Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla hipaisu sattuu. Ja yöllä ja välillä päivälläkin maidon nousun tunnetta rinnoissa sellasta kihelmöintiä.Millaista tuo nännien arkuus on teillä ollut? Onko iho arka hipaisulle vai tuntuuko kipu jomotuksena koko ajan ilman, että mikään koskee ihoa? Tai sattuuko vain puristaminen tms?
Joo en mäkään kyllä nyt luota näihin oireisiin olleskaan ja olen kans miettinyt olisko vahvat pms oireet nyt päällä. Tunteet menee ihan laidasta laitaan, just keittiössä aloin yhtäkkiä itkeen ruokaa tehdessä ja mies oli että, " mitä hittoaToivotaan, että tissikivut viittaa raskauteen! Mulla oli kans kerran tolleen, mutta olikin vaan pms (uskomatonta, ei koskaan ollu tuollaista, mutta liittyi varmaan juuri olleeseen keskenmenoon).. Viimeks oli pahaa oloo, olin ihan varma… No ei… mä en enää usko näihin oireisiin
Täällä kp9, mulla flunssa, olin saikulla ihan ma-ti… Yritä täs nyt sit parantua. Mies on jo ihan valmis talletteleenno riskinä on et hänkin on kohta kipee
![]()
Aika näyttääJoo en mäkään kyllä nyt luota näihin oireisiin olleskaan ja olen kans miettinyt olisko vahvat pms oireet nyt päällä. Tunteet menee ihan laidasta laitaan, just keittiössä aloin yhtäkkiä itkeen ruokaa tehdessä ja mies oli että, " mitä hittoa" ja sit seuraavassa hetkessä melkein semmoinen raivari miehelle että hyvä ettei turpaan saanut
Joo nää on mulla kuulunut raskauteen nää tunteiden heittelyt mutta en tiedä, ei kai näin aikaisin että ehkä se pms.
Dpo9 sain viimeisimmästä kemiallisesta. Nyt on itsellä jälleen uusi yk ja dpo6. Kauheesti haluttais itseäkin testata jo, mutta tiedän ettei järkeäMikä dpo ootte saanu aikaisintaan plussan? Aiemmin oon testannut vasta ku menkat ollu myöhässä mut nyt haluttais jo kohta alkaa testaileeNyt taitaa olla dpo5 eli en ehkä tänään vielä kaiva testejä kaapista..
Viime raskaudessa eka varma haamu dpo6. Siitä vahvistu päivittäin ja ovis oli tikutettu ja ultrassa vastasi ovulaation aikaa laskettu.Mikä dpo ootte saanu aikaisintaan plussan? Aiemmin oon testannut vasta ku menkat ollu myöhässä mut nyt haluttais jo kohta alkaa testaileeNyt taitaa olla dpo5 eli en ehkä tänään vielä kaiva testejä kaapista..
Hei mahtavaa meillä on päivälleen sama vaihe menossa!Täällä myös yksi tissikipuinenMeillä oli viime to ja pe tallettelut. En halua toivoa liikoja edellisten varhaisten km jäljiltä, mutta mulla alkoi nyt maanantaina dpo3 alaselkää jomottaa ja nyt on tissit kipeenä. Alaselässä oli lievää paineen tunnetta jo dpo1 ja 2, sellaista, että tuntuu kuin kohtu tulisi ulos
. Nänneihin myös ilmestynyt näppylöitä ja ovat tummentuneet. Tällaista tissikipua ei ollut aiemmilla kerroilla, joten pieni toive on, että tästä se plussa saataisiin
![]()
Eikä! Oon himotestailija ja ajattelin tehdä sunnuntaina dpo10 ekan (eli lauantaina dpo9 oikeesti kun en kuitenkaan malta odottaa) mutta nyt mun tekee mieli testata jo heti HUOMENNA!!Viime raskaudessa eka varma haamu dpo6. Siitä vahvistu päivittäin ja ovis oli tikutettu ja ultrassa vastasi ovulaation aikaa laskettu.