@Minkki88 mä oon saanut raskauksissa ekan kerran haamua näkymiin 9dpo! En tiiä onko tääl ollu tää vinkkinä vielä:
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php . Näyttää mikä todennäköisyys saada plussa milläkin dpo:lla.
Mä oon saanut rfsu herkällä aina aikaisimmat haamuviivat, mut viime kierrossa se anto virheellisesti ihan hailakan värillisen haamun mistä hetkeks jo toiveet nousi. Eikä siis voinut olla kemiallinenkaan, koska myöhemmin selvisi, etten ollut ovuloinut. Niin en tiedä uskaltaako niihin enää sitte luottaa
@Celestia tuolla liuskatesteissä näin ihan haaleaa haamulaista, mutta tuossa puikkotestissä en kuvass kyllä nää. Toivottavasti muuttuisi selkeäksi viivaksi
mikä dpo sul oli menossa?
@satu_shel kiitos kokemuksen jakamisesta! Hyvä kuulla, että siellä kierrot vakiintunut sillä, toivottavasti mullakin tasaantuisi
mulla on määrätty vaan se kp15-24 syötäväksi vaikka raskautuisikin. Ootko huomannut aiheuttaako toi terolut jotain oireita?
Täällä on kyllä rinnat niin kipeet ja pakottaa, että ikävältä liivit päällä tuntuu
varmaan siis tuosta terolutista voi olla. Tänään vasta dpo3 ja ajattelin yrittää hillitä testaushimoja dpo10 asti