Raskaaksi 2024

Kiitos ihanat 💗💗💗 ei olla turhaan vuotta tahkottu 😘 jos siis toivottavasti kaikki menee hyvin. Mä olin jo toivosta luopunut. Että nautitaan vaan kesästä ja syksyllä tutkimuksiin.

Minnnis, jee ihan selkeä haamu 🥰 näen väriä. Mä sain ihan ekaks rfsu earlylla semmoisen haamun joka katosikin hetken päästä.. ja eka pc haamu oli niin haalea ettei se näkynyt kameran kuvaan, vaikka silmälle koko ajan näin. Tiedätkö sun dpo? Vahvistumisia 💗💗💗
 
Kiitos ihanat 💗💗💗 ei olla turhaan vuotta tahkottu 😘 jos siis toivottavasti kaikki menee hyvin. Mä olin jo toivosta luopunut. Että nautitaan vaan kesästä ja syksyllä tutkimuksiin.

Minnnis, jee ihan selkeä haamu 🥰 näen väriä. Mä sain ihan ekaks rfsu earlylla semmoisen haamun joka katosikin hetken päästä.. ja eka pc haamu oli niin haalea ettei se näkynyt kameran kuvaan, vaikka silmälle koko ajan näin. Tiedätkö sun dpo? Vahvistumisia 💗💗💗
Toivottavasti siellä kaikki menee tällä kertaa hyvin ja saatte maaliskuussa pienen syliin!! 😍 meillä kans tässä pikkuhiljaa alko vuosi lähenee, viime elokuussa aloitettiin tää projekti ja mun kiertohäiriöiden vuoksi sit hakeuduin lapsettomuus gynelle. Ja thank god menin, jos ne nyt jo on toivottavasti auttanut tähän mun tilanteeseen 🙏
Mulla on 9dpo tänään! Aamusta tuli tosi hailuraa viivaa mitä oli vaikea saada kameralle mut nyt illasta sit näky jo vähän selkeemmin.
Toivottavasti huomenna näkyy vahvistumista ja se cb digi antaisi raskaana tuloksen 🥺 ja toivottavasti siellä kans nyt vahvistuu koko ajan testit!
Voi kun ois jo aamu🤣
 
Hei! Täälläkin uutta jännitetään! Mulla on takana keskenmeno rv 14+7 5.9.2021 edellisen miehen kanssa.

Ollaan nykyisen miehen kanssa yritetty jo muutama kuukausi saada natsaamaan ovulaatioiden kanssa, mutta mennyt vielä aina tähän asti kesken.

Mulla on ollut kristillinen 26 päivän kierto vuoden päivät. Nyt ensimmäinen yritys ovutikkujen avulla nappasi, mutta ei pysynyt, ja kuukautiskierto siirtyi kestämään 27 päivää. Huomasin sen ovulaation siirtymisestä myöhemmälle kalenterissa kuin yleensä 🌝

Seuraavakin tarttui, muttei hänkään vielä jäänyt, ja kierto siirtyi jälleen eteenpäin 28 päivään.

Nyt onkin sitten jännää, ovulaatio oli 13.6. (jonka mukaan olisi vasta rv 3+4) mutta edellisistä kuukautisista olis kuitenkin jo neljä viikkoa tänään... Eli sen mukaan vois olla jo rv 4+0. Tänään testi näytti vielä ikävästi yhtä viivaa, mutta kuukautiset siis vanhan kierron mukaan jo 3 päivää myöhässä ja joka tapauksessa olisi pitänyt viimeistään tänään alkaa jos ovat alkaakseen.

Miksi musta tuntuu että kierto on nyt sitten 30/31 päivää ja joudun odottamaan vielä 2-3 päivää että plussaan 😭 Oispa huomenna aamulla jo se plussa tikussa, tissit on vaan kasvanut ja hiki alkanut haista, ei oo yhtään kuukautis tuntemuksia. Missä olet plussani?
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on oireina rintojen turvotus ja arkuus, niin että hyppiessä huomasin tänään miten painavat ja sattui, en oikein pystynyt hyppiä. Alavatsalla on paineen tunne ja vähän semmoista kuumottavaa tunnetta limakalvoilla, kuin olis tulossa hiivatulehdus.. toivottavasti ei tule..ja usein käytävä pissalla. Kaikki makea maistuu ällömakealta ja suolaista tekee mieli. Tää oli myös viime raskaudessa, että suklaa esim ihan ällöä ja yleensä mulle just makea maistuu. Kaikkea tosi suolaista esim fetaa tekee mieli. Ja raikkaita hedelmiä ja marjoja. Salmiakkia tekis mieli! Mutta se oliskin nyt sit kiellettyä. Hajuille myös huomaan pientä herkistymistä. Että roskikset ja auton pakokaasu esim haisi niin kamalalle tänään. Ai niin ja hississä jonkun parfyymi, hyi olkoon 😅
 
Tämä aamu ❤️❤️❤️ Kp 32. Ja verrattuna 2vrk takaiseen. Ei nyt ihan kauheesti ole vahvistunut, mutta kuitenkin vähän. Oh toivoisin niin jo vahvempaa. Tämä alku on kamala km taustalla.
 

Liitteet

  • IMG20240625080100.jpg
    IMG20240625080100.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 72
  • IMG20240625080631.jpg
    IMG20240625080631.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 70
@Valora oliko niin, että tarkka ovis ajankohta ei ollut tiedossa? On tuo vähän vahvistunut ja toivottavasti taas päivä/ilta pissasta vahvistunut, jos meinaat testailla!

Täällä dpo10 ja digi sanoi raskaana 😭❤️ en voi käsittää tätä, niin epäuskoinen olo. Menee hetki sisäistäessä. Ja toivottavasti kaikki menisi hyvin 🥺❤️ mulla on km taustaa kans nii varmasti pelot taas nousee pintaan.
Oireena on ollut eilisestä nännikipu, tulee nopeammin nälkä, selkeesti hajuaisti herkistynyt ja sit sellasta lievää menkkajomottelua.
Rfsu viiva oli vahvistunut entisestään, pc:ssä näkyi niin hailuraa, että ei saanut kameraan. Täytyy lähtee testi shoppailee tänää😅
 

Liitteet

  • 20240625_082940.jpg
    20240625_082940.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 57
Minnnis, jee onnea 🥰❤️❤️❤️ mullakin on koko ajan nälkä! Eilisestä listasta unohdin, että päänsärkyä myös ollut ja sitä oli myös aiemmissa raskauksissa.. toivotaan parasta 🥰 mulla mennyt ihan yöunet tässä jännittäessä.. eilen sain unta klo 3 jälkeen 🫣 joo aion testata taas illalla kun eilen näytti illallakin niin hyvin.
 
Minnnis, jee onnea 🥰❤️❤️❤️ mullakin on koko ajan nälkä! Eilisestä listasta unohdin, että päänsärkyä myös ollut ja sitä oli myös aiemmissa raskauksissa.. toivotaan parasta 🥰 mulla mennyt ihan yöunet tässä jännittäessä.. eilen sain unta klo 3 jälkeen 🫣 joo aion testata taas illalla kun eilen näytti illallakin niin hyvin.
Kiitos 😍❤️
Mulla kans nyt meinaa vähän päätä särkeä. Ja aamukahvi ei maistunut loppuun asti, mikä ei ole mulle normaalia 😅 oli pakko kaataa loppu viemäriin. Voi kun sulla mennyt myöhälle nukahtaminen! Mulla kans meinannu yöunet mennä tässä jännityksessä! 🙈 Mä heräsin joskus kolmelta viime yönä ja muistin, että ainiin saatan olla raskaana ja sit en enää oikein saanutkaan unta ku ajatuksia vaan pyöri päässä.
Päivitä sit mitä illan testi näyttää! Katotaan sorrunko iteki jo illalla seuraavan testin tekemään 😁
 
Moikka! Mä voisin myös liittyä tänne keskusteluun, kun ensimmäinen raskaus olisi nyt kovasti toiveissa.

Ollaan pitkään yhdessä ollut, vajaa kolmekymppinen pariskunta. Hormonaalinen ehkäisy on jätetty noin vuosi sitten pois, mutta tällä hetkellä menossa vasta yk2. Pitkiä kiertoja on ollut muutama nyt keväällä (+40 päivää), mutta eilen sain ovistestiin plussan kp14. Ollaan päästy loman ansiosta hyvin hommiin kp10, kp11, kp13, kp14 ja tänään illalla vielä kp15. Edellisessä yrityskierrossa ei niin tarkkaan ovulaation ajankohtaa mietitty, joten uutta kutkuttavaa jännitystä on ilmassa!

Onnea kaikille plussanneille, toivotaan, että myös me saataisiin pian kokea tuo tunne! 😍
 
Onnea plussanneille 🩷 ihanan paljon nyt tullut positiivisia kesäuutisia☀️ nyt vaan kun jatkuisi nämä hyvät tuulet meille kaikille muillekin🙏

Omaa napaa.. täällä kp 13 ja 10 pv päähän ennustee ovista. Hiljaista siis vielä. Varmaan la/su aloitan testailua. On ollut nyt niin paljon heittoa kierrossa, välillä 31pv ja välillä 39, että ei voi oikeen tietää mihin se ovia sit taas osuu 😀
 
@Burkei toivottavasti siellä selviää helposti hoidettava syy pitkille kierroille ❤️ mulla epäsäännölliset kiertojen taustalta löytyi pcos. Tälle vuodelle toka ovulaatio oli nyt tässä kierrossa ja saatiin letroilla aikaiseksi. Eli yks luomu ovis vaan ollut tänä vuonna ja noissa luomu oviksissa varmaan jotain hormonihäikkää kans, kun on tiputteluita.
Joo pcos löytyi täältäkin, molemmat munasarjat täynnä rakkuloita:side_tear: Kohtu oli normaali, ja oli itseasiassa valmiina ovulaatioon, harmi vaan että munasarjat eivät olleet.
Letrot ja terolutit sain ja terolutit pitäisi tässä muutaman päivän päästä aloittaa että menkat alkaisi "ajallaan" eikä kierto venyisi. Seuraavasta kierrosta sitten letrot tukemaan munasolun kyspymistä. Toivottavasti ei nyt mennyt nuo lääkkeet keskenään sekaisin:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mutta hienoa kuulla heti ensimmäinen positiivinen kokemus letroista kun sait plussan!!:Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Paljon onnea ja tarrasukkia!:red-heart:

Onko täällä muilla kokemusta pcos + letrot + terolut? Kauanko meni että saitte plussan?
Pitää alkaa kunnolla nyt selaamaan näitä keskusteluita kun luulisi löytyvän paljon kokemuksia näistä.
 
@Burkei meitä on täällä monia PCOS kanssa kamppailevia ja letrozoleja käyttäviä sekä käyttäneitä.. lapsettomuus osiosta löytyy oma ketjukin, jos haluat käydä lukemassa.
Tsemppiä! Nyt on helpompi tehdä asialle jotain, kun tietää paremmin mikä vaikeuttaa hommaa!
 
Joo pcos löytyi täältäkin, molemmat munasarjat täynnä rakkuloita:side_tear: Kohtu oli normaali, ja oli itseasiassa valmiina ovulaatioon, harmi vaan että munasarjat eivät olleet.
Letrot ja terolutit sain ja terolutit pitäisi tässä muutaman päivän päästä aloittaa että menkat alkaisi "ajallaan" eikä kierto venyisi. Seuraavasta kierrosta sitten letrot tukemaan munasolun kyspymistä. Toivottavasti ei nyt mennyt nuo lääkkeet keskenään sekaisin:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mutta hienoa kuulla heti ensimmäinen positiivinen kokemus letroista kun sait plussan!!:Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Paljon onnea ja tarrasukkia!:red-heart:

Onko täällä muilla kokemusta pcos + letrot + terolut? Kauanko meni että saitte plussan?
Pitää alkaa kunnolla nyt selaamaan näitä keskusteluita kun luulisi löytyvän paljon kokemuksia näistä.
Kiitos 😍 ja hyvä, että sielläkin syy löytyi pitkille kierroille ❤️ ja on vielä sellainen syy, että lääkehoitoja löytyy avittamaan ovulaatiota!
Mulla oli kans terolutit käytössä aina uuden kierron käynnistämiseen. Letroilla mentiin eka 1tbl/vrk annoksella - > ei toivottua vastetta ja uusi kierto käynnistettiin teroilla. Sitten nostettiin Letrot 2tbl/vrk ja sillä tuli toivottu vaste, yksi johtofolli lähti kasvamaan ja ovulaatio tapahtui.
Ja tuo kesäheinä85 mainitsema lapsettomuus osion letrozol ketju on hyvä, paljon kokemuksia löytyy sieltä! Tsemppiä sinne Letro hoitoihin, toivottavasti pian teilläkin tärppää 😍
 
Onnea @Minnnis ja @Valora ! Nyt oikein supertahmaiset liimasukat sinne molemmille ja toivotaan, että pikkuiset pysyy matkassa. ❤️ Olisiko teille nyt sitten maaliskuiset tulossa?

Tervetuloa @Auringonkukkanen! Kiva saada uusia tänne, kun niin tehokkaasti on porukkaa poistunut ainakin tässä minun palstalla aktivoitumiseni jälkeen. Tokikin kaikki meistä varmaan haluaisikin poistua tästä ketjusta mahdollisimman pian tuonne odottavien puolelle. 😆
 
Tein äsken 4 tunnin pidätyksellä. Ei näytä vahvistuvan 😕 josko huomenna aamulla.. hitaasti vahvistuu.. niin tuskastuttavaa. Testit tehty alhaalta ylös pe aamu, la aamu, su aamu, ma aamu ja ip, ti aamu ja ip.
 

Liitteet

  • IMG20240625181001.jpg
    IMG20240625181001.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 82
  • IMG20240625181533.jpg
    IMG20240625181533.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 82
Jäipä lyhyeksi kierto tällä kertaa, 25 päivää ja premom herjaa luteaalin lyhyyttä. Toivottavasti tällä kertaa ei tarvis saikkuilla kipujen takia.

Omat ajatukset edelleen sekasin, hirvee epävarmuus vaan et mitä jos musta ei oo siihen ja töissä tuntuu kaikki pistävän negatiivisesti silmään esim tänä aamuna yhen pienen omatoiminen puuron ja jogurtin syöminen niin, että sitä oli korvasta korvaan ja nenästä kaulaan asti. "Haluunko oikeesti tätä myös kotia 😵‍💫" Yhen kerran sain täs pienen positiivisen pilkahduksen pienen pienistä kätösistä, kun en pitkään aikaan ollut niin pieniä pessyt 🥹

Lisäksi miehen haluttomuus tainu pahentua liekkö lääkityksestä. Sitäkin pitäs tässä jotenki hoitaa, mutta keskustelu ei oikein lähe etenee, kun mies vaan pahottelee ja masistuu..
 
Takaisin
Top