottu
jos siis toivottavasti kaikki menee hyvin. Mä olin jo toivosta luopunut. Että nautitaan vaan kesästä ja syksyllä tutkimuksiin.
Minnnis, jee ihan selkeä haamunäen väriä. Mä sain ihan ekaks rfsu earlylla semmoisen haamun joka katosikin hetken päästä.. ja eka pc haamu oli niin haalea ettei se näkynyt kameran kuvaan, vaikka silmälle koko ajan näin. Tiedätkö sun dpo? Vahvistumisia
![]()
TarrasukkiaTämän aamuinen viiva selkeästi vahvistunuteilinen alempana. Apua.. kyllä pelottaa että jää kemialliseksi tai olisi taas varhainen km..en pysty iloita tai nauttia ennen kuin näen vahvan viivan.
KiitosMinnnis, jee onneamullakin on koko ajan nälkä! Eilisestä listasta unohdin, että päänsärkyä myös ollut ja sitä oli myös aiemmissa raskauksissa.. toivotaan parasta
mulla mennyt ihan yöunet tässä jännittäessä.. eilen sain unta klo 3 jälkeen
joo aion testata taas illalla kun eilen näytti illallakin niin hyvin.
Joo pcos löytyi täältäkin, molemmat munasarjat täynnä rakkuloita@Burkei toivottavasti siellä selviää helposti hoidettava syy pitkille kierroillemulla epäsäännölliset kiertojen taustalta löytyi pcos. Tälle vuodelle toka ovulaatio oli nyt tässä kierrossa ja saatiin letroilla aikaiseksi. Eli yks luomu ovis vaan ollut tänä vuonna ja noissa luomu oviksissa varmaan jotain hormonihäikkää kans, kun on tiputteluita.
Kohtu oli normaali, ja oli itseasiassa valmiina ovulaatioon, harmi vaan että munasarjat eivät olleet. 
Paljon onnea ja tarrasukkia!
KiitosJoo pcos löytyi täältäkin, molemmat munasarjat täynnä rakkuloitaKohtu oli normaali, ja oli itseasiassa valmiina ovulaatioon, harmi vaan että munasarjat eivät olleet.
Letrot ja terolutit sain ja terolutit pitäisi tässä muutaman päivän päästä aloittaa että menkat alkaisi "ajallaan" eikä kierto venyisi. Seuraavasta kierrosta sitten letrot tukemaan munasolun kyspymistä. Toivottavasti ei nyt mennyt nuo lääkkeet keskenään sekaisin
Mutta hienoa kuulla heti ensimmäinen positiivinen kokemus letroista kun sait plussan!!Paljon onnea ja tarrasukkia!
Onko täällä muilla kokemusta pcos + letrot + terolut? Kauanko meni että saitte plussan?
Pitää alkaa kunnolla nyt selaamaan näitä keskusteluita kun luulisi löytyvän paljon kokemuksia näistä.