Beibikuume
Puuhakas puhuja
Tein nyt illasta vielä rfsu varhaisen, joska pakottava tarve testata
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itseasiassa aika vähäisiä. Viikko sitten oli repäisy kipuja ja sukkapuikko nippailuja ja satunnaisia pahoinvointeja on ollut. Maanantaina nännit alkoi arastelemaan kosketuksesta, mutta ajattelin että kohta menkat alkaa kun samanlailla nännit arastelee just ennen menkkoja. Edelleen siis nännit arat ja satunnaisesti huonoa oloa. Mut en raskausoireiksi osaisi olettaa, kun pahoinvointia mulla saattaa olla muutenkin millon sattuuMillaisia oireita sulla ollut?
Mäkin jotain nään kylläView attachment 128488
Tein nyt illasta vielä rfsu varhaisen, joska pakottava tarve testata. Jotain tässäkin oon näkevinäni. Tämäkin siis dpo9 kuten keskustelussa ylempänä olevat pc:n testit.
Onko sulla ollut jotain oireita?View attachment 128488
Tein nyt illasta vielä rfsu varhaisen, joska pakottava tarve testata. Jotain tässäkin oon näkevinäni. Tämäkin siis dpo9 kuten keskustelussa ylempänä olevat pc:n testit.
Laitoin, jäi kuva puuttuu viestistäLaita kuva![]()
Tässä taas huomataan, että oireet on kyllä niin yksilölliset kaikilla ja eri vaiheissaItseasiassa aika vähäisiä. Viikko sitten oli repäisy kipuja ja sukkapuikko nippailuja ja satunnaisia pahoinvointeja on ollut. Maanantaina nännit alkoi arastelemaan kosketuksesta, mutta ajattelin että kohta menkat alkaa kun samanlailla nännit arastelee just ennen menkkoja. Edelleen siis nännit arat ja satunnaisesti huonoa oloa. Mut en raskausoireiksi osaisi olettaa, kun pahoinvointia mulla saattaa olla muutenkin millon sattuu![]()
Ihan selvä plussa joTässä vielä tältä illalta tämä herkempi. Kyllä selkeästi jotain näkyyostin myös perus clearbluen jos sen tekisi alkuviikosta
Kiitos kysymästä, tänään 5+0 ja raskaana kunnes toisin todistetaan. Oireita ei ole vieläkään juuri lainkaan, mutta tasavahvat viivat tuli dpo 16 ja siihen päätin lopettaa testauksen. Käyn varhaisultrassa 6+4 jos sinne asti päästään ja raportoin vielä tänne.Miten @Kaakkuri jakselee![]()
Ihanaa, onneaTässä vielä tältä illalta tämä herkempi. Kyllä selkeästi jotain näkyyostin myös perus clearbluen jos sen tekisi alkuviikosta
Kyl tuossa jotain näkyy! Miltä näytti kuivana?Ei hitsi mä oon ihan taas tullut testi hulluksi, löysin vielä rfsu herkän ja menin tekemään senkinMä oon varma että näin siinä jotain, mutta en tiedä näkyykö oikeesti vai kuvittelenko vaan...
Onnea!! Ihanaa saada plussa joulun allaTässä vielä tältä illalta tämä herkempi. Kyllä selkeästi jotain näkyyostin myös perus clearbluen jos sen tekisi alkuviikosta
Ihan toooosi haaleesti näkyy viivanpoikasta. Huomenna varmaan taas tehtävä tutkimustyötäKyl tuossa jotain näkyy! Miltä näytti kuivana?![]()
Kyselen kokemuksia!
Minulla eilen alkoi todella voimakas alavatsakipu joka säteili tosi kipeästi peräaukkoon. Pahin kipu kesti noin tunnin kunnes otin 600mg buranan. Sillä alko helpottaan. Kipu ei ole vieläkään kokonaan loppunut. Onko kellään ollut vastaavaa tai tietoa mitä tämä voisi olla?
Jos väliä niin mulla on pcos ja tänään dpo2.
Varmaan oviksesta johtuvaa siis sinullaMulla oli toissa päivänä ihan sama! Ei ikinä mitään vastaavaa aiemmin. Päivällä jo koski alaselkää, illalla piti mennä sohvalle kaksinkerroin eikä kyenny liikkumaan varmaan tuntiin. Järkky turvotus, ja munasarjoja kirveli, ehkä enemmän vasemmalta.
Ovistestit oli loppu jo alkuviikosta ja negaa vielä maanantaina, joten ei ollut hajuakaan millon ovulaatio. Usutin miehen kauppaan hakemaan testejä ja hyvin löhellä plussaa oli, illemmalla käytännössä jo selkeämpi plussa. Jotenkin ajattelin että rankka oviskipu oli kyseessä. Olitko tikuttanut oviksen, että dpo 2 sen perusteella?
Ei mitenkään aktiivisesti nyt yritetä raskautta, mutta sattui hupsistaheijaa tallettelut just edellispäivälle, eli saas nähdä miten käy![]()
Kuulostaa siis siltä, että mullakin varmaan kysta puhjennut. Minä varasin maanantaille gyne ajan jotta sais mahollisesti tietää mistä kipu johtuu.Mulla on pcos vuoksi välillä kysta puhjennut oviksen aikaan ja silloin kierin tuskasta lattialla/sängyllä... Toki pahin menee ohi n. 15-20minuutissa.. gyne on käskenyt aina tuollaisessa tilanteessa käydä päivystyksessä tarkistamassa.. Noh täällä maalla viimeksi jouduin odottamaan 3 tuntia... Kun kipu ei enää ollut niin voimakasta... Odotuksen aikana loppui eikä ollut edes sitten ultraa käytettävissä... Aivan turha reissu.. nyt ei ole kahteen vuoteen kystia juuri muodostunut, aiemmin 1-2 krt vuodessa ovulaation aikoihin... (Koputan puuta) yksi ystävä on pyörtynyt kivun voimasta ja kaatunut matkalla hakemaan särkylääkettä..![]()
Selkeä plussa on!Tässä vielä tältä illalta tämä herkempi. Kyllä selkeästi jotain näkyyostin myös perus clearbluen jos sen tekisi alkuviikosta