Raskaaksi 2023

Nukuin yön tosi huonosti, en saanu unta kuin pätkissä joitakin tunteja mut tätä pidätin 3h. Apteekkarin oma herkkä testi. Joo kantsis testata kahden päivän välein mut uteliaisuus otti vallan. Ehkä mä vaan sit kuvittelin.. höh nyt vähän harmittaa. Oisin toivonut selkeämpää tulosta. Joku viivanpaikka tossa taas varmaan vaan haamuilee.

Liitteet

• 20231207_131208.jpg
    20231207_131208.jpg
    300.2 KB · Katsottu: 173
Tässä vielä 20 min testiajan jälkeen 🥺 selvästi näkyy joku viiva livenä mut onko se viivanpaikka vai raskaus, selviää aikanaan.. Ite kun katson puhelimen näytöltäkin niin näen haaleaa väriäkin mut se on aika laiha lohtu vielä.

Liitteet

• Screenshot_20231207_131310_Gallery.jpg
    Screenshot_20231207_131310_Gallery.jpg
    708.1 KB · Katsottu: 150
Täällä kp 3 ja aika kevyet menkat kun nyt alkaa jo kuivua kokonaan. Kierto oli 28 päivää joten siitä pienet tuuletukset!

@Celestia mä en näe tässä valitettavasti mitään, mutta kuva on aina vaan kuva. Toivottavasti tummuu! Testaatko huomena uudelleen?

Duunissa kuulin, että yhdellä naisella on ainut lapsi syntynyt kun hän oli itse 45v (ihan luomusti) joten vielä jaksan elätellä toiveita josko tässä 43v kynnyksellä vielä vois poikia :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye: Mä luulen kyllä, että pitäisi jättää alkoholi nyt pois vaikka hetkeksi kun en kaksin käsin ota mutta varsinkin tässä syksyllä on tullut tissuteltua ja sitten kaikenlaiset juhlat vielä päälle. Mutta silti nyt suht rennosti edetään!

@Minnnis mulla on terolutit käytössä ollut nyt kai 4 kiertoa, kp 15-25 ja jos tulisi raskaaksi niin jatketaan rv 7 saakka eli just pidentämään luteaalivaihetta keltarauhasen tukena + mahdollisen raskauden tuki ennenkun istukka alkaa tuottaa progesteronia. Hyvin on mulla toiminut eli kierto vakiintuu 28 päivään sen kanssa.

Tsemppiä piinailijoille!!

Mä oon jättäny alkoholin melkein kokonaan pois, kun luin, että se voi vaikuttaa hedelmällisyyteen. Toki yhdet pikkujoulut kävin nauttimassa, koska aika kauan tässä oon ollu ilman. Just oon kans lukenu, että jotkut saa luomustikin yli 40-vuotiaana lapsen tai vaikka hoidoillakin. Se antaa toivoa. (Ite vielä 39 siis) Tässä just kp10 ja flunssan kourissa vielä, ehkä parempaan päin. Pc-ovistestin tein, mutta eipä se vielä ovista näytä. Kaks kiertoo, tämä ja seuraava, tässä aikaa onnistua luomusti ja sit sitä seuraava on IVF-hoito. Jännittävää. Toivottavasti Duact ei siirrä tai poista oviksen mahdollisuutta 😩 Pakko ottaa nuhalääke…

Liitteet

• 400DF57E-D146-48E2-BC14-2FE5BF2D008D.jpeg
    400DF57E-D146-48E2-BC14-2FE5BF2D008D.jpeg
    128.9 KB · Katsottu: 45
@Minkki88 mä oon saanut raskauksissa ekan kerran haamua näkymiin 9dpo! En tiiä onko tääl ollu tää vinkkinä vielä: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php . Näyttää mikä todennäköisyys saada plussa milläkin dpo:lla.

Mä oon saanut rfsu herkällä aina aikaisimmat haamuviivat, mut viime kierrossa se anto virheellisesti ihan hailakan värillisen haamun mistä hetkeks jo toiveet nousi. Eikä siis voinut olla kemiallinenkaan, koska myöhemmin selvisi, etten ollut ovuloinut. Niin en tiedä uskaltaako niihin enää sitte luottaa 😓

@Celestia tuolla liuskatesteissä näin ihan haaleaa haamulaista, mutta tuossa puikkotestissä en kuvass kyllä nää. Toivottavasti muuttuisi selkeäksi viivaksi 🤞 mikä dpo sul oli menossa?

@satu_shel kiitos kokemuksen jakamisesta! Hyvä kuulla, että siellä kierrot vakiintunut sillä, toivottavasti mullakin tasaantuisi 🤞 mulla on määrätty vaan se kp15-24 syötäväksi vaikka raskautuisikin. Ootko huomannut aiheuttaako toi terolut jotain oireita?

Täällä on kyllä rinnat niin kipeet ja pakottaa, että ikävältä liivit päällä tuntuu 😅 varmaan siis tuosta terolutista voi olla. Tänään vasta dpo3 ja ajattelin yrittää hillitä testaushimoja dpo10 asti 🫣

Täällä kp 3 ja aika kevyet menkat kun nyt alkaa jo kuivua kokonaan. Kierto oli 28 päivää joten siitä pienet tuuletukset!

@Celestia mä en näe tässä valitettavasti mitään, mutta kuva on aina vaan kuva. Toivottavasti tummuu! Testaatko huomena uudelleen?

Duunissa kuulin, että yhdellä naisella on ainut lapsi syntynyt kun hän oli itse 45v (ihan luomusti) joten vielä jaksan elätellä toiveita josko tässä 43v kynnyksellä vielä vois poikia :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye: Mä luulen kyllä, että pitäisi jättää alkoholi nyt pois vaikka hetkeksi kun en kaksin käsin ota mutta varsinkin tässä syksyllä on tullut tissuteltua ja sitten kaikenlaiset juhlat vielä päälle. Mutta silti nyt suht rennosti edetään!

@Minnnis mulla on terolutit käytössä ollut nyt kai 4 kiertoa, kp 15-25 ja jos tulisi raskaaksi niin jatketaan rv 7 saakka eli just pidentämään luteaalivaihetta keltarauhasen tukena + mahdollisen raskauden tuki ennenkun istukka alkaa tuottaa progesteronia. Hyvin on mulla toiminut eli kierto vakiintuu 28 päivään sen kanssa.

Tsemppiä piinailijoille!!
Huomenna uutta testiä juu AAMUSTA. Yhdelle ystävälle kuvat näytin ja hän kysy heti, että oonko aamusta tehny. No en 😮‍💨 Malttamaton kun oon. Tässä vaiheessa aamun ekasta taitaa olla järkevin oikeesti otattaa se testi 🫣 Mä en vaan malttamattomana sitäkään tajunnu ottaa huomioon. Eilisen tein myöhään illalla ja tänpäiväsen päivällä. Eli jos huomenna aamulla testitulos ei oo vahvempi niin se oli sit siinä. Sit odottelen menkkoja 😕 Huomenna kuitenkin jo dpo12 ja testi on herkkä. Ja kiitos rehellisestä vastauksesta sekä tsempistä 😊 Rehellisiä näkökulmia haluankin 😇

@Minkki88 mä oon saanut raskauksissa ekan kerran haamua näkymiin 9dpo! En tiiä onko tääl ollu tää vinkkinä vielä: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php . Näyttää mikä todennäköisyys saada plussa milläkin dpo:lla.

Mä oon saanut rfsu herkällä aina aikaisimmat haamuviivat, mut viime kierrossa se anto virheellisesti ihan hailakan värillisen haamun mistä hetkeks jo toiveet nousi. Eikä siis voinut olla kemiallinenkaan, koska myöhemmin selvisi, etten ollut ovuloinut. Niin en tiedä uskaltaako niihin enää sitte luottaa 😓

@Celestia tuolla liuskatesteissä näin ihan haaleaa haamulaista, mutta tuossa puikkotestissä en kuvass kyllä nää. Toivottavasti muuttuisi selkeäksi viivaksi 🤞 mikä dpo sul oli menossa?

@satu_shel kiitos kokemuksen jakamisesta! Hyvä kuulla, että siellä kierrot vakiintunut sillä, toivottavasti mullakin tasaantuisi 🤞 mulla on määrätty vaan se kp15-24 syötäväksi vaikka raskautuisikin. Ootko huomannut aiheuttaako toi terolut jotain oireita?

Täällä on kyllä rinnat niin kipeet ja pakottaa, että ikävältä liivit päällä tuntuu 😅 varmaan siis tuosta terolutista voi olla. Tänään vasta dpo3 ja ajattelin yrittää hillitä testaushimoja dpo10 asti 🫣
Toi sun linkki oli kyllä hyvä!
Liuska ja puikko on eri valmistajan vaikka tuskin se vaikuttaa 😟 Nyt menossa dpo 11 eli ei hyvältä vaikuta nyt kun mietin tota taulukkoakin.. Edellisessä viestissä lukeekin että tein kyllä aika monien pissakäyntien jälkeen testit 😅 mut jotenkin oisin kuvitellut silti saavani selkeämmän viivan jo. Mä oisin niin toivonut joulun ihmettä meille 🥺 Huominen kertoo paljon. Jos testi yhtä mitäänsanomaton niin heitän hanskat tiskiin ja odotan menkkoja viim maanantaille.

Huomenna uutta testiä juu AAMUSTA. Yhdelle ystävälle kuvat näytin ja hän kysy heti, että oonko aamusta tehny. No en 😮‍💨 Malttamaton kun oon. Tässä vaiheessa aamun ekasta taitaa olla järkevin oikeesti otattaa se testi 🫣 Mä en vaan malttamattomana sitäkään tajunnu ottaa huomioon. Eilisen tein myöhään illalla ja tänpäiväsen päivällä. Eli jos huomenna aamulla testitulos ei oo vahvempi niin se oli sit siinä. Sit odottelen menkkoja 😕 Huomenna kuitenkin jo dpo12 ja testi on herkkä. Ja kiitos rehellisestä vastauksesta sekä tsempistä 😊 Rehellisiä näkökulmia haluankin 😇
Tää on 2,5 tunnin pidätyksellä PC:n testillä (joka ei mainosta itseään herkkänä) tehty dpo 10. Eli kyllä silloinkin voi päivällä saada viivan näkyviin😊 on mun viimisimmästä raskaudesta kesältä.

Liitteet

• IMG_1362.png
    IMG_1362.png
    7.7 MB · Katsottu: 72
Noniin. Olen jo tainnut mainita olevani malttamaton. Tänä iltana se hulluus iski. Sellainen ihan impulsiivinen mittaustarpeen pakko tuli. En pysynyt pöksyissäni siitä tiedosta että VOIS jo jotain näkyä. Ja testit oli kaapissa eli MIKÄ ettei?

2 h pidätyksellä illalla tyylipuhdas nega. 😂 Dpo 6-7. Rfsu herkkä. Ei yllättänyt. Mut nyt on helpompi olla! En ole pettynyt koska tiedän et näillä päivillä ei vielä näkyisi, eli en lannistunut, mut tuli rauhallisempi fiilis odottaa taas seuraavaan testiin (mikä on ylihuomenna eli toisinsanoen jo huomenna. 😁).

Liitteet

• IMG_20231207_204800.jpg
    IMG_20231207_204800.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 117
Nännikipu palasi heti takas! Tänään herätessä oli huono olo, että nyt kyllä ihmetyttää vähän😬 Saa nähdä kuin nää oireet tietää. Jomottelua ollut myös. Tänään dpo5 tai jos ovis voinut olla samana päivänä kun eka ovisplussa niin max.dpo6.

1 viiva, eli ei joulun ihmettä tänne tällä kertaa 😕 Toisaalta kun ajattelen niin varmaan parempi näin. Itsellä meneillään yks terveyteen liittyvä tutkimus jota ei hoideta eteenpäin jos raskaana. Tutkimus on ymmärtääkseni loppusuoralla eli toivottavasti alkuvuodesta tulis päätökseen!! Ehkä kaikelle on tarkoitus. Jospa ens vuosi olis meidän ✨🙏🏻✨💜
Tsemppiä piinailijoille ja plussatuulta
🌬+++++++

Täällä piinaillaan DPO4-5 tänään 😅 saapa nähdä miten käy, että vieläkö tälle vuodelle plussa pärähtäisi 😍

2/2024 saan ottaa yhteyttä kunnalliseen, koska noita keskenmenoja 2 takana ja ikääkin 39v. En sitten tiedä, mitä siellä aletaan ensin tutkimaan/tekemään, mutta sitten se selviää. Kuopus kuitenkin sai alkunsa heti ehkäisyn poisjätön jälkeen sillon reilu pari vuotta sitten niin tuskin mistään kovin isosta kyse. Ikä tekee paljon.

Eilisillan 2 h pidätyksen jälkeen tuli nega herkällä testillä (kuva aiemmassa eilisillan kommentissani).

Tänään 2h pidätyksellä aamupäivälllä klo. 10 rfsu normiliuskalla tällainen! Ensimmäinen 15 min päästä ja toinen vähän kuivuneempana. Viivanpaikalta näyttää valitettavasti mutta kyllä siinä jotain väriä ympärille jää niin että asia vaatiu uusintaa. 😃Tiedossa on uusi testi illalla tai huomen aamulla! Toivotaan että lähtisi selkeästi haamu muodostumaan. Tänään dpo 7-8.

Liitteet

• IMG_20231208_102024.jpg
    IMG_20231208_102024.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 157
  • IMG_20231208_103127.jpg
    IMG_20231208_103127.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 160
Mä oon mennyt noilla rfsu normiliuskoilla koska ne näytti aiemmassakin raskaudessa haamun ennenkuin rfsu herkkä näytti mitään. Ja nuo on nii edullisia nii voi huoletta pissiä tikkuun ainakun haluaa tsekata. Sit ku selkeä haamu nii teen clear bluen digin. 🙂

Mä oon mennyt noilla rfsu normiliuskoilla koska ne näytti aiemmassakin raskaudessa haamun ennenkuin rfsu herkkä näytti mitään. Ja nuo on nii edullisia nii voi huoletta pissiä tikkuun ainakun haluaa tsekata. Sit ku selkeä haamu nii teen clear bluen digin. 🙂
Mulla noi on tosi epäherkkiä, näyttänyt ihan haaleeta haamua kun samasta pissasta pc liuska ihan tummaa plussaa jo. Ompas jännä miten erilailla voi näyttää eri ihmisellä.

Mulla noi on tosi epäherkkiä, näyttänyt ihan haaleeta haamua kun samasta pissasta pc liuska ihan tummaa plussaa jo. Ompas jännä miten erilailla voi näyttää eri ihmisellä.
Kyllä, joo ja voihan olla että mulla ollut vaan "sattumaa" että oon tehnyt rfsu liuskoilla aina vaan oikeeseen aikaan kun toisella merkillä sellaseen aikaan testaus että ei ole ollut riittävästi hormonipitoisuutta. Koska usein kyllä kuulen että nää rfsu ei oo mitää luotettavimpia. Monen asian summa varmaan. 🙂 Voisin kyllä myös tehdä pc testin mut hitsi kun ei ollut tosiaan kaupassa kun kävin ihan k marketissa pyörähtämässä tuossa ruokkiksella.

On kyllä ajatukset vaan tässä raskautumisessa eikä meinaa tulla mitään esim työnteosta kun eletään nyt näitä ensimmäisiä testauspäiviä. 😃

Toivon niin paljon että viikonloppuna saisin edes haalean haamuloisen! 🥰

Kyllä, joo ja voihan olla että mulla ollut vaan "sattumaa" että oon tehnyt rfsu liuskoilla aina vaan oikeeseen aikaan kun toisella merkillä sellaseen aikaan testaus että ei ole ollut riittävästi hormonipitoisuutta. Koska usein kyllä kuulen että nää rfsu ei oo mitää luotettavimpia. Monen asian summa varmaan. 🙂 Voisin kyllä myös tehdä pc testin mut hitsi kun ei ollut tosiaan kaupassa kun kävin ihan k marketissa pyörähtämässä tuossa ruokkiksella.

On kyllä ajatukset vaan tässä raskautumisessa eikä meinaa tulla mitään esim työnteosta kun eletään nyt näitä ensimmäisiä testauspäiviä. 😃

Toivon niin paljon että viikonloppuna saisin edes haalean haamuloisen! 🥰
Tsemppiä kovasti viikonlopun testailuun 😍. Mulla myös dpo8 ja tänään aamulla pc:llä testatessa mun silmään vain viivanpaikka. Mutta aikaisia päiviä tässä elellään, joten viikonlopun testeistä odotan enemmän 😊. Oireitakin kun on.

Niin ihanaa kuulla kaikista plussanneista, paljon onnea! 🥰

Täällä kp30/28-30. Tässä kierrossa ei varsinaisesti jaksettu edes yrittää enkä tiedä osuiko yhtään "hempeää hetkeä" otolliseen aikaan 😅 nyt sit ootetaan josko tää tästä muuttuisikin kp1. Jotenkin ristiriitaiset tunteet koko asiasta nyt 🥴 ajateltiin jo sitäkin että pistetään yritys tauolle ja odotaan vähintään ensi kesään, ennenkuin jatketaan yrittämistä. Nyt sitä kuitenkin sit toivoo et ois tärpännyt kun ainakaan vielä ei ole täti tullut käymään 🙈

Onpa monella jännäilyn aihetta taas, toivotaan rutkasti plussia joululahjaksi 💝

Kiitos pco-kysymykseen vastanneille! Ovistesti näyttää tältä ja premom ilmoittaa lh-tason olevan koholla, tänään vasta kp3. Ajatuksena siis nyt ottaa ainakin yksi luomukierto tähän kohtaan ja katsoa miltä kehossa tuntuu. Haluan kuitenkin tikutella jotta näen vähän olisiko yhtään viitteitä ovuloinnista. Luulen että nuo pc:t on liian herkkiä omaan testaukseen, ehkä otan tähän kiertoon käyttöön vaikka rfsu liuskat ennemmin.

Liitteet

• IMG_20231208_163921.jpg
    IMG_20231208_163921.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 59
Tänään kierronpäivä 40 jotaki yli, en enää oo jaksanu ajatella.. raskaustestit edelleen negaa.
Käväisin ferritiinimittauksessa, arvo 40. Eli rautaa on tankattava koska raskauden kannalta myös ferritiinin toivon olevan parempi..

Takaisin