Minulla PCOS ei varmaankaan ole sotkenut tuloksia. Kp12-19 välillä on tullut plussa kun söin viime syksystä kevääseen ja taas loppu kesästä letrozolia ovulaation aikaan saamiseksi, koska en ovuloinut jokaisessa kierrossa PCOSn takia..
Enkä kyllä ole sen jälkeen ovis testejä enää tehnyt kun olen plussan saanut niihin näkyviin, ovis testejä oon tehnyt reilun vuoden..
Nyt testasin viime viikolla kun menkat myöhässä 2 viikkoa eikä raskaustestissä näy mitään...
Että nyt 10 vuoden säännöllisyyden jälkeen kaikki heittää...tai siis elokuusta 22 lähtien on ollut vaikka ja mitä..
PCOSää on hoidettu 18-23 vuotiaana e-pillereillä.. sen jälkeen oon ollut ilman hormonaalista ehkäisyä, koska paino nousi liikaa. Painoa on yritetty saada alas vaikka ja miten.. mm. diabetes lääkkeillä (metforem) joskus ku olin 24-25v no onnistu vähän alkuun, mutta sitte ei nekään auttaneet pitemmän päälle.. toki kierto säännöllistyi lääkkeen aikana.. ennen sitä saattoi menkat olla joka kolmas kuukausi.. oli liian stressaavaa parisuhteessa... Mutta verensokeri laski liian alas ja raskaus ei ollut silloin toiveissa, niin käskivät lopettaa lääkkeen... Kierto meni taas epäsäännölliseksi...
Sitten tympäännyin..kävin homeopaatilla, sain eri valmisteita, joiden avulla kierto säännöllistyi, ja oli säännöllinen 2011-2022 eli elokuuhun 2022 asti.. toki lokakuun 2022 jälkeen sitten taas on ollut säännöllinen.. paitsi tää menossa oleva kierto.. jo kp 43 kait...
Ja nyt tulee 2 vuotta täyteen, että olen syönyt illoin ja aamuin Donafertyä. Se on omasta mielestäni auttanut muihin pcos oireisiin...
Ja painoa pitäisi saada reilusti pois... Sain reseptin siihen laihdutus/diabetes piikkiin... Mutta siinä olis 6kk varoaika ennen raskautumista....
Mutta edelleen ollaan lapsettomia
joten en nyt sanoisi, että hyvin olisi hoidettu...
Nyt olen saanut apuja myös akupunktiosta kipuihin..
Tammikuussa ajattelin varata ajan yksityiselle hedelmöityshoitoihin...