Raskaaksi 2023

Täällä myös yksi tissikipuinen :Slightly Smiling Face: Meillä oli viime to ja pe tallettelut. En halua toivoa liikoja edellisten varhaisten km jäljiltä, mutta mulla alkoi nyt maanantaina dpo3 alaselkää jomottaa ja nyt on tissit kipeenä. Alaselässä oli lievää paineen tunnetta jo dpo1 ja 2, sellaista, että tuntuu kuin kohtu tulisi ulos :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:. Nänneihin myös ilmestynyt näppylöitä ja ovat tummentuneet. Tällaista tissikipua ei ollut aiemmilla kerroilla, joten pieni toive on, että tästä se plussa saataisiin :folded::folded:

Toivotaan, että tissikivut viittaa raskauteen! Mulla oli kans kerran tolleen, mutta olikin vaan pms (uskomatonta, ei koskaan ollu tuollaista, mutta liittyi varmaan juuri olleeseen keskenmenoon).. Viimeks oli pahaa oloo, olin ihan varma… No ei… mä en enää usko näihin oireisiin 🫣
Täällä kp9, mulla flunssa, olin saikulla ihan ma-ti… Yritä täs nyt sit parantua. Mies on jo ihan valmis talletteleen 😝 no riskinä on et hänkin on kohta kipee 🫣

Täällä kans tissikipuja 😁 oli oviksen aikaan siis todella kipeät ja arat rinnat. Nyt vasta dpo2 menossa, mutta varsinkin nännit nyt tooosi arat. Tänään alotan illasta terolutit, niin ne varmaan sitten kaikkea oiretta kans aiheuttaa ja vaikeuttaa tunnistamista mikä on mitäkin 🤪

Onko täällä joku käyttänyt terolutia ja millä indikaatiolla? Mulla on nyt kiertojen säännöllistämiseen ja gyne totes, että tukee sitten alkavaa raskauttakin jos tärppäisi. Kehoitti syömään kolme kiertoa.

Millaista tuo nännien arkuus on teillä ollut? Onko iho arka hipaisulle vai tuntuuko kipu jomotuksena koko ajan ilman, että mikään koskee ihoa? Tai sattuuko vain puristaminen tms?

Millaista tuo nännien arkuus on teillä ollut? Onko iho arka hipaisulle vai tuntuuko kipu jomotuksena koko ajan ilman, että mikään koskee ihoa? Tai sattuuko vain puristaminen tms?
Mulla hipaisu sattuu. Ja yöllä ja välillä päivälläkin maidon nousun tunnetta rinnoissa sellasta kihelmöintiä.

Toivotaan, että tissikivut viittaa raskauteen! Mulla oli kans kerran tolleen, mutta olikin vaan pms (uskomatonta, ei koskaan ollu tuollaista, mutta liittyi varmaan juuri olleeseen keskenmenoon).. Viimeks oli pahaa oloo, olin ihan varma… No ei… mä en enää usko näihin oireisiin 🫣
Täällä kp9, mulla flunssa, olin saikulla ihan ma-ti… Yritä täs nyt sit parantua. Mies on jo ihan valmis talletteleen 😝 no riskinä on et hänkin on kohta kipee 🫣
Joo en mäkään kyllä nyt luota näihin oireisiin olleskaan ja olen kans miettinyt olisko vahvat pms oireet nyt päällä. Tunteet menee ihan laidasta laitaan, just keittiössä aloin yhtäkkiä itkeen ruokaa tehdessä ja mies oli että, " mitä hittoa🙈" ja sit seuraavassa hetkessä melkein semmoinen raivari miehelle että hyvä ettei turpaan saanut😬😂
Joo nää on mulla kuulunut raskauteen nää tunteiden heittelyt mutta en tiedä, ei kai näin aikaisin että ehkä se pms.

Joo en mäkään kyllä nyt luota näihin oireisiin olleskaan ja olen kans miettinyt olisko vahvat pms oireet nyt päällä. Tunteet menee ihan laidasta laitaan, just keittiössä aloin yhtäkkiä itkeen ruokaa tehdessä ja mies oli että, " mitä hittoa🙈" ja sit seuraavassa hetkessä melkein semmoinen raivari miehelle että hyvä ettei turpaan saanut😬😂
Joo nää on mulla kuulunut raskauteen nää tunteiden heittelyt mutta en tiedä, ei kai näin aikaisin että ehkä se pms.
Aika näyttää😀 Kuulostaa kauheen tutulta…😅

Mikä dpo ootte saanu aikaisintaan plussan? Aiemmin oon testannut vasta ku menkat ollu myöhässä mut nyt haluttais jo kohta alkaa testailee🙈 Nyt taitaa olla dpo5 eli en ehkä tänään vielä kaiva testejä kaapista..

Mikä dpo ootte saanu aikaisintaan plussan? Aiemmin oon testannut vasta ku menkat ollu myöhässä mut nyt haluttais jo kohta alkaa testailee🙈 Nyt taitaa olla dpo5 eli en ehkä tänään vielä kaiva testejä kaapista..
Dpo9 sain viimeisimmästä kemiallisesta. Nyt on itsellä jälleen uusi yk ja dpo6. Kauheesti haluttais itseäkin testata jo, mutta tiedän ettei järkeä 😅. Perjantaina olisi firman pikkujoulut ja silloin dpo8. Pakko varmaan testata silloin, vaikka tuskin silloin mitään näkyykään vaikka olisikin tärpännyt. Oireita tällä hetkellä on rintojen paineentunne/kihelmöinti, nännien arkuus, nännipihojen suurentuminen. Lisäksi tänään ollut epämääräisiä sukkapuikkopistelyitä kohdun seudulla ja menkkatyylistä jomottelua alaselässä. Ainiin ja kamala turvotus 😆. Olispa tämä nyt vihdoin se meidän kierto ja plussa jouluksi 😍.

Pöh, tänään kp1, odotin vasta perjantaina alkavaksi. Eli ihan metsään meni oireiden perusteella ajatukset.😅 Kierron perusteella ei siis todennäköisesti ennen ovista edes talletuksia, ainakin aiemmin luteaali ollut sen 14 päivää. Eli nyt siis alkaa varsinainen yk1..

Viime raskaudessa eka varma haamu dpo6. Siitä vahvistu päivittäin ja ovis oli tikutettu ja ultrassa vastasi ovulaation aikaa laskettu.

Täällä myös yksi tissikipuinen :Slightly Smiling Face: Meillä oli viime to ja pe tallettelut. En halua toivoa liikoja edellisten varhaisten km jäljiltä, mutta mulla alkoi nyt maanantaina dpo3 alaselkää jomottaa ja nyt on tissit kipeenä. Alaselässä oli lievää paineen tunnetta jo dpo1 ja 2, sellaista, että tuntuu kuin kohtu tulisi ulos :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:. Nänneihin myös ilmestynyt näppylöitä ja ovat tummentuneet. Tällaista tissikipua ei ollut aiemmilla kerroilla, joten pieni toive on, että tästä se plussa saataisiin :folded::folded:
Hei mahtavaa meillä on päivälleen sama vaihe menossa! 😅 Eli tänään keskiviikkona dpo5. Ite ajattelin viikonloppuna tehdä ekan herkän testin.. 🙉 päivät menee hitaasti!

Laitan tähän tuntemuksiani lyhyesti:

Dpo1 perus oviskipuilua vielä, limaa.
Dp02 Perus oviksen jälkeistä jomottelu. Voimakastakin, välillä kramppeja, herättää toivoa mut on toisaalta ihan tavallista tuntemusta muulloinkin. 😅
Dpo3 jonkinverran kovempaa jomottelu kun basic ovis kipuilu. Menee kuitenkin kehon tuntemusten ylihavainnoinnin piikkiin.
Dpo4 samat tuntemukset edellisen päivän kanssa.
Dpo5 KYLMÄ, piti ihan kuume mitata. Horkka. Nyt illalla kuumia aaltoja. Rinnoissa lievää kipuilua, rintojen arkuutta ei ole normaalisti ennen menkkoja. Alavatsan kramppailua.

Aiemmassa raskaudessa mulla iski nuhainen olo aika pian. Se oli tooosi selkeä merkki ja tiesin siitä että tärppäs. Nyt mulla on korona vieläkin vaivailemassa, yskää ja tukkoisuutta, niin ei voi tota nuhaoiretta havainnoida. 😅 Olen optimisti (!) ja mulla on vahvasti fiilis et olis tärpännyt!

Viime raskaudessa eka varma haamu dpo6. Siitä vahvistu päivittäin ja ovis oli tikutettu ja ultrassa vastasi ovulaation aikaa laskettu.
Eikä! Oon himotestailija ja ajattelin tehdä sunnuntaina dpo10 ekan (eli lauantaina dpo9 oikeesti kun en kuitenkaan malta odottaa) mutta nyt mun tekee mieli testata jo heti HUOMENNA!! 🙋‍♀️

Noniin piinalijat! Tässä raadille arvioitavaksi 3h pidätyksellä!
Alkuun olin et ei tässä mitään näy. Katoin vähän myöhemmin ja yllätyin kun näinkin jotain (omasta mielestäni 😄) Tutkin jopa kuvaa muokkausohjelmalla ja toisen viivanpaikan kohdalle tuli punaista väriä 😲 Kovasti herkistää, rintoja alkanu aristaa ja nippailee melkosesti alavatsan molemmin puolin nivusissa. Alakerta ollut nätisti sanoen kosteampi ku yleensä eli oviksen jälkeen ei kuivaa kautta. Apuaaa en haluu alkaa liian toiveikkaaks. Mulla on varmaan viivalasit päässä. Testi on 10 mIU/ml hCG One Step merkkinen

Liitteet

• 20231206_222714.jpg
    20231206_222714.jpg
    714.8 KB · Katsottu: 163
Muokattu viimeksi:
Voi jännää, onpa täällä useampi piinailuvaiheessa😍😊
Muistelen kanssa, että dpo 8 on molemmilla kerroilla näkynyt jo jotain hailakkaa viivaa.
Täällä odotellaan vielä oviplussaa 15/33, jotta pääsee toiselle piinailukierrokselle.

Nänni kipu on hellittänyt 😕 että se siitä raskausoireesta🙄. Ei oo muuta kuin turvonnut maha😂 se ei varmaan pelkästään oo mikään raskausoire🙈

@Mymmmeli mulla kans tosi samanlaisia oireita. Ihan kun ei muutenkin olisi näillä ilmoilla kylmä, niin ei tunnu riittävän edes kolme villakerrastoa. Ja välillä tosi voimakkaita kylmiä väreitä ja öisin sitten kauhea kuumotusolo. Eilen illalla alkoi munasarjojen kohdalla tulla sähköiskumaisia kipuja, oli tosi hankala mennä nukkumaan kun kumpaakin kylkeä koski vuoronperään :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Ajattelin malttaa testaamisen kanssa vielä viikon, mutta katsotaan saanko pidettyä lupaukseni..

Takaisin