Raskaaksi 2023

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kuuttituutti
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
IMG_8944.jpeg

Tein nyt illasta vielĂ€ rfsu varhaisen, joska pakottava tarve testata 😂. Jotain tĂ€ssĂ€kin oon nĂ€kevinĂ€ni. TĂ€mĂ€kin siis dpo9 kuten keskustelussa ylempĂ€nĂ€ olevat pc:n testit.

Millaisia oireita sulla ollut?
Itseasiassa aika vĂ€hĂ€isiĂ€. Viikko sitten oli repĂ€isy kipuja ja sukkapuikko nippailuja ja satunnaisia pahoinvointeja on ollut. Maanantaina nĂ€nnit alkoi arastelemaan kosketuksesta, mutta ajattelin ettĂ€ kohta menkat alkaa kun samanlailla nĂ€nnit arastelee just ennen menkkoja. Edelleen siis nĂ€nnit arat ja satunnaisesti huonoa oloa. Mut en raskausoireiksi osaisi olettaa, kun pahoinvointia mulla saattaa olla muutenkin millon sattuu 🙈

Itseasiassa aika vĂ€hĂ€isiĂ€. Viikko sitten oli repĂ€isy kipuja ja sukkapuikko nippailuja ja satunnaisia pahoinvointeja on ollut. Maanantaina nĂ€nnit alkoi arastelemaan kosketuksesta, mutta ajattelin ettĂ€ kohta menkat alkaa kun samanlailla nĂ€nnit arastelee just ennen menkkoja. Edelleen siis nĂ€nnit arat ja satunnaisesti huonoa oloa. Mut en raskausoireiksi osaisi olettaa, kun pahoinvointia mulla saattaa olla muutenkin millon sattuu 🙈
TĂ€ssĂ€ taas huomataan, ettĂ€ oireet on kyllĂ€ niin yksilölliset kaikilla ja eri vaiheissa 😊.
Mulla oireita on ollut oikeastaan oviksesta lĂ€htien. TĂ€ssĂ€ kierrossa tikutin oviksen ja ylipÀÀnsĂ€ kĂ€ytin tikkuja ensi kertaa elĂ€mĂ€ssĂ€. Ennen mulla on ollut niin, etten ole edes tuntenut milloin mulla on ovis, mutta tĂ€ssĂ€ kierrossa oireilin siitĂ€ ihan selkeĂ€sti (voi tietysti olla, ettĂ€ nyt kun tikutin sen, osasin yhdistÀÀ oireet siihen). No yhtĂ€kaikki, oireet alkoi heti pari pĂ€ivÀÀ oviksen jĂ€lkeen. Tissit alkoi aristaa/pakottaa ja tuntuu ns raskailta, ei kuitenkaan kosketusarat. SitĂ€ edelleen mutta nyt vĂ€hĂ€n lievempĂ€nĂ€ kuin heti oviksen jĂ€lkeen. Sit ollut oikeastaan koko dpo2-9 menkkatyyppistĂ€ juilintaa alavatsassa ja alaselĂ€ssĂ€ enemmĂ€n tai vĂ€hemmĂ€n joka pĂ€ivĂ€ (menkkojen pitĂ€isi tulla vasta ensiviikon perjantaina ja mulla melko sÀÀnnöllinen kierto). Sit tuossa dpo 6-8 oli ajoittaisia repĂ€isy/sukkapuikko”kipuja” satunnaisesti pĂ€ivĂ€n mittaan. Eilen ekaa kertaa huimausta ja aamulla etova olo, oli nĂ€lkĂ€ mutta samalla huono olo eikĂ€ tehnyt mieli ruokaa. TĂ€nÀÀn dpo9 edelleen menkkajuilintaa ja vĂ€lillĂ€ sukkapuikkokipuja kohdun alueella.
Tulipas pitkĂ€ selostus 😂. Mutta siis periaatteessa noi kaikki voi myös olla kierron vaiheeseen sopivia, eli ei vielĂ€ mitÀÀn selkeitĂ€ kuitenkaan.

Ei hitsi mĂ€ oon ihan taas tullut testi hulluksi, löysin vielĂ€ rfsu herkĂ€n ja menin tekemÀÀn senkin🙈🙄 MĂ€ oon varma ettĂ€ nĂ€in siinĂ€ jotain, mutta en tiedĂ€ nĂ€kyykö oikeesti vai kuvittelenko vaan...

Liitteet

• IMG_20231209_120358~2.jpg
    IMG_20231209_120358~2.jpg
    456.8 KB · Katsottu: 152
Miten @Kaakkuri jakselee đŸ„°
Kiitos kysymÀstÀ, tÀnÀÀn 5+0 ja raskaana kunnes toisin todistetaan. Oireita ei ole vielÀkÀÀn juuri lainkaan, mutta tasavahvat viivat tuli dpo 16 ja siihen pÀÀtin lopettaa testauksen. KÀyn varhaisultrassa 6+4 jos sinne asti pÀÀstÀÀn ja raportoin vielÀ tÀnne.

EnsimmÀinen vuodoton alkuraskaus kiitos tukilÀÀkkeitten, wohoo!!

Ja hei ihanaa ja jÀnnÀÀ kÀydÀ tÀÀllÀ lukemassa kuulumisia, elokuisiin maahtuisi vielÀ oikein monta teistÀ!!!

@Beanen nÀin haamun sun jokaisessa testissÀ!
@Haaveilija04 hyvÀ haamu!
@Beibikuume toisessa olin nÀkevinÀni kans haamun.

TsemppiÀ ovista odottaville ja piinailijoille! KÀyn tÀÀllÀ yhÀ kovasti lukemassa ja lÀhettÀmÀssÀ tsemppiajatuksia.

Ei hitsi mĂ€ oon ihan taas tullut testi hulluksi, löysin vielĂ€ rfsu herkĂ€n ja menin tekemÀÀn senkin🙈🙄 MĂ€ oon varma ettĂ€ nĂ€in siinĂ€ jotain, mutta en tiedĂ€ nĂ€kyykö oikeesti vai kuvittelenko vaan...
Kyl tuossa jotain nĂ€kyy! MiltĂ€ nĂ€ytti kuivana? 😍

Kyselen kokemuksia!
Minulla eilen alkoi todella voimakas alavatsakipu joka sÀteili tosi kipeÀsti perÀaukkoon. Pahin kipu kesti noin tunnin kunnes otin 600mg buranan. SillÀ alko helpottaan. Kipu ei ole vielÀkÀÀn kokonaan loppunut. Onko kellÀÀn ollut vastaavaa tai tietoa mitÀ tÀmÀ voisi olla?
Jos vÀliÀ niin mulla on pcos ja tÀnÀÀn dpo2.

Mulla oli toissa pÀivÀnÀ ihan sama! Ei ikinÀ mitÀÀn vastaavaa aiemmin. PÀivÀllÀ jo koski alaselkÀÀ, illalla piti mennÀ sohvalle kaksinkerroin eikÀ kyenny liikkumaan varmaan tuntiin. JÀrkky turvotus, ja munasarjoja kirveli, ehkÀ enemmÀn vasemmalta.

Ovistestit oli loppu jo alkuviikosta ja negaa vielÀ maanantaina, joten ei ollut hajuakaan millon ovulaatio. Usutin miehen kauppaan hakemaan testejÀ ja hyvin löhellÀ plussaa oli, illemmalla kÀytÀnnössÀ jo selkeÀmpi plussa. Jotenkin ajattelin ettÀ rankka oviskipu oli kyseessÀ. Olitko tikuttanut oviksen, ettÀ dpo 2 sen perusteella?

Ei mitenkÀÀn aktiivisesti nyt yritetĂ€ raskautta, mutta sattui hupsistaheijaa tallettelut just edellispĂ€ivĂ€lle, eli saas nĂ€hdĂ€ miten kĂ€y 🙈

Mulla oli toissa pÀivÀnÀ ihan sama! Ei ikinÀ mitÀÀn vastaavaa aiemmin. PÀivÀllÀ jo koski alaselkÀÀ, illalla piti mennÀ sohvalle kaksinkerroin eikÀ kyenny liikkumaan varmaan tuntiin. JÀrkky turvotus, ja munasarjoja kirveli, ehkÀ enemmÀn vasemmalta.

Ovistestit oli loppu jo alkuviikosta ja negaa vielÀ maanantaina, joten ei ollut hajuakaan millon ovulaatio. Usutin miehen kauppaan hakemaan testejÀ ja hyvin löhellÀ plussaa oli, illemmalla kÀytÀnnössÀ jo selkeÀmpi plussa. Jotenkin ajattelin ettÀ rankka oviskipu oli kyseessÀ. Olitko tikuttanut oviksen, ettÀ dpo 2 sen perusteella?

Ei mitenkÀÀn aktiivisesti nyt yritetĂ€ raskautta, mutta sattui hupsistaheijaa tallettelut just edellispĂ€ivĂ€lle, eli saas nĂ€hdĂ€ miten kĂ€y 🙈
Varmaan oviksesta johtuvaa siis sinulla😊

Olen tikuttanut ja ovista ei myöskÀÀn voinut missata, oli niin selvĂ€t kivut vasemmassa muniksessa. Eli pitĂ€isi siis olla melko varma tuo dpo2😁

Mulla on pcos vuoksi vĂ€lillĂ€ kysta puhjennut oviksen aikaan ja silloin kierin tuskasta lattialla/sĂ€ngyllĂ€... Toki pahin menee ohi n. 15-20minuutissa.. gyne on kĂ€skenyt aina tuollaisessa tilanteessa kĂ€ydĂ€ pĂ€ivystyksessĂ€ tarkistamassa.. Noh tÀÀllĂ€ maalla viimeksi jouduin odottamaan 3 tuntia... Kun kipu ei enÀÀ ollut niin voimakasta... Odotuksen aikana loppui eikĂ€ ollut edes sitten ultraa kĂ€ytettĂ€vissĂ€... Aivan turha reissu.. nyt ei ole kahteen vuoteen kystia juuri muodostunut, aiemmin 1-2 krt vuodessa ovulaation aikoihin... (Koputan puuta) yksi ystĂ€vĂ€ on pyörtynyt kivun voimasta ja kaatunut matkalla hakemaan sĂ€rkylÀÀkettĂ€.. 😬

Mulla on pcos vuoksi vĂ€lillĂ€ kysta puhjennut oviksen aikaan ja silloin kierin tuskasta lattialla/sĂ€ngyllĂ€... Toki pahin menee ohi n. 15-20minuutissa.. gyne on kĂ€skenyt aina tuollaisessa tilanteessa kĂ€ydĂ€ pĂ€ivystyksessĂ€ tarkistamassa.. Noh tÀÀllĂ€ maalla viimeksi jouduin odottamaan 3 tuntia... Kun kipu ei enÀÀ ollut niin voimakasta... Odotuksen aikana loppui eikĂ€ ollut edes sitten ultraa kĂ€ytettĂ€vissĂ€... Aivan turha reissu.. nyt ei ole kahteen vuoteen kystia juuri muodostunut, aiemmin 1-2 krt vuodessa ovulaation aikoihin... (Koputan puuta) yksi ystĂ€vĂ€ on pyörtynyt kivun voimasta ja kaatunut matkalla hakemaan sĂ€rkylÀÀkettĂ€.. 😬
Kuulostaa siis siltÀ, ettÀ mullakin varmaan kysta puhjennut. MinÀ varasin maanantaille gyne ajan jotta sais mahollisesti tietÀÀ mistÀ kipu johtuu.
KyllĂ€ minĂ€ki eilen harkittin vakavasti pĂ€ivystystĂ€ ku sattu niin paljon😐
Onneks ei nyt sentÀÀn tajuntaa vievÀÀ kipua mulla ollut.

TĂ€ssĂ€ vielĂ€ tĂ€ltĂ€ illalta tĂ€mĂ€ herkempi. KyllĂ€ selkeĂ€sti jotain nĂ€kyy 🙈 ostin myös perus clearbluen jos sen tekisi alkuviikosta
SelkeĂ€ plussa on! 😍😍 Onnea ja tarrasukkia matkaan!

Toivottavasti muillakin muuttuu selkeiksi plussiksi ❀

MĂ€ en enÀÀ yhtÀÀ luota noihin rfsu herkkiin, kun sain viime kierrossa haalean haamulaisen, joka ei ollut eikĂ€ voinutkaan olla oikeasti mitÀÀn 😓 muutenkin tuntuu nykyÀÀn, et niihin hirveen herkĂ€sti tulee jotain viivanpaikkaa nĂ€kyviin. 2017-2018 yrityksen aikaan ei mielestĂ€ni tullut, kun silloinkin niillĂ€ testailin.

TÀÀllĂ€ dpo6 ja oon flunssassa, pienesti ollut lĂ€mpöÀkin. Toivottavasti tĂ€mĂ€ nyt ei vaikuta mahdollisen alkion kiinnittymismahdollisuksiin? đŸ˜© Onko joku plussannut, vaikka ollut luteaalivaiheen aikaan flunssassa? Eilen tuli ihan vĂ€hĂ€n haalean rusehtavaa vuotoa vessassa kĂ€ynnin yhteydessĂ€ ja heti toiveikkaana toivoo kiinnittymisvuotoa 😅

Takaisin