Raskaaksi 2023

@Minnnis Mulla alkoi flunssa pari viikkoa sit sunnuntaina niin et maanantai-tiistaina oli ovulaatio, nyt kuitenkin tästä kierrosta raskautunut. Kuumetta ei onneks koskaan tullut, se saattais vaikuttaa jos on yli 38. Nenä vuosi ja kurkku oli kipeä. Vedin eukaluptusyrttitippoja runsaan hunajan ja kuuman veden kanssa pari kertaa päivässä, kun en uskaltanut käyttää yhtään kipulääkkeitä. Mulla oli myös jotain hunaja kurkkupastilleja, liiallinen c-vitamiini ei oo vissiin myöskään hyväks eli jos haluat käyttää jotain kurkkupastilleja niin katso semmosia mis ei olis lisättynä c-vitamiinia. Apteekin sijaan luontaistuoteliikkeestä avut jos mahdollista.

@Minnnis Mulla alkoi flunssa pari viikkoa sit sunnuntaina niin et maanantai-tiistaina oli ovulaatio, nyt kuitenkin tästä kierrosta raskautunut. Kuumetta ei onneks koskaan tullut, se saattais vaikuttaa jos on yli 38. Nenä vuosi ja kurkku oli kipeä. Vedin eukaluptusyrttitippoja runsaan hunajan ja kuuman veden kanssa pari kertaa päivässä, kun en uskaltanut käyttää yhtään kipulääkkeitä. Mulla oli myös jotain hunaja kurkkupastilleja, liiallinen c-vitamiini ei oo vissiin myöskään hyväks eli jos haluat käyttää jotain kurkkupastilleja niin katso semmosia mis ei olis lisättynä c-vitamiinia. Apteekin sijaan luontaistuoteliikkeestä avut jos mahdollista.
Kiitos kokemuksen jakamisesta ja neuvoista! 😍 Kiva kuulla, että ei ole flunssa vaikuttanut raskautumiseen. Täytyy nyt itsekin olla stressaamatta/miettimättä tätä liikaa. Onneks mullakaan ei oo kunnon kuumetta nostanut ja toivottavasti ei nousekaan 🤞 enemmän oon räkänen ja väsynyt.
Ja paljon onnea sinne raskaudesta 😍❤️ toivottavasti perässä tullaan!

Kiitos kokemuksen jakamisesta ja neuvoista! 😍 Kiva kuulla, että ei ole flunssa vaikuttanut raskautumiseen. Täytyy nyt itsekin olla stressaamatta/miettimättä tätä liikaa. Onneks mullakaan ei oo kunnon kuumetta nostanut ja toivottavasti ei nousekaan 🤞 enemmän oon räkänen ja väsynyt.
Ja paljon onnea sinne raskaudesta 😍❤️ toivottavasti perässä tullaan!
Mun piti itse googlettaa paniikissa et meneekö yritys nyt penkin alle, mut huomasin et tosi moni on plussannu just silloin kun on ollu flunssassa :Hugging Face: Mä koitan ajatella sen niin et josko flunssa oli nyt tässä vaiheessa niin säästyis sit muilta flunssilta ekalla kolmanneksella, milloin olis just tärkeintä pysyä terveänä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tsemppiä sinne, toivottavasti tulee plussa :red-heart:

Edelleen hyvin haalea heti testiajalla joka näky kyllä livenä huomattavasti paremmin🤔

Liitteet

• IMG_20231210_113544.jpg
    IMG_20231210_113544.jpg
    481.4 KB · Katsottu: 116
En voi vieläkään uskoa tätä todeksi niin tein hätähousuna tuon clearbluen jo. Täytyy suunnata taas ostamaan lisää testejä niin näkee, että viiva alkaa vahvistumaan. Mutta jospa nyt jaksaisi odottaa seuraavan testin tekemistä vaikka tiistaille 😅

Liitteet

• IMG_3877.jpeg
    IMG_3877.jpeg
    180.6 KB · Katsottu: 203
Onnea plussista!
Mä kans pohdin flunssan vaikutusta. Toivottavasti ovis just koputtelee oveen… 😎 Yritys jatkuu… Flunssakin parempi jo vähän…

Täällä on kierto heittänyt ihan häränpyllyä ja nyt oon ihan ihmeissäni. Kiertopäivä 44, eikä menkkoja vieläkään kuulu. Kierto on kyllä ollut esikoisen syntymän jälkeen epäsäännöllinen, mutta ei koskaan ole nyt sentään näin kauan kestänyt. Perjantaiaamuna tein raskaustestin, silloin oli mennyt kolme viikkoa inseminaatiosta. Selkeä negatiivinen oli, ei edes haamun häiventä. Mutta missä ne menkat oikein luuraa? Tässä alkaa mietityttää, että pitäisiköhän sittenkin vielä hommata raskaustesti, mutta onko se sittenkin vain turhan toivon elättelyä? Onko täällä ketään joka olisi plussannut vasta noin myöhäisillä päivillä?

Pohdiskelin tässä että soittelenko jo huomenna neuvolaan vai odottelenko että viiva vähän vielä vahvistuisi 🤔 miten te olette yleensä tehneet?

Täällä on kierto heittänyt ihan häränpyllyä ja nyt oon ihan ihmeissäni. Kiertopäivä 44, eikä menkkoja vieläkään kuulu. Kierto on kyllä ollut esikoisen syntymän jälkeen epäsäännöllinen, mutta ei koskaan ole nyt sentään näin kauan kestänyt. Perjantaiaamuna tein raskaustestin, silloin oli mennyt kolme viikkoa inseminaatiosta. Selkeä negatiivinen oli, ei edes haamun häiventä. Mutta missä ne menkat oikein luuraa? Tässä alkaa mietityttää, että pitäisiköhän sittenkin vielä hommata raskaustesti, mutta onko se sittenkin vain turhan toivon elättelyä? Onko täällä ketään joka olisi plussannut vasta noin myöhäisillä päivillä?
Itse plussasin tässä kierrossa vasta kp37. Jos ovulaatio olis ollut samana päivänä kuin viimeksi kun sitä seurasin olis oviksesta kulunut tasan kaksi viikkoa. Mutta vähän epäilen että ovis oli tässä kierrossa myöhemmin. En tiedä mutta plussa tuli 🙈

Pohdiskelin tässä että soittelenko jo huomenna neuvolaan vai odottelenko että viiva vähän vielä vahvistuisi 🤔 miten te olette yleensä tehneet?
Itse en ole vielä soittanut mihinkään, vaikka testi selkeä plus. Mulla on nyt vasta dpo12/dpo13 ja ajattelin soittaa vasta kun kuukautiset on oikeasti myöhässä eli ensiviikon keskiviikon jälkeen joskus. Seuraan tässä vielä pitkään testien vahvistumista :smiling-eyes: Kuitenkin se eka neuvolatapaaminen menee yleensä monta viikkoa eteenpäin.
Minähän en siis neuvolan asiakas ole, kun en asu Suomessa, mut silti menettelen samalla ohjeistuksella omalle gynelleni (joka täällä hoitaa raskauden seurannan).

En voi vieläkään uskoa tätä todeksi niin tein hätähousuna tuon clearbluen jo. Täytyy suunnata taas ostamaan lisää testejä niin näkee, että viiva alkaa vahvistumaan. Mutta jospa nyt jaksaisi odottaa seuraavan testin tekemistä vaikka tiistaille 😅
Ihanaa😍. Mikä dpo sulla on?

Jahas ! Täällä kp 45 ja vihdoin tuhruttelua havaittavissa, jospa ne menkat sieltä alkaisi. Tänään myös n 14 päivää siitä toisesta mahdollisesta ovulaatio tuntemuksesta jos korona ovulaatiota siirtikin.

Saas nähdä millainen ensi kierto on.

Ihana nähdä plussia täällä! Toivotaan vahvistumista😍

@Mymms varmaan helpottavaa päästä kohti uutta kiertoa!

Satuin käymään gynella perustarkastukessa torstaina ja silloin oli näkyvissä follikkeli 18mm ja perjantaina odotetusti plussa ovistestiin. Sain pe, la ja su 48h sisään plussaa ovistestiin, jonka jälkeen toinen viiva haaleni niin varmaan tänään tapahtunut. Olin jotenkin ajatellut, että tähän toisen yritykseen voisi suhtautua rennoin mielin, mutta ei se näytä olevan mahdollista😂😂 Tästä piinailemaan

Plussia ja haamuja nyt loppuvuoteen näköjään tullut paljon! 😍 Onnea ja tsemppiä viivojen vahvistumiseen!

Täällä joku aivan outo junnaava kierto. Kemiallinen viivästytti viime kierrossa menkkoja noin viikolla ja nyt näyttäisi käyvän samoin, kun jo dpo 17, eikä mitään merkkejä vuodon alkamisesta. Turhauttavaa.

Lisäksi kuumeisesti etsitään ekaa omaa asuntoa. Melkein ollaan jo tarjousta jättämässä yhdestä kohteesta, mutta alue ei ole mikään kaikkein viehättävin, niin kovasti sitten pohdin, tultaisiinko saamaan siitä omiamme takaisin, jos jo muutaman vuoden päästä vaihdettaisiin isompaan. Olisi kuitenkin kiva kasvattaa lapsi hyvällä, mieluisalla asuinalueella. Toisaalta haluaisin, että asumiskustannukset olisivat alkuun lapsen (jos meille sellainen suotaisiin vaikka ensi vuonna) kanssa kotona ollessa alhaisemmat, mikä puoltaisi nyt tuon asunnon ostoa tässä elämäntilanteessa. Pohdintoja, pohdintoja.

Mä oon ollut koronassa nyt yli 2 vkoa. On tullut vedettyä C vitamiinia, muuten hunajaa ja sen sellasta.. Kuumetta ei noussut mutta muuten olen ollut tosi kovassa flunssassa ja yskässä.. En tiedä vaikuttiko tämä korona tähän raskautumisyritykseen. 😔 Alkuviikosta täytyy tehdä testejä lisää. Nyt ollut pelkkää negaa, dpo jotain 8-10 välillä todennäköisesti 8-9.. sitä pohdin et ostelenko niitä rfsu herkkiä vai meenkö vaan normi pc ja rfsu liuskoilla. Et näyttääkö herkkä oikeesti herkemmin? 😃 Mulla viime raskaudessa ei näyttänyt.. rfsu normi näytti ekat haamut. nii jotenki en jaksaisi rahoja laittaa niihin herkkiin kun ovat kolme kertaa kalliimpia kun pc normit. Mut sit normiliuskoissa jos ihan oppikirjan mukaan menisi ja vasta menkkojen jäätyä pois pitäs testaa nii se menisi vasta viikonlopulle! Blaaah. 😅 On ongelmat. Pitäs vaan jaksaa malttaa.

@Mymmmeli Mitään faktatietoa ei ole, mutta mulla molemmissa kemiallisissa pregcheck näyttänyt ekat haamut, että en sitte tiiä… 🧐

Mietin ite myös testeihin liittyen sellaista, että voiko ovulaatio näkyä raskaustestissä? Raskaus ilmeisesti näkyy ovulaatiotesteissä mutta entäs näin toisinpäin?

Mulla menee nyt kans toista viikkoo tää flunssa. Sain saikkua lisää. Kp14, semisti limoja, ovistesti oli vieläkin haalea… Testaan myöhemmin uudelleen. Viimeks oli kp14 kun sain kunnon viivat… Ollaan silti talleteltu vaikka oonki kipee vähän, alkaa onneks jo helpottaan. Pakko vetää nuhalääkkeitä… 😔 Onnistuispa nyt. Mua vähän pelottaa ne IVF-hormonihoidot, jotka on muutoin edessä tammikuun lopusta alkaen…

Liitteet

• IMG_5997.jpeg
    IMG_5997.jpeg
    200 KB · Katsottu: 45
Takaisin