Raskaaksi 2024

Mulla iski yhtäkkiä joku ahistus etten uskalla testata enää ku jos viivat ei olekaan vahvistunut tarpeeksi 😫 toisaalta tieto lisää tuskaa mutta ei se epätietoisuuskaan oikein rauhoita 🙄 no alla dpo12 ja yllä dpo14. ❤️ Tässä kohtaa siis voi huokaista; jatkostahan ei tiedä kukaan 🙏
 

Liitteet

  • IMG_1158.jpeg
    IMG_1158.jpeg
    382.2 KB · Katsottu: 83
  • IMG_1157.jpeg
    IMG_1157.jpeg
    325.3 KB · Katsottu: 84
Mulla iski yhtäkkiä joku ahistus etten uskalla testata enää ku jos viivat ei olekaan vahvistunut tarpeeksi 😫 toisaalta tieto lisää tuskaa mutta ei se epätietoisuuskaan oikein rauhoita 🙄 no alla dpo12 ja yllä dpo14. ❤️ Tässä kohtaa siis voi huokaista; jatkostahan ei tiedä kukaan 🙏
Tiedän, että turhaa sanoa, mutta älä huoli. Et voi välttää mahdollista keskenmenoa, mutta tällä hetkellä voit iloita raskaudestasi. 🤗
 
Onnea plussanneille 🩷

Itsellä kp1. Elokuuhun asti ainaki vielä kattellaan luomusti. Joskus vaan tulee se tunne et ei tästä tuu mitään ja et ei me koskaan saada lasta. Varmasti jotkut täällä tietää sen tunteen. Hohhoi 😔
On kyllä ihan tuttu tunne. 😞 Jotenkin tuntuu vaan niin epätodennäköiseltä että ikinä edes näkisi sitä positiivista raskaustestiä. 😮‍💨
 
Onnea @Rimpukka ja @Valora 😍

Täällä ilmeisesti dpo1. Sain perjantaina aamuna ovulaatiotestiin kaksi lähes yhtä vahvaa viivaa. Lähdettiin perjantaina yöksi mun vanhempien mökille, joten en ottanut sinne ovulaatiotestejä mukaan. Tänään testasin aamulla ja testiviiva oli toista vaaleampi eli ovulaatio oli ehkä lauantaina. Ollaan nyt suht säännöllisesti talleteltu tällä viikolla, joten saa nähdä miten tässä kierrossa käy.
 
Mulla iski yhtäkkiä joku ahistus etten uskalla testata enää ku jos viivat ei olekaan vahvistunut tarpeeksi 😫 toisaalta tieto lisää tuskaa mutta ei se epätietoisuuskaan oikein rauhoita 🙄 no alla dpo12 ja yllä dpo14. ❤️ Tässä kohtaa siis voi huokaista; jatkostahan ei tiedä kukaan 🙏
Ainakin nää viivat näyttää tosi hyviltä 🤩 kovasti tarrasukkia ja tsemppiä raastaviin alkupäiviin!
 
Veikkaan että moni tietää sen tunteen kun odottavan aika on pitkä!

Inssistä olisi se 9 pvä ja mietin että eikös voisi jo varovaisesti tehdä testiä.
Toisaalta pelottaa tehdä testi et jos ei olekkaan positiivinen et miten murtuu. Mut toisaalta olisi si se pettymys pois alta ja voisi odottaa että klinikka palaa kesälomalta..

Tai si jos se onkin positiivinen niin miten päin si osaa olla..

Kaikkee sitä näin yöllä ai miettiikin 😅
 
Haaleaa edelleen näyttää 🥺 Eikä taida olla vahvistunut.. Kp 31

Mulla on ollut päänsärkyä, jatkuva nälkä, rinnat on ehkä aavistuksen arat mutta ei muuta. Yleensä on melkeinpä turvonneemmat ja aremmat rinnat ennen menkkoja. Viime keskenmenossa oli super arat rinnat ja ne alkoi heti turvota paljon.. samanvahvuisilla viivoilla.. jännä miten eri tavalla keho voi käyttäytyä.. toivon niin että tämä oireettomuus olisi mulle hyvä merkki. Koska aiemmissa onnistuneissa raskauksissa mulla ei ollut paljoa oireita ennen rv 6. Pitää huomenna kokeilla jotain eri merkkistäkin testiä.
 

Liitteet

  • IMG20240624073340.jpg
    IMG20240624073340.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 99
  • IMG20240624073214.jpg
    IMG20240624073214.jpg
    2.8 MB · Katsottu: 99
Uskon ja ymmärrän harmistuksen. Toivotaan kuitenkin, että sieltä löytyisi apua yritykseen 🩷 ihana kuitenkin, että pääsitte kesästä huolimatta käynnille eikä esim lomien takia siirretty syksyyn.

Meillä olisi tuo sama edessä syyskuussa, kun vuosi pärähtää täyteen. Olitko jo ennen tuota vuoden täyttymistä yhteydessä, ja menit jonoon, vai voiko sinne soitella vastaa kun vuosi täynnä?
Soittelin ehkä kuukausi sitten eli vähän jo ennen kuin vuosi tuli täyteen.
Kyllä he ensin meinasivat että soitella vasta kun vuosi täynnä, mutta kun kerroin mun kiertojen pituuksia niin ottivatkin
jo tähän kesäkuun lopulle ensi käynnille. Mulla on menossa vasta neljännen kierron alku tälle vuotta, pisin oli sen 60pv eli eiköhän se vika minusta löydy miksei raskaaksi tulla:disappointed-face:
 
Enpä malttanut olla itseni kanssa ja tilasin ovistestejä raskauskeijulta. Toivottavasti posti tuo ne joutuin niin pääsee loppuviikosta jo tikuttamaan 😬 hassua, jännittää jotenkin kun en ole koskaan tikutellut mutta onhan se ihan hyväkin vähän tutkailla kropan toimintaa tätä kautta kun raskaus olisi kumminkin enemmän kuin toivottu. Toivottavasti nuo onestepin testit on hyviä!
 
@Rimpukka tosi hienosti viiva vahvistunut!! 😍 Toivottavasti jatkaa samaa rataa🤞

@Valora varovaiset onnittelut ja tarrasukkia ❤️ toivottavasti tämä nyt pysyisi matkassa! Vahvistumista noissa näkyy ja varmaan huomisen testi sit taas kertoo enemmän, että onko vahvistunut eiliseen verrattuna!

@Burkei toivottavasti siellä selviää helposti hoidettava syy pitkille kierroille ❤️ mulla epäsäännölliset kiertojen taustalta löytyi pcos. Tälle vuodelle toka ovulaatio oli nyt tässä kierrossa ja saatiin letroilla aikaiseksi. Eli yks luomu ovis vaan ollut tänä vuonna ja noissa luomu oviksissa varmaan jotain hormonihäikkää kans, kun on tiputteluita.

Täällä menossa dpo9, ihanan ja kamalan jännää ollut piinailla pitkästä aikaa😅 tänään sain rfsu herkkään jotain haalean hailuran vaaleanpunertavaa viivaa näkyviin, mutta en luota siihen testiin yhtään, kun näyttää niitä viivanpaikkojakin. Jännittää huomisaamun testaaminen, cb digi on odottamassa, tipun kovaa ja korkealta, jos/kun on nega 😭
 
Täällä alkaa taas oviksenmetsästyspäivät. 😎 Valmisteltu on siten, että postin tuomat testit on järjestelty vessan laatikkoon ja vessaroskis tyhjennetty tulevaa testausroskaa varten. Pissakipot ovat myös paikallaan, joten ei muuta kun testaamaan. Tänään alkaa myös kierron tallettelurypistys. Pitäkää peukkuja, että täältä ryitään maaliskuisiin. 🍀😁🤞💪🏻👍
 
Oi kun täällä on tapahtunut kaikenlaista. Todellakin sormet ristissä, että @Valora sun viiva alkaa vahvistumaan! 🙏
Laitelkaahan kaikki sitten testikuvia kun pääsette testailee! Jännitän muiden puolesta kun en omastani vielä voi. 😅
Huomasin, että kyllähän toi Flo sittenkin ennustaa mahdollista ovista. Minulla osuisi loppuviikkoon, eli vajaa viikko ennen kuin kierukka poistetaan. Eli pitäs olla joko oviksen tosi myöhässä tai sitten joku superalkio, jotta tässä kierrossa olisi mitään toivoa raskautus. Itseni tuntien tiedän silti, että olen varmasti testailemassa heti, jos Flon ennustamat menkat on yhtään myöhässä, vaikka toki tiedän ja ymmärrän, että tässä kierrossa raskautuminen on aika mahdotonta. 😂
(Muistin muuten tänään, että en ole syönyt sitä foolihappoa, jonka ostin. Nyt koetan muistaa.)
 
Kiitos myötäelämisestä ❤️❤️ tällä hetkellä olen onnesta soikeana! Koska tein juuri hetken mielijohteesta testin 2 tunnin pidätyksellä, virtsa oli ihan laimeaa.. siis lähes veden väristä..ja tämä näyttää vahvistuneelta aamusta 😍😍😍😭😭😭 nyt kipitän testikaupoille huomisaamua varten.. koska tämä oli mun vika. Pitäkää peukkuja ❤️❤️❤️ lähipäivät sen näyttää.. tämä uusin testi näyttää vahvemmalta kuin mitä tuli missään vaiheessa viime km kohdalla..
 

Liitteet

  • IMG20240624202310.jpg
    IMG20240624202310.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 60
Ja me ei edes yritetty! en tikuttanut en mitään.. elin ihan normaalisti ja vain keskityin kaikkeen hyvään mitä on. Ja normaaliin ovisaikaan se kamala flunssa niin aattelin tosiaan, että tämä kierto oli menetetty!
 
Siis mun on pakko päivittää tännekin, kun täällä oli kans pakko iltapississä tikut uittaa. Ja siis rfsu herkkä ainaki omalle silmälle livenä antaa haamulaisen 😭 voisko oikeesti olla! 😭 Pc ei näyttäny kyl mitää. Mul on cb digi aamuks siis ja jos se näyttää negaa nii en kestä.

Toinen kuva kameran normi toiminnolla ja toinen ammattilainen toiminnolla.

Ja @Valora iiks hyvin näyttää vahvistuneelta ja varsinkin kun viel laimee pissa ollut! 😍 Päivitä sit mitä aamun testi sanoo!
 

Liitteet

  • 20240624_205039.jpg
    20240624_205039.jpg
    474.9 KB · Katsottu: 65
  • 20240624_204859.jpg
    20240624_204859.jpg
    803.1 KB · Katsottu: 66
Siis mun on pakko päivittää tännekin, kun täällä oli kans pakko iltapississä tikut uittaa. Ja siis rfsu herkkä ainaki omalle silmälle livenä antaa haamulaisen 😭 voisko oikeesti olla! 😭 Pc ei näyttäny kyl mitää. Mul on cb digi aamuks siis ja jos se näyttää negaa nii en kestä.

Toinen kuva kameran normi toiminnolla ja toinen ammattilainen toiminnolla.

Ja @Valora iiks hyvin näyttää vahvistuneelta ja varsinkin kun viel laimee pissa ollut! 😍 Päivitä sit mitä aamun testi sanoo!
Oikean puoleisessa selkeä haamu! 😍
 
Takaisin
Top