Beibikuume
Puuhakas puhuja
Tein nyt illasta vielÀ rfsu varhaisen, joska pakottava tarve testata . Jotain tÀssÀkin oon nÀkevinÀni. TÀmÀkin siis dpo9 kuten keskustelussa ylempÀnÀ olevat pc:n testit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itseasiassa aika vÀhÀisiÀ. Viikko sitten oli repÀisy kipuja ja sukkapuikko nippailuja ja satunnaisia pahoinvointeja on ollut. Maanantaina nÀnnit alkoi arastelemaan kosketuksesta, mutta ajattelin ettÀ kohta menkat alkaa kun samanlailla nÀnnit arastelee just ennen menkkoja. Edelleen siis nÀnnit arat ja satunnaisesti huonoa oloa. Mut en raskausoireiksi osaisi olettaa, kun pahoinvointia mulla saattaa olla muutenkin millon sattuuMillaisia oireita sulla ollut?
MÀkin jotain nÀÀn kyllÀView attachment 128488
Tein nyt illasta vielÀ rfsu varhaisen, joska pakottava tarve testata . Jotain tÀssÀkin oon nÀkevinÀni. TÀmÀkin siis dpo9 kuten keskustelussa ylempÀnÀ olevat pc:n testit.
Onko sulla ollut jotain oireita?View attachment 128488
Laitoin, jÀi kuva puuttuu viestistÀLaita kuva
TÀssÀ taas huomataan, ettÀ oireet on kyllÀ niin yksilölliset kaikilla ja eri vaiheissa .Itseasiassa aika vÀhÀisiÀ. Viikko sitten oli repÀisy kipuja ja sukkapuikko nippailuja ja satunnaisia pahoinvointeja on ollut. Maanantaina nÀnnit alkoi arastelemaan kosketuksesta, mutta ajattelin ettÀ kohta menkat alkaa kun samanlailla nÀnnit arastelee just ennen menkkoja. Edelleen siis nÀnnit arat ja satunnaisesti huonoa oloa. Mut en raskausoireiksi osaisi olettaa, kun pahoinvointia mulla saattaa olla muutenkin millon sattuu
Ihan selvÀ plussa joTÀssÀ vielÀ tÀltÀ illalta tÀmÀ herkempi. KyllÀ selkeÀsti jotain nÀkyy ostin myös perus clearbluen jos sen tekisi alkuviikosta
Kiitos kysymÀstÀ, tÀnÀÀn 5+0 ja raskaana kunnes toisin todistetaan. Oireita ei ole vielÀkÀÀn juuri lainkaan, mutta tasavahvat viivat tuli dpo 16 ja siihen pÀÀtin lopettaa testauksen. KÀyn varhaisultrassa 6+4 jos sinne asti pÀÀstÀÀn ja raportoin vielÀ tÀnne.Miten @Kaakkuri jakselee
Ihanaa, onnea . Ja tarrasukkia!TÀssÀ vielÀ tÀltÀ illalta tÀmÀ herkempi. KyllÀ selkeÀsti jotain nÀkyy ostin myös perus clearbluen jos sen tekisi alkuviikosta
Kyl tuossa jotain nÀkyy! MiltÀ nÀytti kuivana?Ei hitsi mÀ oon ihan taas tullut testi hulluksi, löysin vielÀ rfsu herkÀn ja menin tekemÀÀn senkin MÀ oon varma ettÀ nÀin siinÀ jotain, mutta en tiedÀ nÀkyykö oikeesti vai kuvittelenko vaan...
Onnea!! Ihanaa saada plussa joulun allaTÀssÀ vielÀ tÀltÀ illalta tÀmÀ herkempi. KyllÀ selkeÀsti jotain nÀkyy ostin myös perus clearbluen jos sen tekisi alkuviikosta
Ihan toooosi haaleesti nÀkyy viivanpoikasta. Huomenna varmaan taas tehtÀvÀ tutkimustyötÀKyl tuossa jotain nÀkyy! MiltÀ nÀytti kuivana?
Kyselen kokemuksia!
Minulla eilen alkoi todella voimakas alavatsakipu joka sÀteili tosi kipeÀsti perÀaukkoon. Pahin kipu kesti noin tunnin kunnes otin 600mg buranan. SillÀ alko helpottaan. Kipu ei ole vielÀkÀÀn kokonaan loppunut. Onko kellÀÀn ollut vastaavaa tai tietoa mitÀ tÀmÀ voisi olla?
Jos vÀliÀ niin mulla on pcos ja tÀnÀÀn dpo2.
Varmaan oviksesta johtuvaa siis sinullaMulla oli toissa pÀivÀnÀ ihan sama! Ei ikinÀ mitÀÀn vastaavaa aiemmin. PÀivÀllÀ jo koski alaselkÀÀ, illalla piti mennÀ sohvalle kaksinkerroin eikÀ kyenny liikkumaan varmaan tuntiin. JÀrkky turvotus, ja munasarjoja kirveli, ehkÀ enemmÀn vasemmalta.
Ovistestit oli loppu jo alkuviikosta ja negaa vielÀ maanantaina, joten ei ollut hajuakaan millon ovulaatio. Usutin miehen kauppaan hakemaan testejÀ ja hyvin löhellÀ plussaa oli, illemmalla kÀytÀnnössÀ jo selkeÀmpi plussa. Jotenkin ajattelin ettÀ rankka oviskipu oli kyseessÀ. Olitko tikuttanut oviksen, ettÀ dpo 2 sen perusteella?
Ei mitenkÀÀn aktiivisesti nyt yritetÀ raskautta, mutta sattui hupsistaheijaa tallettelut just edellispÀivÀlle, eli saas nÀhdÀ miten kÀy
Kuulostaa siis siltÀ, ettÀ mullakin varmaan kysta puhjennut. MinÀ varasin maanantaille gyne ajan jotta sais mahollisesti tietÀÀ mistÀ kipu johtuu.Mulla on pcos vuoksi vÀlillÀ kysta puhjennut oviksen aikaan ja silloin kierin tuskasta lattialla/sÀngyllÀ... Toki pahin menee ohi n. 15-20minuutissa.. gyne on kÀskenyt aina tuollaisessa tilanteessa kÀydÀ pÀivystyksessÀ tarkistamassa.. Noh tÀÀllÀ maalla viimeksi jouduin odottamaan 3 tuntia... Kun kipu ei enÀÀ ollut niin voimakasta... Odotuksen aikana loppui eikÀ ollut edes sitten ultraa kÀytettÀvissÀ... Aivan turha reissu.. nyt ei ole kahteen vuoteen kystia juuri muodostunut, aiemmin 1-2 krt vuodessa ovulaation aikoihin... (Koputan puuta) yksi ystÀvÀ on pyörtynyt kivun voimasta ja kaatunut matkalla hakemaan sÀrkylÀÀkettÀ..
SelkeÀ plussa on! Onnea ja tarrasukkia matkaan!TÀssÀ vielÀ tÀltÀ illalta tÀmÀ herkempi. KyllÀ selkeÀsti jotain nÀkyy ostin myös perus clearbluen jos sen tekisi alkuviikosta