Ember
Satasella mukana keskusteluissa
Mä oon näkevinään jotainNäkyykö mitään haikua? Dpo6 vasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon näkevinään jotainNäkyykö mitään haikua? Dpo6 vasta.
Mun silmään näkyy testiviivan kohdilla vaaleanpunaista pystysuoraa!Mitä mieltä tästä? Dpo9 kyllä vasta.
Laitoin saman tuonne plussa vai ei palstalle.
Testiajalla tuli ja livenä olin näkeväni hiukan väriäkin, kuvat tosi surkeat!
Tiedostan kyllä että näillä päivillä mikään ei ole yhtä varmaa kuin epävarma, joten yritän pysyä realistisena . Omat viivalasit on nykyään niin vahvat, että en usko omia silmiäni yhtään ennen selkeää viivaa .
Eilinen testi dpo8 View attachment 128470View attachment 128471oli vielä ihan selkeä nega/viivanpaikka. Eilen menkkajomotuntemusten lisäksi tuli ajoittaisia repiviä ja toisaalta taas pistelevä tuntemuksia kohdun alueelle, jotka tulivat ja menivät eivätkä kerrallaan kestäneet kauan. Vilkkaat aivot tietysti ajattelee mulla heti, että olisko voinut kiinnittymiseen liittyvää olla. Myös kylkeä kääntäessä tuntui repäisevä kipu alavatsalla.
Mulla on ovulaation tienoilla (joko ennen ovista tai päivä oviksen jälkeen) nykyään aina kovaa kipua, ja välillä juuri tuollaista takamukseen kovana painemaisena kipuna säteilevää. Oliko sulla alavatsakipu keskellä vai ennemmin molemmilla tai jommallakummalla sivulla munasarjan kohdalla?Kyselen kokemuksia!
Minulla eilen alkoi todella voimakas alavatsakipu joka säteili tosi kipeästi peräaukkoon. Pahin kipu kesti noin tunnin kunnes otin 600mg buranan. Sillä alko helpottaan. Kipu ei ole vieläkään kokonaan loppunut. Onko kellään ollut vastaavaa tai tietoa mitä tämä voisi olla?
Jos väliä niin mulla on pcos ja tänään dpo2.
Okei. Kipu tuntu kohdussa ja munasarjoissa. Ei ollut vain toisella puolella.Mulla on ovulaation tienoilla (joko ennen ovista tai päivä oviksen jälkeen) nykyään aina kovaa kipua, ja välillä juuri tuollaista takamukseen kovana painemaisena kipuna säteilevää. Oliko sulla alavatsakipu keskellä vai ennemmin molemmilla tai jommallakummalla sivulla munasarjan kohdalla?
Kyselen kokemuksia!
Minulla eilen alkoi todella voimakas alavatsakipu joka säteili tosi kipeästi peräaukkoon. Pahin kipu kesti noin tunnin kunnes otin 600mg buranan. Sillä alko helpottaan. Kipu ei ole vieläkään kokonaan loppunut. Onko kellään ollut vastaavaa tai tietoa mitä tämä voisi olla?
Jos väliä niin mulla on pcos ja tänään dpo2.
Näkyy haamuTässä vielä kuivuneena. Salamalla ja ilman.
Selvä haamu!!!Heips tänään kp 37 ja tein varulta toisen testin kun semmoinen nyt vielä oli. Toissapäivänä tein yhden ja se näytti negaa. Tässä tämänpäivän tulos. Mitä sanotte? Kaikki kuvat samasta testistä testiajalla. Osa ei varmaan nää mitään, mutta itse näen selvän haamulaisen. Semmoista ei ole koskaan aikaisemmin mulla tullut. Pitääkö tästä lähteä ostamaan lisää testejä ja tekaista huomenna tai ylihuomenna uusi
Haamu näkyy selvästi . Uusia testejä vaan kaupasta hakemaan ja toivotaan että tuosta vahvistuuHeips tänään kp 37 ja tein varulta toisen testin kun semmoinen nyt vielä oli. Toissapäivänä tein yhden ja se näytti negaa. Tässä tämänpäivän tulos. Mitä sanotte? Kaikki kuvat samasta testistä testiajalla. Osa ei varmaan nää mitään, mutta itse näen selvän haamulaisen. Semmoista ei ole koskaan aikaisemmin mulla tullut. Pitääkö tästä lähteä ostamaan lisää testejä ja tekaista huomenna tai ylihuomenna uusi
Tässä vielä illan toinen, tein testit pois jos huomenna malttas olla testaamatta ja ma dpo8 sit taas tässä näky jotain ihan testiajalla mutta on niin älyttömän haalee että viivanpaikka.
Tee vaan! Jonkinlaista haamua jos on niin kyllä varmaan toisestakin pissasta näkyyUskaltaisikohan tässä illasta tehdä herkän testin vai odottelenko aamuun?
Tee toinen vaan, jännitetään yhdessä sun kanssa . Ja oon lukenut, että jotkut saa illalla pidätyksen jälkeen vahvemman viivan kuin vaikka aamulla. Niin yksilöllisesti se hcg nousee.Uskaltaisikohan tässä illasta tehdä herkän testin vai odottelenko aamuun?
Millaisia oireita sulla ollut?Uskaltaisikohan tässä illasta tehdä herkän testin vai odottelenko aamuun?