Raskaaksi 2023

Alavatsaa kivistänyt tänään ihan hirveesti! Sellasta menkkajuilintaa. Dpo5 joten saa nähdä onko kiinnittymiseen liittyvää🤔 pian se selviää sit😬 dpo6 tuli viime raskaudessa eka viivanpoikanen. Pakko kai jo huomenna uittaa testi. Mut jos nyt olis kiinnittymiskipua niin su dpo7 vois jotain haikua näkyäkkin.

Miten myöhään muilla on näkynyt ensimmäinen haamulainen testissä? 🤔 onko esim. vielä dpo12 tullut nega r-testistä ja muuttunut myöhemmin positiiviseksi?

Tänään kierronpäivä 40 jotaki yli, en enää oo jaksanu ajatella.. raskaustestit edelleen negaa.
Käväisin ferritiinimittauksessa, arvo 40. Eli rautaa on tankattava koska raskauden kannalta myös ferritiinin toivon olevan parempi..

Tsemppiä Mymms 🧡

Täällä kp 49 🤷‍♀️ Norm kierto 28-30.. tällä viikolla en oo enää testannut... Viikonloppuna näytti negaa.. eilen olin illalla varma, että menkat alkaa.. no eipä ainakaan vielä näy... Ajattelin varata jouluviikolla gynelle aikaa... 🤔

Tsemppiä Mymms 🧡

Täällä kp 49 🤷‍♀️ Norm kierto 28-30.. tällä viikolla en oo enää testannut... Viikonloppuna näytti negaa.. eilen olin illalla varma, että menkat alkaa.. no eipä ainakaan vielä näy... Ajattelin varata jouluviikolla gynelle aikaa... 🤔
Kiitos tsempeistä. Toisaalta just nyt ei varsinaisesti vuodottomuus haittaisikaan koska se on selkeästi yksi syy ferritiinin tippumisellekkin.. katsotaan lähteekö olo kohentumaan kun lisärautaa aloittaa.

Katsoin äsken piruuttani kalenterin päivämäärien sekä vanhojen kuvien päivämäärien avulla että millon mulla viime raskaudessa näky plussa. Sehän oli vasta dpo 13-14 kun sain kunnon haamuja ja dpo15 tein sit varman digitestin. Aloitin silloinkin testaa jo dpo7 paikkeilla. 🙉 Tsiisus. Tosin toki voi olla et ovis onkin ollut oletettua myöhemmin, toisaalta lapsen la. Mikä laskettu koon perusteella viittasi siihen et olisi ollut ovis siinä kp14 tienoolla. No tiedä tästä. Mut jokatapauksessa mä oon ekan testin tehny viikko oviksen jälkeen ja plussan tein siitä tasan viikko eteenpäin. Sitä ennen muutama haamuloinen ennen selkeätä plussaa.

Siis vastauksena vaaville, kyllä negatiivinen dpo12 voi hyvinkin muuttua vielä vauvaksi. Mut dpo12 nega on nyt 1,5vuotias baby 🥰

Muokattu viimeksi:
Kp11 (pe) ja ei ollu vielä ovistestissä paljo mitää viivaa. Tänään ei mies jaksanu talletteluita, mutta huomenna sitten. Sit on aikataulutettua tallettelua… Pakko laittaa kalenteriin, kun tuntuu että illalla on aina nii väsyny ja lapsipuoli kotona niin miten sitä aikaa löytää… 😅 Huomenna kyl lapsivapaa 😃

Miten @Kaakkuri jakselee 🥰

Paljon onnea plussanneille ja toivotaan vielä loppukiriä meille muille 😍

Täällä kp20 ja ovulaation pitäisi olla tänään, tikut kuitenkin ihan haaleaa ollut koko mittauksen, noh tilanteet muuttuu nopeasti joten toivoa on vielä 😊 muutamat tallettelut takana ja tarpeen mukaan lisää. Terävin innostus on selkeästi molemmilla mennyt ja hiipinyt ajatus siitä, ettei tästä tule helppoa. Tiedostan kyllä, että ihan normaalia vielä, ettei ole tärpännyt💓

Näkyykö mitään haikua? Dpo6 vasta.

Liitteet

• IMG_20231209_112937.jpg
    IMG_20231209_112937.jpg
    265.3 KB · Katsottu: 92
  • IMG_20231209_160116.jpg
    IMG_20231209_160116.jpg
    125.5 KB · Katsottu: 59
Näyttää samalta ku tänä aamuna oma dpo8 testi🫤 Eli en valitettavasti nää mitään mut siulla niin aikainen dpo että älä vielä luovu toivosta! Yritin muka olla testaamatta ainakin tiistaiaamuun asti mut toisin kävi😃
Joo ei siinä taida olla mitään. Ihan kun jotain olis näkynyt livenä mutta ehkä mä kuvittelen😂 joo ja oon kyllä aikaisessa😂

Täällä dpo5 tänään ja alavatsalla tosi jännää kiristelyä / jomottelua, niin hetihän täällä toivoo että ois kiinnittymiseen liittyvää 😅 rinnat tai nännit ei oo enää pariin päivään ollut arat. Jos oon ollut raskaana niin sit yleensä on alkanut rintojen arkuus/kutina dpo8 paikkeilla, joten sitä oiretta toivoessa.

Ja toi terolut ei sovi kyllä mulle yhtään, aiheuttaa joitain pms oireita potenssiin sata🤦🏼‍♀️ väsyttää, sykkeet tosi korkeella, en meinannut saada viime yönäkään unta ollenkaan ja pyörin vaan sängyssä. Ja sit iltapäivää/iltaa kohden aina hirvee palelu.

Yritin muka olla testaamatta ainakin tiistaiaamuun asti mut toisin kävi😃
Jotain tuttua 😅 Laskeskelin, että alkuviikosta vois alkaa teoriassa näkyy plussa. Eli itseni tuntien, sunnuntaina jo kuitenkin testaan... Vaan kuinkas kävi. TORSTAI illalla aloitin tän testausrumban. 😂 Ihan mahdoton meininki. Negatiivista tehty tänä aamuna pc normiliuskalla ja dpo 8-9. Mut tosiaan, kun laskin et edellisessä raskaudessa näkynyt haamu vasta dpo12-13 paikkeilla, en oikeasti ole ollenkaan lannistunut. Omat oireet on sen verran lupaavat että kuuntelen mielummin niitä. 😃 Vatsan kramppailu on voimakasta ja tänä aamuna oli melkein oksennuksen johtava paha olo. Myös outo maku kokoajan suussa, mut mul toisaalta ollut just korona, eli makuaisti ihan sekaisin varmaan senkin takia.

Beanen: en näe viivaa, samalta näyttää kun oma aikainen testini. 😃 Onneks ollaan näin aikaisessa nii ei vielä mitään hätää vaikka ei mitään näy. Onnea meille kaikille tuleviin testauksiin!n

Mitä mieltä tästä? Dpo9 kyllä vasta.
Laitoin saman tuonne plussa vai ei palstalle.
Testiajalla tuli ja livenä olin näkeväni hiukan väriäkin, kuvat tosi surkeat!
Tiedostan kyllä että näillä päivillä mikään ei ole yhtä varmaa kuin epävarma, joten yritän pysyä realistisena 😆. Omat viivalasit on nykyään niin vahvat, että en usko omia silmiäni yhtään ennen selkeää viivaa 😅.
Eilinen testi dpo8
IMG_8924.jpeg
IMG_8925.jpeg
oli vielä ihan selkeä nega/viivanpaikka. Eilen menkkajomotuntemusten lisäksi tuli ajoittaisia repiviä ja toisaalta taas pistelevä tuntemuksia kohdun alueelle, jotka tulivat ja menivät eivätkä kerrallaan kestäneet kauan. Vilkkaat aivot tietysti ajattelee mulla heti, että olisko voinut kiinnittymiseen liittyvää olla. Myös kylkeä kääntäessä tuntui repäisevä kipu alavatsalla.

Mitä mieltä tästä? Dpo9 kyllä vasta.
Laitoin saman tuonne plussa vai ei palstalle.
Testiajalla tuli ja livenä olin näkeväni hiukan väriäkin, kuvat tosi surkeat!
Tiedostan kyllä että näillä päivillä mikään ei ole yhtä varmaa kuin epävarma, joten yritän pysyä realistisena 😆. Omat viivalasit on nykyään niin vahvat, että en usko omia silmiäni yhtään ennen selkeää viivaa 😅.
Eilinen testi dpo8 View attachment 128470View attachment 128471oli vielä ihan selkeä nega/viivanpaikka. Eilen menkkajomotuntemusten lisäksi tuli ajoittaisia repiviä ja toisaalta taas pistelevä tuntemuksia kohdun alueelle, jotka tulivat ja menivät eivätkä kerrallaan kestäneet kauan. Vilkkaat aivot tietysti ajattelee mulla heti, että olisko voinut kiinnittymiseen liittyvää olla. Myös kylkeä kääntäessä tuntui repäisevä kipu alavatsalla.
Oho! Meneepäs hölmösti osa tekstistä kuvien alle.

@Beibikuume miks mie olevinaan nään tässä molemmissa kuvissa vähän väriä😀 Toivotaan että vahvistuu🙂
Sama, ja kun en vaan usko enää omia silmiä yhtään 😂. Livenä näytti siltä, että olis ollut väriä vähän ylhäällä ja alhaalla, mutta ei kokomatkalta. Kauheesti jännittää tulevien päivien testit varsinkin kun on kemiallisia taustalla. Ikää 33v ja alkanut tulla stressi siitä, että alkaako ikä jo painamaan mulla ja että olis ainakin kiinnittymisessä (eli ehkä hormonitoiminnassa) jotain häikkää, kun ei ole aikaisemmin viivat jaksaneet kantaa kovin pitkälle.

Takaisin