Raskaaksi 2023

IMG_8944.jpeg

Tein nyt illasta vielä rfsu varhaisen, joska pakottava tarve testata 😂. Jotain tässäkin oon näkevinäni. Tämäkin siis dpo9 kuten keskustelussa ylempänä olevat pc:n testit.

Millaisia oireita sulla ollut?
Itseasiassa aika vähäisiä. Viikko sitten oli repäisy kipuja ja sukkapuikko nippailuja ja satunnaisia pahoinvointeja on ollut. Maanantaina nännit alkoi arastelemaan kosketuksesta, mutta ajattelin että kohta menkat alkaa kun samanlailla nännit arastelee just ennen menkkoja. Edelleen siis nännit arat ja satunnaisesti huonoa oloa. Mut en raskausoireiksi osaisi olettaa, kun pahoinvointia mulla saattaa olla muutenkin millon sattuu 🙈

Itseasiassa aika vähäisiä. Viikko sitten oli repäisy kipuja ja sukkapuikko nippailuja ja satunnaisia pahoinvointeja on ollut. Maanantaina nännit alkoi arastelemaan kosketuksesta, mutta ajattelin että kohta menkat alkaa kun samanlailla nännit arastelee just ennen menkkoja. Edelleen siis nännit arat ja satunnaisesti huonoa oloa. Mut en raskausoireiksi osaisi olettaa, kun pahoinvointia mulla saattaa olla muutenkin millon sattuu 🙈
Tässä taas huomataan, että oireet on kyllä niin yksilölliset kaikilla ja eri vaiheissa 😊.
Mulla oireita on ollut oikeastaan oviksesta lähtien. Tässä kierrossa tikutin oviksen ja ylipäänsä käytin tikkuja ensi kertaa elämässä. Ennen mulla on ollut niin, etten ole edes tuntenut milloin mulla on ovis, mutta tässä kierrossa oireilin siitä ihan selkeästi (voi tietysti olla, että nyt kun tikutin sen, osasin yhdistää oireet siihen). No yhtäkaikki, oireet alkoi heti pari päivää oviksen jälkeen. Tissit alkoi aristaa/pakottaa ja tuntuu ns raskailta, ei kuitenkaan kosketusarat. Sitä edelleen mutta nyt vähän lievempänä kuin heti oviksen jälkeen. Sit ollut oikeastaan koko dpo2-9 menkkatyyppistä juilintaa alavatsassa ja alaselässä enemmän tai vähemmän joka päivä (menkkojen pitäisi tulla vasta ensiviikon perjantaina ja mulla melko säännöllinen kierto). Sit tuossa dpo 6-8 oli ajoittaisia repäisy/sukkapuikko”kipuja” satunnaisesti päivän mittaan. Eilen ekaa kertaa huimausta ja aamulla etova olo, oli nälkä mutta samalla huono olo eikä tehnyt mieli ruokaa. Tänään dpo9 edelleen menkkajuilintaa ja välillä sukkapuikkokipuja kohdun alueella.
Tulipas pitkä selostus 😂. Mutta siis periaatteessa noi kaikki voi myös olla kierron vaiheeseen sopivia, eli ei vielä mitään selkeitä kuitenkaan.

Ei hitsi mä oon ihan taas tullut testi hulluksi, löysin vielä rfsu herkän ja menin tekemään senkin🙈🙄 Mä oon varma että näin siinä jotain, mutta en tiedä näkyykö oikeesti vai kuvittelenko vaan...

Liitteet

• IMG_20231209_120358~2.jpg
    IMG_20231209_120358~2.jpg
    456.8 KB · Katsottu: 217
Miten @Kaakkuri jakselee 🥰
Kiitos kysymästä, tänään 5+0 ja raskaana kunnes toisin todistetaan. Oireita ei ole vieläkään juuri lainkaan, mutta tasavahvat viivat tuli dpo 16 ja siihen päätin lopettaa testauksen. Käyn varhaisultrassa 6+4 jos sinne asti päästään ja raportoin vielä tänne.

Ensimmäinen vuodoton alkuraskaus kiitos tukilääkkeitten, wohoo!!

Ja hei ihanaa ja jännää käydä täällä lukemassa kuulumisia, elokuisiin maahtuisi vielä oikein monta teistä!!!

@Beanen näin haamun sun jokaisessa testissä!
@Haaveilija04 hyvä haamu!
@Beibikuume toisessa olin näkevinäni kans haamun.

Tsemppiä ovista odottaville ja piinailijoille! Käyn täällä yhä kovasti lukemassa ja lähettämässä tsemppiajatuksia.

Ei hitsi mä oon ihan taas tullut testi hulluksi, löysin vielä rfsu herkän ja menin tekemään senkin🙈🙄 Mä oon varma että näin siinä jotain, mutta en tiedä näkyykö oikeesti vai kuvittelenko vaan...
Kyl tuossa jotain näkyy! Miltä näytti kuivana? 😍

Kyselen kokemuksia!
Minulla eilen alkoi todella voimakas alavatsakipu joka säteili tosi kipeästi peräaukkoon. Pahin kipu kesti noin tunnin kunnes otin 600mg buranan. Sillä alko helpottaan. Kipu ei ole vieläkään kokonaan loppunut. Onko kellään ollut vastaavaa tai tietoa mitä tämä voisi olla?
Jos väliä niin mulla on pcos ja tänään dpo2.

Mulla oli toissa päivänä ihan sama! Ei ikinä mitään vastaavaa aiemmin. Päivällä jo koski alaselkää, illalla piti mennä sohvalle kaksinkerroin eikä kyenny liikkumaan varmaan tuntiin. Järkky turvotus, ja munasarjoja kirveli, ehkä enemmän vasemmalta.

Ovistestit oli loppu jo alkuviikosta ja negaa vielä maanantaina, joten ei ollut hajuakaan millon ovulaatio. Usutin miehen kauppaan hakemaan testejä ja hyvin löhellä plussaa oli, illemmalla käytännössä jo selkeämpi plussa. Jotenkin ajattelin että rankka oviskipu oli kyseessä. Olitko tikuttanut oviksen, että dpo 2 sen perusteella?

Ei mitenkään aktiivisesti nyt yritetä raskautta, mutta sattui hupsistaheijaa tallettelut just edellispäivälle, eli saas nähdä miten käy 🙈

Mulla oli toissa päivänä ihan sama! Ei ikinä mitään vastaavaa aiemmin. Päivällä jo koski alaselkää, illalla piti mennä sohvalle kaksinkerroin eikä kyenny liikkumaan varmaan tuntiin. Järkky turvotus, ja munasarjoja kirveli, ehkä enemmän vasemmalta.

Ovistestit oli loppu jo alkuviikosta ja negaa vielä maanantaina, joten ei ollut hajuakaan millon ovulaatio. Usutin miehen kauppaan hakemaan testejä ja hyvin löhellä plussaa oli, illemmalla käytännössä jo selkeämpi plussa. Jotenkin ajattelin että rankka oviskipu oli kyseessä. Olitko tikuttanut oviksen, että dpo 2 sen perusteella?

Ei mitenkään aktiivisesti nyt yritetä raskautta, mutta sattui hupsistaheijaa tallettelut just edellispäivälle, eli saas nähdä miten käy 🙈
Varmaan oviksesta johtuvaa siis sinulla😊

Olen tikuttanut ja ovista ei myöskään voinut missata, oli niin selvät kivut vasemmassa muniksessa. Eli pitäisi siis olla melko varma tuo dpo2😁

Mulla on pcos vuoksi välillä kysta puhjennut oviksen aikaan ja silloin kierin tuskasta lattialla/sängyllä... Toki pahin menee ohi n. 15-20minuutissa.. gyne on käskenyt aina tuollaisessa tilanteessa käydä päivystyksessä tarkistamassa.. Noh täällä maalla viimeksi jouduin odottamaan 3 tuntia... Kun kipu ei enää ollut niin voimakasta... Odotuksen aikana loppui eikä ollut edes sitten ultraa käytettävissä... Aivan turha reissu.. nyt ei ole kahteen vuoteen kystia juuri muodostunut, aiemmin 1-2 krt vuodessa ovulaation aikoihin... (Koputan puuta) yksi ystävä on pyörtynyt kivun voimasta ja kaatunut matkalla hakemaan särkylääkettä.. 😬

Mulla on pcos vuoksi välillä kysta puhjennut oviksen aikaan ja silloin kierin tuskasta lattialla/sängyllä... Toki pahin menee ohi n. 15-20minuutissa.. gyne on käskenyt aina tuollaisessa tilanteessa käydä päivystyksessä tarkistamassa.. Noh täällä maalla viimeksi jouduin odottamaan 3 tuntia... Kun kipu ei enää ollut niin voimakasta... Odotuksen aikana loppui eikä ollut edes sitten ultraa käytettävissä... Aivan turha reissu.. nyt ei ole kahteen vuoteen kystia juuri muodostunut, aiemmin 1-2 krt vuodessa ovulaation aikoihin... (Koputan puuta) yksi ystävä on pyörtynyt kivun voimasta ja kaatunut matkalla hakemaan särkylääkettä.. 😬
Kuulostaa siis siltä, että mullakin varmaan kysta puhjennut. Minä varasin maanantaille gyne ajan jotta sais mahollisesti tietää mistä kipu johtuu.
Kyllä minäki eilen harkittin vakavasti päivystystä ku sattu niin paljon😐
Onneks ei nyt sentään tajuntaa vievää kipua mulla ollut.

Tässä vielä tältä illalta tämä herkempi. Kyllä selkeästi jotain näkyy 🙈 ostin myös perus clearbluen jos sen tekisi alkuviikosta
Selkeä plussa on! 😍😍 Onnea ja tarrasukkia matkaan!

Toivottavasti muillakin muuttuu selkeiksi plussiksi ❤️

Mä en enää yhtää luota noihin rfsu herkkiin, kun sain viime kierrossa haalean haamulaisen, joka ei ollut eikä voinutkaan olla oikeasti mitään 😓 muutenkin tuntuu nykyään, et niihin hirveen herkästi tulee jotain viivanpaikkaa näkyviin. 2017-2018 yrityksen aikaan ei mielestäni tullut, kun silloinkin niillä testailin.

Täällä dpo6 ja oon flunssassa, pienesti ollut lämpöäkin. Toivottavasti tämä nyt ei vaikuta mahdollisen alkion kiinnittymismahdollisuksiin? 😩 Onko joku plussannut, vaikka ollut luteaalivaiheen aikaan flunssassa? Eilen tuli ihan vähän haalean rusehtavaa vuotoa vessassa käynnin yhteydessä ja heti toiveikkaana toivoo kiinnittymisvuotoa 😅

Takaisin